Acum ceva vreme, interesat fiind de o reclamă de la Greenfield, am intrat pe situl lor să mă uit de un apartament. Deh, îmi place să stau la pădure.
M-am uitat, mi-a plăcut un model de apartament, mi-am notat codul apartamentului, după care le dau mail, cerând un preţ pentru respectivul tip de apartament, pentru închiriere urmată de cumpărare.

V-aţi gândi că pe criza asta imobiliară, oamenii ar trimite imediat ceea ce mă interesa, nu?
Greşit. Domnul care m-a contactat, mi-a trimis o lungă polologhie despre cât de minunat este respectivul ansamblu şi ce senzaţional e totul şi că aşteaptă să îi dau numărul de telefon, pentru a-mi prezenta mai multe oferte. Pardon, `l-ar ajuta mult să îi dau un număr de telefon`. Nicăieri vreun răspuns la întrebarea mea foarte specifică, întrebare care nu lăsa nici un loc de îndoială.

Între timp, am fost acum vreo 2 săptămâni la un târg imobiliar, unde m-am lămurit la faţa locului despre preţuri (btw, uriaşe) aşa că mi-am scos din cap mailul respectiv.
Ieri primesc din nou mail. Că deşi l-am uitat, el totuşi se zbate pentru mine şi în continuare vrea să îmi facă un mare bine şi, desigur, l-ar ajuta enorm un număr de telefon.

Fratele meu alb, DAR LA ÎNTREBAREA MEA DE CE NU RĂSPUNZI? Te-am întrebat foarte clar, apartamentul cutare, cu codul cutare suprafaţă cutare, CÂT COSTĂ? De ce trebuie să mă porţi după boscheţi, să încerci să mă agăţi cu tot felul de mizerii, când eu, potenţial client, te-am întrebat ceva FOARTE CLAR?

După aia plângem că nu avem clienţi şi că dăm faliment.
PS: Ca idee, în rate la dezvoltator, un apartament cu 2 camere mediu în Greenfield, costă undeva peste 150 000 de euro. Yee.