V-ați uitat la clipul de mai sus și ați râs. Ca și mine, de altfel. Ce praf i-a dat Audi-ul motocicletei, cât se chinuia ăla de să i se spargă ascuțitoarea, iar cel cu Audi de-abia schimba a 4-a, probabil.

Ei bine, nu aia e ideea.

Priviți cu atenție. Indiferent de viteza pe care o are, Audi-ul se repliază întotdeauna pe banda inferioară. Merge inclusiv pe banda 1, dacă are loc. Ba chiar semnalizează corespunzător, deși autostrada e goală.

Gândiți-vă, câți cocălari cu gip ați văzut pe autostradă care să se comporte la fel? Și asta nu la 300km/h, ci la mizilicuri gen 150. Sunt pe banda a 2-a, merg cu viteză, banda 1 e pentru fraieri și mașini care merg încet.

În altă ordine de idei, mi se șoptește în cască că o mașină de genul ăla are fix genul ăsta de cauciucuri (indice ce viteză Y, 300km/h). Un set complet vară/iarnă, renaultul meu…

Și da, Michelin sunt #tatalor la caucioace. Niciodată nu îmi voi mai cumpăra altceva.