Cosmote activează opţiunile după ureche

Aseară îmi expirau extraopţiunile la cartela Cosmote. Primesc mesaj că dacă la ora 12 am credit pe telefon, extraopţiunile se reînoiesc. Încarc frumos telefonul cu 12 Euro, cât mă costă pe mine internetul plus minutele şi stau calm.

Azi îmi vine în cap să verific dacă s-au activat extraopţiunile. Surpriză, s-a activat doar opţiunea de voce. Cea de internet nu s-a mai activat automat. În schimb, a mers consumând cu 20 de centi pe MB.

Aşa că la ora asta nu am opţiunea activă, internetul deja mi-a consumat 5 euro, deci nu mai am cum să îl activez şi am draci când mă gândesc că trebuie să dau din nou nişte bani aiurea.

Mulţumesc, Cosmote.

Gabriela Firea vrea să închidă acest site.

Poți contribui la eforturile mele cu un abonament de 3 USD

sau în Cont: RO34INGB0000999907997658

49 comentarii

  1. Eu nu ştiu cum poţi folosi internetul ăla de la Cosmote. Mi-am luat şi eu o cartelă şi din 30 de zile, 3 n-a mers deloc. Iar de multe ori când mergea, mai mult stătea.
    Normal că n-am reuşit să consum nici măcar un giga din cei trei.

    Thumb up 0
    • La fel se intampla si la Orange! Evident, greselile apar si din goana dupa bani a operatorului telefonic!

      Thumb up 0
    • Decât 3 zile? Eu l-am avut activat 2 luni. În ultimele 2 săptămâni nu a mai mers deloc. Nici măcar google.ro, versiunea pentru mobil.

      Thumb up 0
  2. #4

    ups!?

    ask a frend?

    Thumb up 0
  3. sa vezi ce fain e cand iti activezi o optiune si imediat iti spune ca mai ai doua zile in care poti sa te bucuri de ea … ca s-au batut optiunile in cap sau ceva de genu’. atunci dixtractie!

    Thumb up 0
  4. Exact aceasi chestie mi-a pus capac acum 2 ani si mi-am portat abonamentul de la vodafone la cosmote ,asfel am renuntat la cartela cosmote si m-am ales cu un abonament .

    Dar stai linistit si la abonamente fac la fel , pe 25-26 martie sun la ei sa imi schimb abonamentul in unul cu trafic de date inclus si sa renunt la porcaria infecta de web’n’walk , toate bune si frumoase pe 10 martie mi-a venit factura si ce sa vezi , mi-au facut o surpriza si au operat doar marirea abonamentului de la 5 la 11 euro nu mi-au anulat si extraoptiunea .

    Si asa am platit eu o luna doua servicii de date simultan pe acelasi numar de telefon :))

    Thumb up 0
  5. * 25-26 Februarie , scz

    Thumb up 0
  6. wtf ? si primul comentariu ? damn , e a treia oara intr-o saptamana in care face figuri , este de la mine sau a mai patit cineva ?

    Thumb up 0
  7. #9

    @Bazaconii: ca sa nu te acuz ca bati campii cu mult entuziasm, iti spun doar ca poate erai intr-o zona unde nu au acoperire 3G. In general internetul de la Cosmote merge mult mai bine decat la Vodafone sau Orange motivul nu este o tehnica revolutionara ci simplul fapt ca au mult mai putini clienti.

    @Arhi: vezi ca au o extraoptiune ce are si minute si trafic de date inclus si costa doar 10 euro. Extraptiunea Smartphone se cheama parca.

    Thumb up 0
  8. Salut Arhi si cititorilor tăi,

    Dragul meu,

    Tu ai primit aseară un mesaj de alertă privind doar reactivarea automată a extraopţiunii de voce.
    Extraopţiunea Connect Mobile Prepaid NU se reactivează automat la expirarea perioadei de valabilitate, lucru menţionat clar pe website-ul COSMOTE, aici: http://www.cosmote.ro/ro/connectMobilePrepaid.aspx?ns=-10000&cid=20380&p=3

    Cu permisiunea ta, citez paragraful respectiv:
    „Extraopţiunile nu se reactivează automat după terminarea valabilităţii acestora. După dezactivarea extraopţiunii sau după ce ai epuizat traficul inclus în extraopţiune, ai posibilitatea să o activezi din nou prin trimiterea unui SMS la numărul 638 cu mesajul corespunzător extraopţiunii solicitate.”

    Deci, dacă nu ai activat voluntar,din nou, extraopţiunea, eşti tarifat conform tarifelor de aici: http://www.cosmote.ro/ro/connectMobilePrepaid.aspx?ns=-10000&cid=20380&p=2

    Subliniez: numai extraopţiunea voce se poate REactiva automat. Extraopţiunea internet mobil NU. Ea trebuie ACTIVATĂ din nou şi chiar poate fi activată de mai multe ori pe durata unei luni calendaristice.

    În speranţa că explicaţiile mele îţi sunt de folos,
    Multă sănătate

    Eugen Secmerean
    PR manager
    V+O Communication

    Thumb up 0
  9. Arhi….i`ai deranjat pe aia de la cosmote…daca ti`au raspuns pe Blog :)) Bvo !!! Poate asa se trezesc si ei.. :))

    Thumb up 0
  10. Ehh las ca sasa ii lauda unii prea mult ….

    Thumb up 0
  11. Pana la uma ceva mai multa informare si din partea ta nu strica, domnule arhi. Cat despre internetul de la cosmote, m-a dezamagit cu acoperirea. Am ales solutia lor mobila iar undeva la sat la circa 10 km de timisoara, abia am reusit sa-mi citesc mailurile plus ca se deconecta destul de des.

    Thumb up 0
  12. #16

    nu am folosit ever cosmote, dar mi-a placut interventia lor aici. adica dau dovada de customer care.
    sau poate ma insel?

    Thumb up 0
  13. @neonu: depinde care sat. poti vedea acoperirea aici: http://www.cosmote.ro/ro/acoperire/coveragecheck.html

    recomand un zoom in (stanga sus) pt detalii.

    multumesc
    Eugen Secmerean / COSMOTE

    Thumb up 0
  14. #18

    @ametistul: Nu toti clientii Cosmote au blog! 🙂

    Thumb up 0
  15. #19

    @ametistu: te inseli, e mai rau, e PR frate. mai ales ca il au pe arhi de client. stres maxim 😀

    Thumb up 0
  16. #20

    Da, cred ca e first time ever cand vad o interventie a cuiva de la o companie vizata in vreun articol. Nu ai prea des ocazia sa vezi asa ceva. Respect.
    Problema este care client citeste pe site toate chestiile alea ??

    Thumb up 0
    • Nu sunt sigur, dar cred ca tot Cosmote-ul a mai raspuns mai de mult la un articol pe acest blog. (Si pe blogul meu :D)

      Thumb up 0
  17. @Costi: instructiunile de activare, reactivare, informatiile despre produse si servicii, tarife si acoperire sunt toate publice, postate pe site-ul COSMOTE.

    Thumb up 0
  18. @Eugen Secmerean – un singur lucru nu l-am gasit mentionat , faptul ca din moment ce am activat extraoptiunea w’n’w nu am putut-o dezactiva timp de 3 luni .

    Thumb up 0
  19. #24

    @costi: nu, problema este de ce un reprezentant al companiei utilizeaza caps lock-ul in exprimare …

    Thumb up 0
  20. @ Stefan J.: pentru asa ceva exista call centre.

    Thumb up 0
  21. Si eu ar fi trebuit eventual sa ghicesc in stele ca trebuie sa sun la call-center sa aflu detalii suplimentare ? De ce mai exista site-ul cu informatii daca trebuie oricum sa sun la call-center sa aflu datele complete.

    Am intrat iar pe site si am vazut ca ati modificat informatiile , in momentul activarii la sectiunea w’n’w se gasea atat :


    Activarea serviciului web’n’walk
    Pentru a activa serviciul web’n’walk este suficient să apelezi gratuit *100# şi urmează instrucţiunile, sau să trimiţi un mesaj gratuit cu textul “A WNW” la numărul 969. Vei putea să accesezi serviciul ori de câte ori ai nevoie, plătind doar pentru zilele în care alegi să te conectezi. Imediat după comanda de activare a serviciului vei primi automat setările de care ai nevoie precum şi adresa de la care poţi descărca Opera Mini web’n’walk pentru a te bucura de cea mai bună experienţă on-line.

    Pentru o folosire intensă a serviciului, îţi recomandăm să îţi activezi extraopţiunea web’n’walk. Poţi face acest lucru la fel de simplu, apelând *100# şi urmează instrucţiunile, sau trimiţând un mesaj gratuit cu textul “A ABO” la numărul 969 şi urmând apoi instrucţiunile primite prin SMS . „

    Thumb up 0
  22. Rad de fix 3 minute, de cand am citit raspunsul pe care i l-ai dai domnului de la Cosmote. Curat „imens ajutor”.

    Thumb up 0
  23. totusi ,pacat de atatia bani pierduti aiurea

    Thumb up 0
  24. @Stefan J. : In citatele date de tine scrie numai despre activare, nu scrie nimic despre dezactivare. Deci?

    Thumb up 0
  25. @Costi: instructiunile de activare, reactivare, informatiile despre produse si servicii, tarife si acoperire sunt toate publice, postate pe site-ul COSMOTE.

    Thumb up 0
  26. @Eugen Secmerean – tocmai asta este problema ! de ce eu ca un consumator de buna credinta trebuie sa sun pentru informatii suplimentare legate de o reclama mincinoasa ? Acelea erau toate informatiile nu era nici macar o steluta mica mica mica undeva in josul pagini care sa spuna ca pentru informatii suplimentare ar trebui sa sun la relatii cu clientii ? Asta mi-a fost invatatura de minte sa nu mai merg pe premiza ca o companie venita din alta tara a venit si cu alta mentalitate si nu a imprumutat-o pe cea autohtona direct .

    Thumb up 0
  27. #32

    Sunt niste excroci, mie mi-au dezactivat cartela saptamana trecuta desi ziceau ca pot reincarca pina pe 9. Am pierdut si credit si numar din cauza mesajelor lor mincinoase. Rusine, Cosmote!

    Thumb up 0
    • Pentru a putea investiga situatia reclamata avem nevoie de numarul de telefon al cartelei.
      Cred ca Arhi ne poate ajuta ca numarul sa ajunga la mine, daca i-l transmiti.

      Arhi – multumesc anticipat.

      Thumb up 0
  28. Şi te miră asta, venind vorba de Cosmote? Adică, măgării de-astea se întâmplă şi la VDF şi ONG, dar la reţeaua aia 🙂
    Oricum, jenanţi. Toţi. Poate le vine vremea cândva, aş vrea să-i văd în stradă, rugându-ne să le folosim reţelele…

    Thumb up 0
  29. nenea PR.. ridic si eu doua degete si intreb politicos, atunci cand m-ai momit sa-mi iau cartela frog ai promis trafic nelimitat, de ce dupa o luna mi-ai pus limita la 250 mb ? 🙂

    Thumb up 0
    • Cartela Frog ofera navigare nelimitata pe internet prin serviciul web’n’walk in continuare si in plus ai cei 250 de Mb date pe care ii poti folosi la 7,2 Mbps pe telefon sau folosind telefonul ca modem. Beneficiul prezentat ramane valabil.
      Deci: cei 250 Mb sunt suplimentar peste w’n’w.

      Thumb up 0
  30. #37

    Mie mi s-a intamplat chestia asta la vodafone… la fel, internetul mi-a papat toti banii (vreo 12 euro) eu crezand ca am optiunea activa… am crezut ca e singular si poate a fost o neintelegere… Dar vad ca se poarta

    Thumb up 0
  31. la vodafone n-ai nicio treaba de genul asta. totul se activeaza si se reactiveaza automat si din senin, fie ca vrei sau ba :))

    Thumb up 0
  32. #39

    Ca tot e vorba de telefoane mobile, eu tocmai am gasit un abonament foarte destept la Orange: Flamingo 10 sau 15. Eu am Flamingo 15 si suna cam asa:
    – niste multe mesaje in retea pe care oricum nu le folosesc
    – vreo 1200 minute in retea (sa-mi fie de bine)
    si acu vine partea misto – 450 minute nationale, structurate astfel:
    – 150 minute care pot fi consumate pe mobil national sau international (in europa in special si cum maica-mea e plecata de vreo 7 ani e numai bine)
    – 300 minute care pot fi folosite pe fix national sau fix international (same shit, only better)

    Asadar am vreo 450 minute pe care le pot folosi in strainatate, daca stiu sa nu sar limita si nu costa decat 15 EUR cu tot cu TVA.

    Ce sa zic de Vodafone aici? Am 3 abonamente la ei, le-am platit facturi de la 3 mil in sus lunar. Ma crezi ca 1 amarat de minut pe mobil international nu mi-au dat? Ma, unu` macar, sa faca o promotie, o exceptie, in 5 ani de cand le bag cate 3-6 mil lunar in factura, mama lor. Tocmai de aia am decis sa le dau dracu` de abonamente si le inchid cat pot de repede.

    In fine, daca este considerata reclama ce am scris eu, ma bucur nespus. De data asta chiar merita Orange reclama si poate se trezesc si ruptii astialalti putin la realitate.

    Thumb up 0
  33. Ntz, ntz, ce mistouri fine si ce replici obraznice de la reprezentatntul Cosmote. Fraieri suntem ca nu citim „the fine print”. In „literatura de la el de pe blog parea sa se vada mai multa inspiratie…

    Thumb up 0
  34. #41

    don’ worry:) asa am patit cu orange si vodafone, aveam credit, n am mai verificat daca mi s a activat optiunea, si toata dimineata am vorbit din credit:| luna urmatoare am avut grija sa astept mes de confirmare ca mi s a reactivat mizeria aia, NU am mai primit mes dar optiunea se reactivase.. deh.. servicii pt care platesti. dar sigur nu vor da faliment orange sau alte retele de telefonie mobila din cauza unor mici nemultumiri ale unor persoane mult prea nesemnificative

    Thumb up 0
  35. #42

    Nenea Secmerean, nu crezi ca e mult mai bine sa activezi produsele corect, atunci cand trebuie, decat sa faci dupa aceea un piar scump si mai ales foarte prost?

    Thumb up 0
  36. #43

    Auziți, eu nici nu îmi dau seama de ce vă plângeți atâta? Tot spuneți că o companie din altă țară ar trebui să vină cu o altă mentalitate. Voi ați folosit serviciile companiilor din alte țări? Vă spun eu, sunt mult mai proaste! Voi știți cât de proastă este telefonia mobilă în țări ca Spania, Belgia și altele? România prin comparație este paradisul, atât ca servicii, cât și ca prețuri, așa că nu vă mai plângeți de orice mic detaliu!

    Thumb up 0
  37. #44

    Poate imi raspunde si mie domnul Eugen Secmerean vizavii de o curiozitate.

    Am un abonament cosmote de 2 ani pe care vreau sa il schimb cu un abonament de valoare mai mare.

    Unde greseste cosmote? Daca eu vreau sa imi pastrez numarul actual de telefon atunci eu platesc cu 200 de lei mai mult pe telefon decat daca imi fac un abonament nou si il inchid pe cel vechi pierzand astfel numarul meu de telefon.

    Eu nu inteleg urmatorul lucru, daca eu acuma fac portare la Orange/Vodafone eu imi pastrez si numarul de telefon si primesc si reduceri ca pentru un client nou la telefoane. Pe langa asta mai primesc si minute in + si alte beneficii.

    Asa ca eu doresc sa va intreb de ce va bateti joc de clientii vechi. Adica unul care vine de la Orange/Vodafone la voi isi pastreaza si nr de mobil si primeste si reducere mai mare la telefon + minute in plus.

    Eu ca si client vechi trebuie sa platesc mai mult si nu primesc nimic in + .

    Ganditi-va si la clienti pe care ii aveti altfel nu o sa ajungeti veci pe locul 2 in Romania.

    Thumb up 0
  38. #45

    ridic si eu doua degete si cer un moment de atentie din parte Domnului Secmerean, am o foarte mare problema cu serviciile oferite de Cosmote.
    Nemultumirea e legata de semnalul foarte prost oferit, lucrez in pipera intr-o cladire de birouri la etajul 11, nu pot sa vorbesc mai mult de 2 minute de la birou fara sa se intrerupa brusc conforbirea trebuie sa ma duc langa geam sa nu scada semnalul de tot, in schimb ce cu cartela de vodafone in acelasi telefon am semnal full si nu se intrerupe deloc, vorbeste lumea cu VF si orange din lift, pe etaj… etc O alta problema vine de la calitatea sunetului, de oriunde as vorbi se aude foarte incet insa cu cartela de orange, Vf in telefon se aude bine, cum se pot rezovla probleme astea va rog?

    Thumb up 0
  39. #46

    In Italia aveam o cartela de Vodafone,si pe telefon setarile de la Cosmote Web,am accesat internetul prin Profilul de Cosmote si instantaneu am primit mesaj: Vezi ca nu esti pe internetul de la Vodafone Italia,platesti cu 80 eurocenti MB.Vodafone Italia Win.

    Thumb up 0
  40. #47

    Daca tot se posteaza aici am o intrebare:

    Am activate o optiune de voce la cartela 2000 min + sms in retea.
    Apoi am activat Connect Mobile 50MB. Pe 4 mai imi expira extraoptiunile.

    Acum vreau sa activez Extraopţiunea Smartphone (cu 1gb traffic + 70 min +sms in extern).

    Cum fac sa le anulez pe cele vechi(voce si date) ? Sau daca activez Extraopţiunea Smartphone se dezactiveaza automat extraptiunile voce si date existente?

    Thumb up 0
  41. #48

    Tu ai scapat ieftin. Eu mi-am reinnoit de curand abonamentul la Cosmote.Am optat pentru un abonament smartphone cu 500 mb trafic inclus,am achizitionat si un telefon de la ei,toate bune si frumoase pana a doua zi cand serviciile mi-au fost intrerupte si am primit un mesaj cum ca,am de plata suma de 577 ron (pentru o singura zi). Cei de la relatii cu clientii mi-au transmis ca aveam activat la vechiul abonament extraoptiunea internet prin GPRS si ca telefonul meu s-a conectat automat prin acest serviciu.Am verificat contractul semnat de curand si nu apare niciunde aceasta extraoptiune de GPRS (in schimb apare alta despre care nu am fost anuntat,si nici nu am solicitat-o).Si ca un bonus se pare ca telefonul s-a conectat prin serviciul GPRS (care are o viteza de aproximativ 50 kbps) cu viteza serviciului de date aprox 7,2 MBps facand astfel trafic mult,mult mai mare decat ar fi facut cu viteza gprs.Intre timp am achitat factura si acum studiez piata sa vedem unde portam abonamentele.
    Seara buna.

    Thumb up 0
  42. #49

    Am primit mesajul Optiunea se reactiveaza automat la noapte daca ai 6 Eur in cont (se refera la extraoptiunea activa 3075) am reincarcat si m-am trezit cu creditul mancat nu este vorba ca am pierdut 7 Eur ci de principiu nu o pot califica decat ca pe o talharie ………am sa apelez la protectia consumatorului este a doua oara cand sunt furat daka nu rezolv poate fac un abonament cu telefon inclus vorbesc de ma rup si am sa platesc la calendrele Grecesti sa ma execute silit pe ce nu am dinte pentru dinte Asa incurajeaza clientii sa incarce inainte de expirare Rusine Cosmote abia astept sa vina vremea telefoanelor inteligente sa vedem pe cine mai furati

    Thumb up 0