De când am lansat Uber-Cool, sunt forțat să voiajez pe multe situri din rromânia, pentru a găsi cele mai faine linkuri posibile. Pe lângă faptul că găsesc ENORM de mult gunoi, provocat de bloguri, care scriu despre toate și tot, fac reviewuri de tot rahatul pentru produse de care nu au auzit decât în somn și în revistele de specialitate, am remarcat ceva ce m-a surprins.

Oamenii nu au un scop atunci când lansează un site. 90% din siturile din rromânia sunt lansate doar cu scopul de „Hai să facem și noi ceva, îi dăm drumul și vedem după aia ce se mai întâmplă„. După care pun material pe el 1 lună, văd că de fapt traficul nu crește sky high din prima, banii în loc să intre, doar ies, pe diferite cheltuieli, și gata, nu ne mai ocupăm de el.

Situri care recomandă cu tărie diferite produse, dar dau linkuri doar de la mama lui, din USA, India sau Pakistan, situri care spun ce mișto e cutare chestie și cât de bine arată ea, însoțit de filme și schematică, dar nu îți oferă posibilitatea de a cumpăra respectivul produs, nici măcar printr-un link către un magazin online care îl comercializează.

Dacă faci situri care face reviewuri la chestii, de ce nu dai link către magazinul care vinde produsul ăla? Dacă recomanzi produse, de ce nu-mi zici de unde să îl iau? Care e rostul sitului ăla pe care îl faci? Pe ce perioadă l-ai construit? Ce intenționezi să faci cu el când atingi un peak de trafic semnificativ? Doar ca să faci spam SEO și să bagi google adsense?

Jenant…