kilometri inapoi

Aflăm cu interes de aici că aleșii neamului s-au gândit că darea kilometrajului înapoi la mașini ar putea fi infracțiune. Fugi bre d-aci, că nu pot să cred, cum să fie infracțiune să ai un târg întreg de mașini cu 80 000 de km, nu bate, nu troncăne, accept orice verificări.

Partea cu adevărat drăguță, în concepția mea, este alta.
Probabil toate mașinile second hand aduse de samsari din germania, adică majoritatea imensă a mașinilor din piață, au kilometrii modificați. Iar mașinile astea au fost cumpărate de creștini nevinovați, care habar nu au de chestiile astea și nici nu le iau în calcul.

După care creștinii vor și ei să își vândă mașina, că poate au făcut rost de bani de alta mai bună. Și la verificarea de vânzare iese în evidență modificarea kilometrajului. Ce facem, intră la pușcărie nevinovatul posesor păcălit de samsar? Dar ce se întâmplă cu mașinile aduse din showroomurile nemțești gata modificate, acolo cine răspunde și cine face pușcărie?

Dileme dileme…

Daca va place ce scriem, daca va place cum scriem, daca stiti ca am ramas din ce in ce mai putini oameni verticali si cu coloana, puteti sustine munca noastra.