Unul din lucrurile pe care le evit când vreau să cumpăr ceva este lipsa evidentă a prețului. Cum de exemplu, umbli prin târgul de mașini și găsești mașini simpatice, pe care scrie Pret Negociabil.

Am văzut asta, am ridicat ancora și am plecat. În clipa în care nu dai nici măcar o umbră de idee despre prețul produsului vândut de tine, înseamnă că ești un aburici, care se bazează pe vorbărie ca să te facă. Cât costă mașina asta? – Să îți explic, deci mașina asta e adusă de mine săptămâna trecută, are climaxtronic, trapă și… – Alo, și cât costă? – Imediat, stai să vezi. Și jante de aliaj și…

Înțelegeți? genul acela care se bazează foarte mult pe nesimțire și jena partenerului de conversație de a-i spune mai du-te-n mă-ta, cu tot cu cratimă.

La fel pe situl WorldClass. Nu ai nicăieri prețul unui abonament. Numai vorbăraie lungă și aiurea, cu buton Vreau să fiu contactat pentru abonament. Văzusem un banner prin oraș pentru WorldClass Titan, primii 1500 de abonați, nușce preț. Așa că dau un mail în care întreb textual Mai e valabilă oferta cu prețul de 1500 lei pentru primii 1500 de abonați?

Credeți cumva că am primit vreun răspuns la obiect? Nu, mi s-a mulțumit pentru interesul acordat și sunt așteptat la WorldClass pentru a studia oferta lunii martie. Voi merge vreodată? Aham.

Uitându-mă de ieri pe diverse situri ale hotelurilor din românia, am ajuns să am aceeași aversiune.
Și închid brusc situl unde nu există preț. Cum adică Contactați-ne pentru ofertă personalizată? E atât de greu să îmi spui direct pe site Camera dublă costă x lei? Nu știți cât costă o cameră și trebuie să studiați? Trebuie neapărat să purtăm o discuție stupidă și sterilă, ușor de evitat prin simpla afișare a prețului?

Se pare că trebuie.
Vrem să vindem în online, pentru că am auzit noi că pe online e ieftin și bun. Dar nu suntem în stare să punem un simplu buton amărât cu opțiunea Cumpără.

Oferim oferte ofertante. Personalizate.