Când tăriceanu a introdus taxa auto, a fost clar de ce o face. Pentru că era președintele asociației importatorilor și producătorilor de automobile și deținea reprezentanță citroen, prin urmare își proteja businessurile.

Când boc a continuat gunoiul taxei auto, deși promisese că o va scoate cum va ajunge prim ministru, știam toți de ce o face. Avea nevoie de bani să finanțeze campania electorală a șefului său și a fiicei sale.

Acum, ponta schimbă denumirea taxei auto în taxă de mediu și o mărește pentru mașinile cu poluare mică și noi, micșorând-o pentru mașinile vechi, așa numitele cazane care deja împânzesc orașele, cu justificarea că ele au durată de viață mai mică.

SERIOS? Pe bune, nu reușesc să îmi dau seama care e logica. Încasările la buget vor fi fix pix, pentru că oamenii, inclusiv subsemnatul, se vor duce frumos în alte țări, cum mă voi duce eu în cehia, și își vor cumpăra mașini euro 2-3, cu taxe minime. Vânzările de mșini noi vor fi doar pentru parcurile auto în leasing, vânzările din autovit, târgul auto din vitan, vor crește până la cer și… cam atât.

Luminați-mă vă rog, există o decizie economică salutară în spatele acestei taxe și eu nu o descopăr?

Daca va place ce scriem, daca va place cum scriem, daca stiti ca am ramas din ce in ce mai putini oameni verticali si cu coloana, puteti sustine munca noastra.