Ieri au fost premiile IAB Mixx Awards România, în care s-a premiat excelența în marketing, advertising și alte prostioare de astea în care agențiile se bat pe spate una pe cealaltă, bro, suntem buni, suntem cei mai buni, suntem minunați, suntem cei mai minunați dintre minunați. Gen am ieșit din tipare, bro.

La Best digital campaign s-au luptat 2 campanii. Cea a lui 5togo în care ironizează Starbucks și Samsung, cu bancnota de 5 lei de la Enescu. A câștigat, fără emoții, Samsung.

De ce zic fără emoții?
Pentru că Samsung e sponsorul principal al acestor „premii”. Nu ai cum să nu câștigi, când decartezi o pălărie de bani la organizatori, nu? E cam cum e la premiile de la Izvorul rece sau alte premii de gen, dai un ban, dar stai în față, mai un interviu, mai o copertă, bugetele există și trebuie consumate.

Group M – mPlatform, Samsung, Teads, Pepsico, Aqua Carpatica, MIller, Bombay Sapphire, Prologue and the awesome logistic support of Mercury360, the tech& dev seamless support of Dev51 and creative involvement of V8Interactive Team!

Cum ar fi dacă aceste premii ar avea un ghid de bune practici care să interzică participarea sponsorilor la competiție? Ar fi bine și decent, nu?
Dar unii oameni ar fi mai săraci…