Un client al magazinului Peek&Cloppenburg din mall Băneasa a descoperit că respectiva companie i-a luat mai mulți bani din cont, după ce plătise deja cu cardul un produs achiziționat înainte de Crăciun. Mai precis, la șapte zile de la cumpărarea produsului cu pricina, i-au fost returnați în contul BCR banii pe care acesta i-a plătit cu cardul în incinta magazinului și a fost taxat cu o sumă mai mare. Totul, fără știința deținătorului de cont. BCR, care ar fi trebuit să protejeze contul clientului, susține că e vorba de o „situație neobișnuită”, dar nu explică de ce a permis magazinului să tragă bani din contul clientului fără știința acestuia. Avocații spun că la mijloc este vorba de o infracțiune.

Mie mi-e perpendicular ce face Peek and Cloppenburg, mai ales că sunt niște țoale de toată jena, scumpe cu dureri.

În schimb, BANCA COMERCIALĂ ROMÂNĂ acceptă transferuri de sume de bani din contul meu de card în alt cont, privat, nu de stat, fără a avea permisiunea mea explicită și introducerea PIN-ului?

E cea mai josnică infracțiune. Practic, oriunde m-aș duce să plătesc cu cardul, comerciantul ar putea anula tranzacția și încasa orice altă sumă, pentru că a grești prețul/discountul/ciclul nevestei sau orice altă explicație fantasmagorică.

BCR, panoplia mizeriei bancare din românia. Da, a avut nevoie de privatizare, austriecii au reușit să o facă o bancă onorabilă.

Nu-i așa?

Sursa