Sâmbătă am fost în showroom la eMAG, pe banii mei și pe muzica mea, ca să văd, cu propriii ochi, marea înghesuială de oameni, omorul clasic de fiecare an, oamenii cu televizoare deasupra capului, ieșind victorioși și ieftini.

Surpriza a fost maximă.
Așa arăta showroomul eMAG pe la orele prânzului. Lejer, ca o zi normală, oameni calmi, care își ridicau produsele, la reducere sau nu.

După care am fost în mai multe magazine de electrocasnice din diverse malluri, fiind relativ plictisit și, mai ales, necumpărând nimic.
Adevăr vă spun vouă, dacă anul trecut a fost omor în magazine, țin minte că la Timișoara pur și simplu se băteau țărănușii între ei într-un Flanco, anul ăsta a fost chiar lejer.

Asta înseamnă că deja ponderea cumpărăturilor online este foarte mare iar oamenii preferă să cumpere din confortul apartamentului propriu (sau al biroului unde se prefac că muncesc), decât să meargă să se calce pe bătături laolaltă cu toată lumea, în căutarea fierbătorului de ouă perfect.

Începe să se adeverească previziunea mea că, odată cu tranformarea internetului într-un mod de viață pentru cât mai mulți oameni, magazinele clasice vor deveni simple showroomuri, unde oamenii vor veni strict ca să vadă cum arată fizic produsul și pentru a-i vedea funcționalitatea.

Vedem cum va fi și la anul.