Il mai tineti minte pe tipul de la PeterHouse, cel ce mi-a gasit casa? Hai sa va zic ce misto se distreaza el din octombrie cu cel.ro.

In octombrie a cumparat un mouse wireless de la ei, mouse care s-a defectat dupa 3 saptamani. Logic, l-a trimis la garantie.

Dupa o luna a trimis primul mail in care se interesa de soarta mouselui. Nu i-a raspuns nimeni. A incercat sa ii sune. Cand au auzit ca e vorba de garantie, i-au inchis telefonul in nas.

Ultimul mail l-a trimis in decembrie, intreband daca nu ar fi cazul sa afle ce s-a intamplat cu mouseul. Pe 8 ianuarie, un anume Vasile i-a raspuns ca il va primi "saptamana viitoare".

Astazi, 25 ianuarie, s-a decis si Peter sa mearga maine la OPC si garda financiara, cu emailurile si desfasuratoarele de la telefon, sa demonstreze convorbirile cu cei de la cel.ro.

O sa fie distractiv, de-abia astept. Pentru ca 90% din cei ce practica comert online sunt nesimtiti, iar satisfactia clientului este ultima chestie care i-ar preocupa.

Hai faliment placut si voua!

LE: Alte experiente memorabile cu ei, la ionutg