Cetin - Cred că ne-am învins

Cred că ne-am învins

La ora 19.30 erau vreo 35% votanți. Nu îmi vine să cred că se pot strânge 50% în încă 3 ore și nu văd nici un nebun să meargă la vot la ora 23. Dacă iese cvorum, sunt mai mult decât convins că iese pe fraudă.
Asta e, mai stăm 2 ani cu jegul ăsta național și aia e…

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest site, cumpără un abonament de 3$

238 comentarii

  1. Încă am speranţe…

    Thumb up 0
    • #2

      Albert » zic sa te relaxezi si sa bei o bere, ca nu mai sunt nici de 2 lei sperante

      Thumb up 0
    • Arhi» Mă declar total satisfăcut chiar dacă se va frauda! Demis să fie…

      Thumb up 0
    • #4

      51,76

      PS. Daca se realizeaza cu o marja de eroare de plus/minus 0,25 % o sa-ti trimit adresa mea sa-mi aduca curierul o lada de König Ludwig Dunkel

      Thumb up 0
    • #5

      Apropo, la B1 se spune ca se joaca in jurul cifrei de 50 % :)

      Cred ca se va trece de 52 %

      Thumb up 0
    • #6

      Albert, serios? WTF?!

      Thumb up 0
    • #7

      @Albert – ai grija ce-ti doresti. s-ar putea ca la runda urmatoare ‘preferatii’ tai sa fie ‘facuti’ la urna cu frauda. regulile jocului – atatea cate mai sunt dupa ce le-au varzuit ambele tabere – trebuie sa fie respectate.

      Thumb up 0
  2. #8

    esti trist?

    asta e tara in care traim.probabil romanilor le place circul.vor avea parte de circ.

    un lucru e sigur,ne meritam soarta.

    Thumb up 0
  3. #9

    apropo,te citesc de mult timp,e ciudat sa vad ca ai aceeasi atitudine ca a antenistilor care mai au putin si plang sau dau in comotie cerebrala.

    invata un lucru,cel mai important esti tu si familia ta.actioneaza ca atare.

    da o in mortii ei de tara si de politica.

    vezi ti de tine si de ai tai.

    Thumb up 0
    • #10

      UcigasdeAsasini » dude, tocmai am scris ca am pierdut. vezi undeva vreo lacrima? pe antena săun ca e posibil, eu zic ca nu e posibil si, daca se face cvroum, e pe frauda

      Thumb up 0
  4. #11

    Nu te speria, ca mai are USLul de furat. Si atunci tare vreau sa vad daca ura ta oarba impotriva lui Basescu va fi satisfacuta de un rezultat fraudat.

    Thumb up 0
    • #12

      lorakeen » ura mea e bazata pe 8 ani de umilinte. faptul ca ai memoria unui caras auriu e strict treaba ta

      Thumb up 0
  5. Eu nu am votat inca. Merg dupa ora 22:00 pentru ca-s la munca. Poate mai sunt cativa in aceasta pozitie

    Thumb up 0
  6. Faza cu minim 50%+1 din numarul total al persoanelor cu drept de vot mi se pare o prostie.
    Basescu daca avea coaie trebuia sa isi indemne simpatizanti sa voteze „NU”, nu sa nu se prezinte la vot. Presimt ca peste 80% dintre persoanele care au votat azi au votat pentru demitere. Si atunci cum kkt sa te mai intorci la Cotroceni?

    Thumb up 0
  7. #17

    Arhi,ura ta doar din ultimii 8 ani vine sau de mai demult?

    Thumb up 0
    • #18

      nu joint, vine de cand a fost primar in bucuresti, marea jagardea.

      Thumb up 0
  8. #19

    @UcigasdeAsasini Nu toti ne meritam soarta; atata timp cat politica ne afecteaza viata nu putem nici sa o dam in „mortii ei de tara si de politica”. Putem, in schimb, sa votam (in special acum cand avem un motiv bun) si sa ne „desteptam” (in sensul general).

    Thumb up 0
    • 90%. Daca nici azi in ultimul ceas nu ai avut bunavointa sa iesi dracului din casa 10 minute sa te duci sa votezi, iti meriti soarta, si nu ma refer la tine sau la el. In general.
      Maine, toti vor sari: „A iesit tot chioru'” dar daca iei buletinele la verificat… INDIFERENTA!

      Thumb up 0
    • #21

      @MadMike Total de acord. Acum plec si eu sa votez.

      Thumb up 0
    • #22

      bine mister,zbate te tu,cu siguranta vei putea schimba ceva cu votul tau.

      Thumb up 0
    • @UcigasdeUSListi – Tipule, asta e problema la rromani! „Se zbate unul, restul stau si-l privesc”. Ce-ar fi sa ne zbatem TOTI?!

      Thumb up 0
    • #24

      @UcigasdeAsasini Eu singur nu, dar toti am putem schimba foarte multe.

      Thumb up 0
  9. #25

    Tiki-tika Barcelona.

    Thumb up 0
  10. #26

    Stai calm, ca dupa ora 21:00 o sa inceapa furturile si o sa spuna ca lumea a iesit masiv dupa ora asta, pentru ca era mai racoare afara.

    Thumb up 0
    • nu este adevarat, eu am fost reprezentant CCSB aseara ieri la votare si am stat de la 6 diminieata inainte sa se deschida sectia pana la 12 noaptea dupa ce s-a inchis si intradevar dimineata intre 7:00 si 10:00 si seara dupa ora 20:00 pana la inchidere au fost cei mai multi.
      Eu eram responsabil cu sondajele si sa nu fie frauda dar am avut parte de o prezenta aproape de 100% la sectia unde am fost eu, doar reprezentantii pdl din zona nu au venit adica vreo 3-4% si am avut procentaj la sondaje de 100% cu cei care au votat DA .
      Lumea si-a dorit, din pacate au fost multe localitati unde au fost primari PD care le-au interzis oamenilor sa mearga la vot.

      Thumb up 0
  11. #28

    Pontanescu s-a batut singur. Daca la locale a fost un vot masiv anti PDL, acum Basescu supravietuieste si datorita faptului ca, daca pica el, e inlocuit de Voiculescu si de gastele astea doua. Care nu au facut nimic in afara de a aparea la TV, a se certa cu Basescu, si a baga la inaintare doar corupti si incompetenti. Asa ca, daca in conditii normale Basescu ar fi luat viteza, cu ajutorul celor doi, mai sta inca doi ani.

    Thumb up 0
    • #29

      bezmetique » wise words

      Thumb up 0
    • Dido
      Il urasc imens pe marinel pentru tot ce a facut si nu stau sa enumar aici, dar ce au bagat astia in doua luni plus trecutul glorios, ma trece cu friguri, ca spre deosebire de altii eu imi aduc aminte de epoca iliescu-nastase.
      Ca de obicei, raul cel mai mic…

      Thumb up 0
    • #31

      @bezmetique: ai cea mai tare analiza! Prin prostia si nesimtirea lor crunta, Ponta si Antonescu au resit sa-l mai tina pe Basescu 2 ani la Cotroceni.

      Thumb up 0
  12. Eu am votat sa plece, poate ca multi altii, dar mai sunt aceia care strigau in gura mare ca-l vor jos dar cand vine vorba de votat…neah, mai bine stau acasa si inca sunt convinsi ca daca intra in discutii politice in fata blocului schimba tara. Din pacate inca mai avem din astia printre noi, piedici destul de maricele pentru a putea schimba ceva.
    Chioretele mai sta poate vreo doi ani, dupa ce termina isi primeste vila si paza si tot a iesit bine.

    Thumb up 0
    • #33

      Coffeeman » nu si daca e condamnat

      Thumb up 0
    • Nu excludem nici sa fie impuscat… Poate vrea cineva sa devina erou international.

      Thumb up 0
    • #35

      @MadMike: esti penibil. Cum sa instigi la crima? Om fara minte. Daca esti asa curajos fa-o tu, altfel stai in banca ta si spumeaza linistit.

      Thumb up 0
  13. #36

    Hai cu egalarea! Poate se ajunge la 11 metrii

    Thumb up 0
  14. #37

    @Arhi
    „Reality is perception”. te-ai simtit mai bine pe vremea FSN-istilor astia pe care-i iubesti asa de tare?
    Doi- eu nu te-am jignit, pentru ca-s de parere ca putem discuta civilizat. Adevarul trist este ca ura asta a ta oarba te impinge la o lipsa de obiectivitate inspaimantatoare, si mie chestia asta mis e pare ciudata.
    Pentru ca nu mi se pare ca esti genul.
    Un vot acum impotriva lui Basescu este un vot pentru a transforma ROmania intr-o republica bananiera. Trebuie sa fie cineva infiorator de naiv sa creada ca USL-ul va lasa puterea din mana- si fraudele la referendum se vad.
    Cum te-a umilit pe tine Basescu asa de intens?

    Thumb up 0
    • #38

      lorakeen » imi cer scuze pentru jignire, adevarat, a fost complet nemeritata. in rest, numai bine

      Thumb up 0
  15. #39

    am o presimțire ca o sa fie foarte strâns, aproape de 50

    Thumb up 0
  16. #40

    cica la 8 prezenta=40%. hai ca mai ai o sansa @ arhi.

    Thumb up 0
    • #41

      Florin Samareanu » eu? eu sunt un nimeni. Romania are o sansa

      Thumb up 0
    • #42

      @Arhi: Romania o sa aiba o sansa cand nu va mai avea drept valori pe Bianca lu’ Bote sau pe Florin Salam, cand cultura > manelele si cand n-o sa mai dam 2 parale pe cioara de pe gard. Pana atunci o sa votam cu incredere aceiasi oameni de 20 de ani incoace fara sa invatam nimic.

      Thumb up 0
  17. #43

    Indiferent de rezultat BAsexu este de …………… (completeaza pe linia punctata)

    Thumb up 0
    • Singurul politician roman care a renuntat de buna voie la imunitatea parlamentara pentru dosarul Flota. Da, mi-am amintit de ce-i urasc mai mult pe ceilalti.

      Thumb up 0
  18. #45

    Furtul si ilegalitatea constau in modul in care esti trecut pe listele de „alegatori”, fara sa-ti fi exprimat vreodata vointa asta! Cvorumul ala e calculat in mod ilegal dintr-un numar de romani din care nici macar unul nu a fost intrebat daca vrea sa voteze sau nu, chiar daca are drept de vot!

    Thumb up 0
  19. #46

    Daca la 21.00 procentul este de macar 44 %, eu zic ca se joaca.

    PS. PD-ul a anuntat ca la 20.00 ar fi fost 36 % asa ca banuiesc ca real erau minim 38-40%

    Thumb up 0
    • cel putin 99%.

      Thumb up 0
    • #48

      140%

      Thumb up 0
    • #49

      21.00 – USL anuntat prezenta 45 %

      König Ludwig Dunkel este o bere exceptionala

      Thumb up 0
    • #50

      Apropo, la numaratoarea BEC nu sunt luate in calcul voturile de afara.
      Daca de afara se mai aduc 3-4 %, s-a cam jucat.

      Thumb up 0
    • #51

      @jerome. Azi am fost la Haga cu gandul sa votez. Cum batea vantul pe acolo, si dupa cat kkt a papat usl despre diaspora,capsunari, etc etc, netinand cont de cele cateva „sute de euro” ce intra in ro in fiecare an, am hotarat sa le dau UE la toti. Ma indoiesc ca o sa vina mai mult de 2% si alea or sa vina pt base.

      Thumb up 0
    • #52

      pai pentru basescu trebuia sa votezi si tu, domnule capsunar. ar fi fost perfect.

      Thumb up 0
    • #53

      iar mancati ca*cat cu capsunarii .altceva nu stiti?
      ganditi-va un pic si o sa va dati seama cam ce inseamna in general acei „capsunari” pt voi romanii patrioti(unii dintre voi mai mult parliti decat patrioti).numai curvele alea din protv au inceput cu „capsunarii”.nr capsunarilor este foarte mic comparativ cu numarul celorlalti oameni cu job-uri absolut normale.hai pa patrihotilor.scz arhi daca te-am deranjat cu ceva

      Thumb up 0
  20. #54

    La vot, oilor! Beeeeee! Beee- heeeeeee! :))

    Thumb up 0
  21. #57

    @arhi – daca se strange undeva la 45%-50% fii sigur ca au sa iasa cei care tin cu Basescu sa voteze impotriva demiterii.

    Pe langa asta nu sunt numarate voturile din afara tarii in statistici.

    Thumb up 0
    • #58

      Dupa ce am postat am vazut ca si tu ai spus acelasi lucru referitor la voturile de afara

      De aia a scris Arhi „Înainte de a comenta, citeşte comentariile celorlalţi. E posibil ca ideea ta să fi fost deja spusă şi nu vrei să credem că ai copia ideile altora, nu?” :)

      Thumb up 0
  22. #59

    Lasa ca recupereaza. Voteaza Diaconescu. Poporul PPDD salveaza romania.
    Acu ies toti otvistii la vot… Vreo 5 mil

    Thumb up 0
  23. #60

    Sunt curios cati morti sunt intre cei 18 milioane considerati cu drept de vot. Primul referendum cand optiunea mortilor de a sta la umbra conteaza.

    Thumb up 0
    • #61

      Mane pai daca la locale si la parlamentare voteaza mortii intr-o veselie e dreptul lor sa faca boicotul extrem acum.

      Thumb up 0
  24. #62

    Pe la mine abia acum se mișcă lumea, e full fata de dimineata

    Thumb up 0
  25. #63

    Asta e mane,data asta esti tu suparat si eu bucuros,data viitoare dracu stie cine si cum sau daca mai apucam,important e sa fim noi oameni,mai oameni decat porcii care ne conduc si sa nu uitam sa ne rusinam fata de aproapele nostru. amin! http://www.youtube.com/watch?v=cGBnBFA8u1E&feature=player_embedded#!

    Thumb up 0
  26. #64

    Hai la vot, Neamule!

    Thumb up 0
  27. #65

    Stati lejer, dupa calculele partidelor intre orele 17:00 si 20:00 au votat aprox. 13 %, s-a ajuns la 40 %, in trei ore 10% e mult ?

    Thumb up 0
  28. #66

    Arhi, o sa fie strans. Sunt multi care ies acum intre 21 si 23. Am multi prieteni care se duc acum. Mai devreme au zis ca e prea cald sa iasa din casa :)
    Eu imi pastrez pronosticul din dimineata asta ( 8-9 milioane DA si un milion NU ) . In mod sigur se va frauda. Dar nu e posibila o frauda de ordinul milioanelor de voturi.

    Thumb up 0
    • #67

      nu cred ca o sa fie un milion pentru nu … o sa fie mai putin…

      Thumb up 0
  29. #68

    Arhi, relax – cica la ora 20 PDL da 35% prezenta, USL 40,2% prezenta. Inca se joaca :) si de obicei se pune cat numara arbitrul…care e USL. Eu spun ca inca sunt sanse sa plece…

    Thumb up 0
  30. #69

    Screw » ce-ti pasa, tu pleci…

    Thumb up 0
  31. Speranta moare ultima. Poate mai avem o sansa :D

    Thumb up 0
  32. Partea tristă e că dacă rămâne Băsescu și o să continue plonjeul României în hău, peste doi ani, la sfârșitul mandatului zice că sanchi, n-a avut guvern, parlament etc. Prostuții manipulabili o să pice, ca și acum, în plasă „da, frate, așa e, cum să facă săracul treabă când n-a avut mijloace?”.

    Mi-e milă de sufletele celor care pun botul la orice zice Băsescu…

    Thumb up 0
  33. #72

    37% la ora 20. Şi din ăştia nu cred ca au votat toţi DA. Deci nu poţi demite un presedinte, in sistemul vostru democratic, intr-o democratie, cu asa vrea sub 37%.

    PS. Şobolanii de la Antene sunt în delir :))))

    Thumb up 0
    • #73

      :), stai sa vezi dupa 23:00

      Thumb up 0
    • #74

      basescu a fost ales cu sub 30% din pers cu drept de vot, si-n 2004, si-n 2009

      Thumb up 0
    • in conditiile in care participarea a fost mai mare, asta a fost referendum, nu alegere prezidentiala, eu am votat odata in 2009, acum am stat acasa de ce sa votez de 2 ori pentru acelasi lucru. consider lipsa de respect acest referendum. macar de aveau ceva solid impotriva lui Basescu

      Thumb up 0
  34. #76

    chiar asa ma … aratam ca nu ne pasa. acum sincer cine draq face autostrazi ca sa se duca masa care nu voteaza la mare la munte … etc? sau daca noua nu ne pasa, lor de ce le`ar pasa, sincer? orez si ulei la pensionari … si succesul este garantat.

    fac astia pipi pe noi cum vor ei, pentru ca nu ne pasa!

    Thumb up 0
  35. #77

    I-a mutat pe boşorogi de la vila Dante la Universitate. Incepe spectacolul :)))

    Thumb up 0
    • #78

      Da, ai dreptate – le-au impartit si vreo 10 exemplare din Constitutie, sa nu uitam despre ce e vorba in propozitie.

      Thumb up 0
  36. #79

    @Arhi
    NP, se intampla.
    Dar refuz sa cred ca tu ai accepta aceasta sansa prin frauda.

    Thumb up 0
    • #80

      @lorakeen – si eu refuz sa cred ca PDL-ul a acceptat sansele respective in 2004, cu Gara de Nord, unde s-a votat pana bine dupa inchidere, si cu Parisul in 2009, unde s-a votat cu o frecventa de invidiat – 1 vot / 8 secunde. Pur si simplu refuz.

      Thumb up 0
    • @Jordan
      Mai tin minte ceva din toata treaba aia – in special cum unu’ demonstra la tabla cum s-a fraudat, desi semana cu un elev scos la tabla fara sa fi invatat. Nu vreau sa spun ca nu s-a fraudat (sau, dimpotriva, ca s-a fraudat), dar, parca au votat in total 3700 de oameni, la o sectie de votare cu 5 cabine de vot… Ei, pentru un calcul, astazi cand am fost la vot am terminat intr-un minut, cu tot cu o mica barfa cu unul din comisie, ce mi-e prieten. Daca ar fi fost 5 cabine de vot, intr-un minut ar fi putut vota 5 oameni, deci ar fi fost cam un vot la 12 secude. Cu tot cu barfa. Deci, si 8 secunde/vot se poate… dar inca o data, asta nu inseamna ca s-a fraudat sau nu. Sunt doar niste fapte…

      Thumb up 0
    • #82

      E cacao, inseamna si ca toti stateau la coada, gata sa intre instant, ca niciodata nu a fost cabina neocupata, ca nimeni n-a stat mai mult pana sa se gaseasca pe liste, ca toti erau ninja-voters. Imi vine greu sa cred asta.

      Thumb up 0
    • @Jordan
      Pai se cam statea la coada. Sunt filmulete pe net cu treaba asta…

      Thumb up 0
  37. #84

    Ma tot intreb… care e cifra exacta la 50%+1 ala , daca nici acum nu se stiu rezultatele de la referendum. Cati sunt defapt cu drept de vot?

    Thumb up 0
  38. Arhi, mai stam doi ani cu jegu asta national, dar ce, ai impresia ca politicienii care vor sa-l dea jos or vomita curcubeie? Ce ai vota tu la urmatoarele alegeri? Referndumul asta oricum e o mare laba nationala. Recunoaste.

    Thumb up 0
  39. ora 21:00 – 45%

    Thumb up 0
  40. #87

    Gata, s-a terminat.

    Basescu nu mai este presedinte !

    Thumb up 0
  41. #88

    basescu la brutarie!

    Thumb up 0
  42. #89

    sunt multe persoane care voteaza „mai pe seara, ca e mai racoare”. sau cel putin asta o sa zica usl-ul daca le iese treaba. e insa si un sambure de adevar

    Thumb up 0
  43. hai ca a crescut ca fat frumos =))

    Thumb up 0
  44. #91

    Gagica grasa a cantat – PDL-ul e suspect de tacut…. LA BRUTARIE, LA BRUTARIE, LAAAAAAA BRUTARIEEEEEEEEEEEEEEEEE :D

    Thumb up 0
  45. #92

    După seara asta, m-am convins… oltenii sunt cei mai proşti români. :)))
    Oltenii sunt un fel de jidani refuzaţi la export :)))))

    Thumb up 0
  46. #93

    ma inspaimanta usurinta cu care vorbiti de frauda de parca ar fi ceva normal.

    oameni buni,au murit oameni la revolutie.

    ok,cred ca nici nu va dati seama de asta.

    si ma mai inspaimanta cat de usor de manipulat sunteti,din partea ambelor tabere.

    doua haite de hiene ne sfasie tara,ne distrug demnitatea,ne calca in picioare din tote pozitiile….si voi mai aveti putin pana sa va rupeti spinarile.

    cat de frumos e spectacolul asta?

    trist.

    fraigedank,ai tupeu sa iesi ne intalnim in cismigiu sa o dam parte in parte?

    ce spit in dinti ti as mai da,dar banuiesc ca nu ai coaie sa iesi pe interval.

    Thumb up 0
    • #94

      Pe asta-l gasesti in Parcul Operei, nu in Cismigiu.
      Poti sa ii dai acolo parte-n parte pe toate partile, daca ti-l imprumuta baietii.

      Thumb up 0
    • #95

      eu zic sa nu va puneti cu franke, ca e periculos…

      Thumb up 0
    • #96

      Franke e singurul care i-a rezistat peste 3 secunde lui Chuck Norris. Bine, Chuck Norris nu era acolo, da’ totusi.

      Thumb up 0
    • #97

      Stiu. E noul Breivik. A inceput cu pestii din acvariu, urmeaza pensionarii si femeile :)

      Thumb up 0
    • #98

      @UcigasdeAsasini:

      La fel ca şi elementul de joasă extracţie de sub tine ,,danicorban”, şi tu faci parte din acelaşi reg. Însă văd că tu eşti şi tare-n gură… Ora şi locul, cocoş.
      Dar, atenţie- ne putem întâlni doar luni, marţi. Miercuri am concert la ATheneu, apoi plec la Berlin cu orchestra, pe 4 am concer acolo. Deci pot să te bat în zilele astea- 30, 31. Ora şi locul.

      Thumb up 0
    • #99

      Traducere :
      ” atenţie- ne putem întâlni doar luni, marţi. Miercuri cant la acordeon in 41 , apoi plec la Ciorogîrla cu taraful. Pe 4 are nunta aia mica a lu’ Girofar. „

      Thumb up 0
    • #100

      Pula mea… io voi cânta la Konzerthaus în Berlin şi tu te pregăteşti să începi serviciul pe tractor :)))))))))))

      Ia mai bine, fă-mi pantofii :)))

      Ti-am zis să bagi mâna in buzunar mai devreme şi să imi spui ce bani ai pe tine . Ai un milion ? Numără şi monede :)).io am mereu un teanc, nu ştiu exact niciodată CÂT. E format în momentul ăsta numai din d-alea cu Caragiale, câteva Eminescu şi e gros de-un deget. Aşa e mereu. Nu ştiu exact niciodată. Poa’ să fie 70 , 100 mil, poate mai mult, nu ştiu nu contează. Si teancul ăsta vine în buzunarul de la pantaloni pe dreapta. Deci pe buca dreapta. Dacă nu simt eu un teanc acolo, s-apese buca dreaaptă, nu mă simt bine. :)) După asta imi dau seama daca e suficient. Cât de apăsat simt pe bucă.

      Hai , ia la şpagă , Gavroche şi lasă-ne.

      PS. Ăla care vrei bătaie, ăstept să zici ora şi locul. Ai noroc, marti canta cu rezervele la sinaia, deci avem destul timp să ne vedem. Maine intru să vad ce spui

      Thumb up 0
    • #101

      Ma da’ eu nu mai inteleg nimic… Freigedank e un intelectual finut de bani gata sau un smardoi care-o da parte-n parte prin parcuri ?!

      Thumb up 0
    • #102

      Andrei » da

      Thumb up 0
  47. In CHICKEN we trust! O sa fie bine, vei vedea, ies gainile la vot, am avut sedinta cu ele, o mare parte dintre ele si-au regasit oole! Am folosit metoda..tactila: „Ia sa vedem, mai aveti oo intre picioare? Daaa? Si-atunci? why do you act like an ingnorant bitch!? La VOT!!!” Mergem la sigur, castigam! Gainile si-au regasit putinul respect de sine si, mandre de oole lor, ies la VOT! Buluc, la sfarsit, c-asa e neamu’, dar o sa fie bine la sfarsit!

    Thumb up 0
  48. #104

    Tragic pentru USL.
    Cu toate eforturile de propaganda din ultimii doi ani, cu toata campania asta de prost gust, cu toate SMS-urile trimise astazi in ziua votului, cu toate sectiile de votare suplimentare pe plaja, in restaurante, la wc etc sa nu reuseasca sa ajunga la 50% prezenta?
    Eu personal care nu ii suport pe papagalii astia doi ma asteptam la minim un 65-70% prezenta din care tot vreo 70% cu DA.
    Dar se pare ca au fost USL-istii in stare sa-l faca iar pe Basescu sa castige pe mana lor precum la alegerile din 2009. Patetic.

    Thumb up 0
    • #105

      Imi scapa mie ceva, ca nu-ti inteleg aritmetica? Aproximativ 30% din votanti nu voteaza. EVER. Sunt cei care n-au mai votat din ’92 incoace. Din restul, inca vreo 15-20% stau acasa, ca asa le-a zis Base, si vreo 5% sunt plecati ca e vara. Mi se pare remarcabil cat au reusit sa fure astia ca sa ajunga la 50%…:D

      Thumb up 0
    • #106

      Jordan » stai flex, ca votarea e pe baza referendumului din 2002. cand eram cu 2 milioane mai multi

      Thumb up 0
    • #107

      Cu atat mai mult, Silviu abereaza cu gratie.

      Thumb up 0
    • #108

      Dupa cate legi au modificat in trei zile nu vad de ce nu au scos de la naftalina rezultatele recensamantului de toamna trecuta, sa votam pe baze reale.
      In alta ordine de idei, acum ca am vazut si declaratia lui basexu de la ora 23 fix fix, poate sa-si schimbe numele in Traian Geoana. :))

      Thumb up 0
    • #109

      Silviu » lol da, de asta discutam pe twitter:)))))))

      Thumb up 0
    • #110

      Eu zic ca a iesit la intimidare chiar daca nu stie exact rezultatul.
      Ca sa aiba ulterior motiv de a urla ca l-au furat usl-istii.
      Nu pot sa-l cred atat de naiv dupa atatea decenii in politica.

      Thumb up 0
    • #111

      Silviu » e imposibil sa declari ca romanii te-au votat, cand tu ai 90% voturi impotriva… in fine, mortii ma-sii, ma uit la gimnastica

      Thumb up 0
    • #112

      Intradevar asta e de kakao sa te crezi pe val cu rezultatul asta.
      Insa d.p.m.d.v. nu era cazul pentru tot circul asta.
      Si eu imi bag picioarele in politica lor si trec la un film bun. :)

      Thumb up 0
  49. Cred că o să învingem dragi ROMÂNI!

    Thumb up 0
  50. #114

    Arhi, relax. Mission accomplished.

    Thumb up 0
  51. #119

    Am a 11 stickere pe spatele buletinului. Degeaba.

    Thumb up 0
  52. #120

    Brace yourselves: „S-au fraudat alegerile!”

    Thumb up 0
  53. #121

    Stop vot!

    Thumb up 0
  54. #122

    Futu-ti flacara si sentimentul de impacare pe care incerci sa-l promovezi

    Thumb up 0
  55. #124

    Stimaţi găozari, v- am ciuruit )))

    Thumb up 0
  56. Am o nelamurire – jurnalul spune prezenta la vot, la ora 21, 44%, evz spune tot 44%, dar la ora 23, conform aceluiasi sondaj… care manipuleaza?

    Thumb up 0
  57. Sincer, sufar mi-am facut un prieten in aceste 2 saptamani, numele lui fiid Arhi , sufar intrevar , Arhi sper ca mailul tau oficial sa fie adrmin at arhi punct ro !

    Thumb up 0
  58. Breaking News!
    A picat.

    Thumb up 0
  59. Domnule Cetin , sincer nu cred ca se poate , dar poate poate ! Va respect si sincer cred ca aparati democratia !!!!

    Thumb up 0
  60. #135

    fraigedank

    maine ora 10 in cismigiu in fata primariei.

    sa vezi ce ti tai tendoanele saracule.

    luati as neamu` in pula,de nu te dezintegrez fraiere,ca vad ca esti prea tare n clanta.

    Thumb up 0
    • #136

      :)))) Stai ma, linistit! Omul e schizofrenic, nu are rost sa stabilesti intalniri. Oricum uita pana maine ce ati stabilit azi.

      Thumb up 0
    • #137

      La 9.45 sunt acolo, ţigane.

      Thumb up 0
    • #138

      ataat.. rupe-i fashu :))

      Thumb up 0
    • :))))) tare !!!

      Thumb up 0
    • #140

      auzi ma papagalule,stiu ca sunt sanse 99 la suta sa nu ti faci aparitia si sa fiu acoo degeaba.

      dar bagami as pula in rasa matii de zdreanta,eu oricum o sa vin ca am treaba in zona.si mi iau si o camera de filmat.te bat de te caci pe tine si te si filmez si daca o sa aiba placerea proprietarul acestui blog sa primeasca linkul,il distribui cu draga inima.

      dar daca nu apari cacatule flambat,sa stie toata lumea ca esti un soarece oparit tare in gura in fatat astaturii.

      si inca ceva,vezi ca am 1,86,94 kg,sunt tuns foarte scurt si ambratul drept tatuat .o sa am un tricou negru si niste bermude militare tot negre,adidasi albi.

      te astept pasarica.sa nu ai tupeul sa nu vii dragalaso.

      altfel,sper ca ai asigurare de sanatate valabila.

      Thumb up 0
    • #141

      UcigasdeAsasini » daca il bati si filmezi, ai o lada de bere la alegere:)))))))

      Thumb up 0
    • @UcigasdeAsasini
      nu pune la suflet, da’ te cam troleaza Freigedank…
      Si inca ceva, aia ce se lauda pe net ca-s mari si tari, de obicei sunt niste ochelaristi sfrijiti… Unu’ mare tace si face ;)

      Thumb up 0
    • #143

      Sa ne tineti la curent cu rezultatul bataii.

      Thumb up 0
    • #144

      A. Freigedank e gay pasiv, a recunoscut singur. Daca dai in el, e ca si cum a da intr-o femeie

      Thumb up 0
  61. #145

    fura multi la vot? :))

    Thumb up 0
  62. #146

    deci? ne mai dam cu tesla-n 00 vreo 2 ani sau…nu ?

    Thumb up 0
  63. #148

    plin de gaozari pe aici.
    sa o luati bine inca doi ani ;)

    Thumb up 0
    • #149

      Gelu, eu zic sa stai cuminte cu aprecieri de genul asta, nu se stie cum citeste iarasi UcigasdeAsasini si – nesigur de sexualitatea lui, cum il stim – s-ar putea sa iti dea si tie intalnire sa te Batavia si sa te filmeze

      Thumb up 0
  64. #150

    ba ce scarba imi e de ungureanu si de alalalat neamtu sau cum il cheama..cum plm sa te bucuri cand vreo 7 milioane de oameni voteaza impotriva ta,chiar asa sa iti bati joc de oamenii aia …sa bage capu in pamant si sa se bucure ca retarzii de la ccr i-au scapat inca o data…

    Thumb up 0
    • asa e! te uiti si tu la antene! treaba e ,cea ce nu se intreaba nimeni : ce te faci cu aialaltii 15 militoane???

      Thumb up 0
    • #152

      care 15 milioane? esti nebun? sunt vreo 16,5 milioane cu drept de vot…pai ce sa fac ii asteptam la vot de exemplu daca erau asa multi…. pfai da prost esti fara suparare ..

      Thumb up 0
  65. #153

    da ma…gata am identificat cu totii cine e anticristu: basescu. daca atata creier avem in cap sa gandim ca toate relele din tara asta de 20 de ani incoace sunt facute de o persoana…atunci ne putem pune linistiti sa dormim. antenistii si uselistii si-au facut datoria 100% si ne-au indobitocit pe toti.

    Thumb up 0
  66. #154

    danicorban:

    Ba, baiatule, tu ai auzit de arta, de cultură? Tu crezi că toata lumea e sofer de tractor ca tine? Stii ce e aia o orchestra de muzica? Ai auzit de filarmonica George Enescu? Ai auzit de Atheneu? Ai auzit de altele din strainatate? Ai auzit de orchstra Româna de Tineret? Ai auzit de Beethoven? Nu, nu joacă la Barcelona. Mai tre sa citesti vreo 500 de carti ca sa deschizi gura. Dar nici atunci, ca n-ai capacitatea necesara, dotarea ca sa folosesc un termen mai tractoristic de-al tau.

    Thumb up 0
    • #155

      Ba, da…cred ca majoritatea de pe blog am auzit de ce zici tu.
      De backtracking ai auzit? Dar de Bunyakovsky ? Nici asta nu joaca la Barcelona. Ai idee ce e ala un fenestron? Ce inseamna Papi sau cu ce se mananca un transponder ?

      Thumb up 0
    • #156

      bine ca ala iti zice de muzica si tu o dai pe matematica, elicoptere si navigatie

      Thumb up 0
    • #157

      Exact. Nu am legatura cu domeniul lui, cum nici el nu are cu domeniul meu. Plictiseala cronica e singurul motiv pentru care ii raspund.

      Thumb up 0
    • #158

      Plictiseala cronică este un semn al prostiei.

      Thumb up 0
  67. #159

    eu ti-am spus de cateva zile sa bei o bere ca nu sunt sperante :))

    salut si la multi ani!

    Thumb up 0
  68. ASA DA!

    Thumb up 0
  69. e amuzant cum fierb astia la antene! e crima!,e mai tare ca Mr.Bean!!! plus ca au inceput sa se certe intre ei…..cred ca au inceput deja sa treaca de partea lui basescu

    Thumb up 0
  70. #162

    Ma uit la antena 3 online ca mi lene sa deschid tv-ul.. ce retard ii badea :))
    Eu inca trag sperante ca se trece de 50%, si daca nu, s-ar cere o demisie la numarul asta de voturi impotriva

    Thumb up 0
  71. #163

    Gata Freigedank, am inteles, esti un basist convins :-) . Nu stiu de ce dar am impresia ca te temi sa nu piarda Base, pt ca direct sau indirect esti conectat la banii publici, la fel ca toti jegosii de PDL-isti.
    TE CITEZ, ce ai spus intr-un comment anterior : ” .io am mereu un teanc, nu ştiu exact niciodată CÂT. E format în momentul ăsta numai din d-alea cu Caragiale, câteva Eminescu şi e gros de-un deget. Aşa e mereu. Nu ştiu exact niciodată. Poa’ să fie 70 , 100 mil, poate mai mult, nu ştiu nu contează. „

    Thumb up 0
    • #164

      Nu e. Daca vrei povestea lui Freigedank, citeste mesajele de la ” Mi se pare corect și de bun simț ” . Nu e basist sau pdl-ist. E doar un sfertodoct schizofrenic, tinut in puf de parinti.

      Thumb up 0
    • #165

      @ANTI-FREIGEDANK: asa asa. Cine nu e cu noi suge bani de la stat. Nici eu nu-s cu voi si ghici ce? Nu iau nici un leu de la stat. Ba chiar dau (prin taxe si impozite).

      PS: daca tu ai senzatia ca numai PDL-ul ia bani de la stat esti cel putin naiv. _Toti_ au luat bani de la stat, inclusiv membri ai USL.

      Eu sper o singura chestie: dupa referendumul asta sa apara dosarele USL-istilor, poate sa faca si putin bulau, si dupa aia cand Base n-o mai fi presedinte astia de la USL sa-i infunde pe PDL-istii care au dat cu jula in inchisoare (si chiar pe Base daca au motive). Pe principiul „sa-si scoata ochii intre ei”. Poate se mai curata viata politica de hoti (si-s cam 400).

      Thumb up 0
  72. #166

    pacat ca nu se agita nimeni asa de mult in a face ceva productiv. bani irositi intr-un referendum fara motive reale, ci doar carcote ieftine.

    Thumb up 0
  73. #167

    A. Freigedank RULZ!
    De ieri-alaltăieri, cam așea…

    Thumb up 0
  74. #168

    de votat am votat. Deci datoria mi-am facut-o. Oricum, alegerile is mai manarite ca rezultatul la loto.
    Jerome – König Ludwig Dunkel. Mie mi-ar placea niste Weiβ

    Thumb up 0
  75. Cred ca principala vina pentru nedemiterea lui Basescu o au cei de la USL.Strategia lor, raspunsurile, mitingurile lor au scarbit pe multi, ce initial erau de acord cu demiterea. Asa multi au ramas acasa, ori s`au sucit si au votat NU. Culmea e ca au avut instrumente mediatice( antenele), au avut fonduri, au avut tot ce le trebuie ca sa`l demita.Problema e s`au dus pe apa sambetei o multime de bani, cheltuiti de stat efectiv aiurea, pentru un moft al USL-ului. Si daca tot ramane , sper ca papagalul asta de Basescu sa`si inceapa vendeta asupra lor.

    Thumb up 0
  76. Vin de la sectie, sunt scarbit, sa nu aud pe vreunu ca se mai plange de Basescu daca n-a fost la vot. Stati acasa la racoare! Sper sa inghete si cacatu in voi la iarna, de racoare ce o sa va fie!
    Avem un presedinte pe care nu-l mai vrea nici dracu dar de care nici dracu nu ne mai scapa, raportul e cam de 11 la 1 Da – Nu. Atat.

    Thumb up 0
    • #171

      Eu am votat desi n-am mai votat din 2000. Pentru ca mi se pare aiurea sa vrei sa iti confirmi pozitia mizand pe neprezentarea oamenilor.

      Thumb up 0
  77. #172

    Eu nu-mi aduc aminte ca Parlamentul sa fi demisionat cand au luat-o in gura la referendumul trecut. A-i cere lui basescu sa o faca e de o hipocrizie catastrofica.
    Inca mai ramane de vazul daca iubitii vostri USListi vor respecta legea- asta dupa fraudele multe si masive inregistrate.

    Si nu stiu cum se face dar inca n-am vazut vreo explicatie logica a umilintelor alora legendare pe care basescu le-a pus in carca Romanilor. OH wait, poate a deveni ceva mai mult decat ruda saraca a Europei e o umilinta.

    Thumb up 0
  78. #173

    la mumu cu voiculescu si toti lingaii lui!!! :))))))))))

    Thumb up 0
  79. Ba, adica am votat degeaba? Nu-i bai, dupa vot m-am delectat cu o sticla de Martini. Nu am baut-o singur dar mi-s mahmur putin

    Thumb up 0
    • #176

      gaby » nu degeaba. mai vedem:) cand ai 8 milioane de voturi impotriva, nu mai esti nimic.

      Thumb up 0
    • @Arhi
      Totusi, din aia 8 milioane, n-au votat toti da, deci nu-s 8 milioane.

      Bine, de bun simt ar fi sa demisioneze, la peste 80 la suta voturi pentru suspendare. Dar deh, e politician, n-are bun simt. Si in plus, d-aia a dat-o inainte cu boicotul, ca dupa referendum sa spuna ca – vezi dom’le – aia ce n-au votat au fost de partea lui.

      Oricum, isi termina mandatul.

      Thumb up 0
  80. Salut, Cetin!
    Sunt un pic trist pentru tine, eu te admiram asa, de la distanta pentru ca esti omul obisnuit care are capul pe umeri, o specie rara din pacate la noi.
    Ne (cam) stim de pe vremuri de pionierat al onlineului, curatmurdar, radio cu subiectiv si mai stii tu cine, irc si caterinca toata ziua…
    Stii, nu pareai usor de influentat, erai asa sigur pe tine, taios.
    Dar acum, intrand in lumea mocirloasa a injuratorilor fara argumente, punandu-te in remorca celor condusi ca vitele, nu a mai ramas din tine decat omul obisnuit, capul s-a plecat.
    Poate intr-o zi ai sa intelegi ca la nivel ideologic lupta lor se da cu cei ca tine, poate chiar ca si mine, fiind oarecum colegi de breasla, cu formatorii de opinie independenti, cu oamenii care nu au nevoie de stat in treburile lor ci au nevoie sa fie lasati in pace sa-si desfasoare afacerile.
    Nici macar nu-mi doresc ca timpul sa-ti schimbe parerea.

    Thumb up 0
    • #179

      Ted » da o cautare pe blog pe numele basescu ai sa vezi ca eu il urasc inca de pe vremea in care nu era cool sa il urasti

      Thumb up 0
    • Dar esti constient ca nu e despre Basescu, nu? Ai fost sa-l votezi pe Iliescu cand era in turul 2 cu Vadim? E acelasi lucru. In lipsa de o alternativa reala, trebuie sa ne descurcam cu ce avem, atunci Iliescu, acum Basescu. Numai ca istericul de Vadim e inofensiv, astialalti nu vor sa vopseasca banci in tricolor (in fond o actiune dementa, dar nevinovata) ci sa atenteze la capacitatea mea si a ta de informare, la stilul meu si al tau de viata, la profesia mea si a ta, la libertatea de exprimare, la o justitie care sa ne ofere uneori cate o satisfactie, cam cum facea echipa nationala de fotbal in vremuri pe care numai noi, batranii, ni le mai amintim.
      Uite, am facut ‘public’ o postare a mea pe facebook cu un text scris in engleza aseara, inca mahmur din Vama, dar cumva eliberat asa : http://on.fb.me/QY7kJu

      Thumb up 0
    • #181

      Ted » nu cred ca poti sa stii tu despre ce e vorba in mine. e despre basescu. din pacate, realizez ca aseara a disparut si ultima posibilitate prin care ma putea racori. asta e.

      Thumb up 0
  81. Uite ca acu se pare ca Ponta zice ca sigur sunt peste 50%.
    Acu… ori ca mai stam 2 ani cu marinarul, ori ca vine alt Fat-Frumos, Romania tot in cacat va fi… Chiar crezi ca daca pleaca Base incep sa creasca autostrazi, sau ce?

    Thumb up 0
    • #183

      Claudiu » nu ma, hai sa il tinem pe basescu inca 50 de ani, ca sigur pe altcineva nu avem. cat despre ponta, e un dobitoc

      Thumb up 0
  82. Priveste partea buna a lucrurilor: ai pierdut doi ani dar ai eliminat riscul unor potential 7 ;) (daca matelotul era demis, mai candida o data, dupa metoda iliescu, cu sanse as putea spune, avand in vedere multa reclama de care a beneficiat)

    Thumb up 0
    • #185

      Lucius Fascius » metoda iliescu a fost eliminata din constitutie si din legea electorala, nu mai putea candida deloc, pentru ca se lasa loc chestiilor gen imi dau demisia cu o zi inainte de alegeri si mai candidez o data, la infinit

      Thumb up 0
  83. #186

    @ billy Luni, 30 Iulie 2012
    Sa ne tineti la curent cu rezultatul bataii.
    Sunt aici, in parc. Este fix ora 10. Incepem transmisia live text a meciului UcigasdeAsasini – A. Freigedank. In aceasta superba dimineata de vara, principalul eveniment al zilei sta gata sa inceapa, spectatorii sunt cu sufletul la gura. Multi dintre ei sunt fanii lui Freigedank…vad acum un grup de pensionari care scandeaza frenetic „Regele Mihai” . Au si un banner imens, inscriptionat ” Freigedank, eutanasiaza-ne ! ” . Alti fani aglomereaza acum aleile parcului; sunt, se paaree…da. Incredibil, doamnelor si domnilor! Sunt tot fanii lui Freigedank. Grupuri numeroase de femei . Toate poarta tricouri cu ” Vreau sa fiu sclava ta ” . Au pregatit si un cantec, se paaaree…da, da! Este un cantec. Cantecul de lupta pe care A. Freigedank isi va face aparitia. Ce spectacol, ce atmosfera! Toate femeile canta ” M-ai filmat cand ma cacam , inima mi-ai pus pe jar. Ooooouuuuu, Fraaaiigaaay-dank! ”
    Si acum, concurentii isi fac aparitia. In coltul din stanga , purtand tricou negru , adidasi albi si cantarind 94kg la 1,86 metri…UcigaaasuldeAaasaaaasini ! IN coltul rotund, purtand
    veşmântul de ceremonie al lui Ludovic al XIV-lea, intra calare pe ponei, spaima limbii romane, creatorul capodoperelor „nulitate inferioara” si „analfabet incult” , the one… and thank God, the only, A. Fraaigeeedank ! Acesta a venit insotit de stafful tehnic. Da, coboara acum, dintr-o caleasca roz, in forma de penis antrenorii acestuia, Ludovic al II-lea si
    Boy George. Meciul incepe:
    Runda 1 : Ucigasul incepe in forta si a pus deja stapanire pe centrul parcului. Freigedank abordeaza o strategie diferita, se afla inca in perioada de tatonare…Acum alearga tipand in jurul Ucigasului. Undeva, normala confuzia acestuia…Freigedank continua sa alerge in cerc si ţipa ” prr-tzzac-pam-tzza…Saaa-laam, Saaa-laaam, reee-ghet-an” . Ucigasul pare surprins de aceasta tehnica. Freigedank incepe ofensiva! Scoate de la buca dreapta un teanc cu Eminescu si doua mai mici cu Caragiale. Se apropie de Ucigasi si, si, daaa! Ii lipeste un Eminescu in frunte! Si, inca una si doi de Caragiale, da, daa, fara numar, fara numar, ia la spaga, ia la spaga, ia la spaga! Ucigasul este in corzi, Freigedank simte momentul bun si cauta finalizarea. Se uita spre coltul sau si asteapta indicatia staffului. Boy George nu il poate ajuta, se pare ca are gura plina si , siii, Ludovic al II-lea a finalizat deja. ” Yeah , baby! I’m craaaazy! ” . Se aude gongul !
    Runda 2 : Luptatorii revin in centrul parcului. Freigedank a baut un iaurt si doua cola. Acum se indreapta spre lac, ce face?…aparent isi da pantalonii jos, da! Si se caca in lac, incredibiil, doamnelor si domnilor, ce lovitura! Pestii plutesc cu burtile in sus. Ucigasul este oripilaaat ! Cuprins de furie, executa o lovitura nepermisa sub centura. Acum urla de durere…incredibil! Se pare ca si-a rupt mana. Daa..meciul s-a terminat, Ucigasul are mana rupta! Freigedank este in extaz. Isi baga acum mana in chiloti si scoate un DEX , editia de lux.
    Meciul s-a terminat. Freigedank isi incaleca poneiul si ,dupa un numar scurt , pleaca galopand spre casa. Se apropie ora pranzului si daca întârzie, nu ii mai da mamicuta bani de buzunar. A transimis live, din Parcul Cismigiu, Catalin Radu Tanase . Toate cele bune. Andreea ?

    Thumb up 0
    • bah Cataline, unde-i ai fost pana acum?
      am facut pe mine de ras…:-)

      Thumb up 0
  84. #188

    Nu m-as grabi sa strig frauda daca se aduna in jur de 50% prezenta la vot. Este irelevant procentul la ora 20:00… Stii de ce? Pentru ca la cate grade au fost ieri afara, intre 11:00 si 20:00 nu s-a urnit din casa mai nimeni…
    Eu am votat pe la 21:45 aseara, dupa ce-am dus-o pe fii-mea la tara… Erau multi la sectia de votare…si nu-i adusese nimeni, venisera ei…
    Nu e prea ok sa pui zi de vot in zi de canicula pentru ca in mai mult de 50% din timpul alocat votarii n-o sa vina nici dracu sa voteze…
    Pe partea cealalta, chiar daca cifrele pe care le vehiculeaza astia acum ar fi finale ( 46% prezenta la vot , 86% pentru demitere), eu sa fiu in locul lui Base m-as duce sa-mi vad de ale mele… Asta pentru ca 7 milioane de oameni au zis DA… Cand a iesit ultima oara presedinte, il alesesera cam 5…
    M-a umplut de spume si cand a zis ca Romanii au ales sa-l sprijine pe el, de aia nu s-au prezentat la vot… Sigur, stim cu totii ca cei care nu s-au prezentat nu-l sprijina neaparat pe el… Insa el le confisca opinia si se afiseaza cu ea acum… Cei care nu s-au prezentat la vot, l-au legitimat :) Sper sa fie fericiti ca acum, vrand nevrand, Basescu ii catalogheaza de partea lui :)

    Thumb up 0
  85. #189

    Stiti careva, si-au adunat freigedank si cu celalalt dintii si tendoanele de pe trotuare? Sau lupta e inca in toi :))

    Thumb up 0
  86. #190

    Cred ca dupa ce se da ‘concluzia’ la referendum si pana in toamna o sa jucam toti in cel mai tare serial de actiune al ultimilor ani. Ca si figuranti, desigur.
    Maine ruleaza episodul pilot.

    Thumb up 0
  87. #191

    Acum ca s-a terminat circul ar fi vremea ca USL sa plateasca cheltuielile legate de referendum ca altfel saptamina viitoare o vor lua de la capat cu alt referendum.

    Thumb up 0
  88. Conform datelor provizorii ale recensământului din 2011 suntem 19 mil de români. Din ăștia cam 16 mil au drept de vot iar din ei cam 40% nu se prezintă în mod tradițional la vot. Peste 8 mil s-au prezentat la vot iar din ei peste 7 mil au votat DA iar cam 900 000 NU. Și cu toate astea Băsescu își reia fotoliul și se declară câștigător. Să mai spună cineva că votul meu contează!
    Dacă acest referendum va fi invalidat mă voi considera un apatrid și mă voi prezenta la vot doar în momentul în care voi fi pus în situația să aleg forma de guvernare, cu republica asta care ne-a fost băgată pe gât de comuniști mi-a cam ajuns.
    Și ca să completez: votul meu a fost contracart de cei pe care doare-n cot de țară și nu s-au dus la vot, de cei care se consideră atât de români încât mai degrabă ascultă de premierul Ungariei, de o Curte Constituțională care interpretează constituția după cum dictează interesul politic și care completează Constituția cu regula validării prin prezența la vot, de cei care după ce au spart semințe o zi întreagă pe plajă au făcut scandal că nu sunt primiți la vot la ora 23:00, de Barosso, acel Barosso care după ce a aprobat un ajutor financiar de 10 mil euro pentru o companie grecească de shipping a petrecut o săptămână de vis pe iahtul patronului, de Angela Merkel.

    Thumb up 0
    • #193

      Mai sunt şi în diaspora 3 milioane de români.

      Thumb up 0
  89. #194

    E căcat tot Ponta… I se pregăteşte tăierea capului lui Copy-lot.

    Thumb up 0
  90. Freigedank, am vazut ca in ultimele zile, in timp ce am lipsit eu, te-ai cam deconspirat. am crezut ca voi avea exclusivitate la deconspirarea ta…:-)

    Thumb up 0
    • #196

      hary » am inteles ca azi era sa isi cam ia bataie, dar cred ca i-a fost frica si nu s-a dus

      Thumb up 0
    • #197

      L-am bătut de l-am băgat în spital. Să vină şi să spună. I-am umflat botul.

      Thumb up 0
    • arhi, astazi era? parca zicea ceva de marti. dar poate ma insel.

      Thumb up 0
    • Freigendank, eu cred in relatarea Live a lui Catalin Radu Tanase.
      Restul sint detalii…:-)

      Thumb up 0
  91. apropo de referendum.
    scenariul asta este super perfect. populatia nu-l mai vrea pe Base, dar legea referendumului da. speranta romanilor este ca CCR sa valideze un gol dat din offsaid.
    oricum, eu ma astept ca CCR sa valideze acest referendum.
    pentru ca fundamentul democratiei la noi este puterea politica. amin.

    Thumb up 0
    • #201

      Bă Hary, ai văzut ce s-a întâmplat? :)) Era să ne faca de la brâu în jos fosilele de pensionari şi pomanagiii sudişti! Noroc cu fraţii unguri! :))

      Thumb up 0
    • #202
    • #203

      Hary, ungurii au trădat cauza uslamistă. Dacă mai intoarce şi Izmană armele, Ponta poate să-şi facă bocceluţa pentru Jilava, langa Mentor :))))))))))

      Thumb up 0
    • Freigedank, ungurii nu au tradat, ei au decis soarta romanilor.
      asta fac din 89 incoace, la fiecare scrutin.
      pulele din USL nu i-au bagat in seama, au zis ca merge si fara ei cand au facut guvernul.
      eu daca as fi politician roman, as invatza ungureste si as candida pentru UDMR…:-)

      Thumb up 0
    • #205

      Care populaţie” nu-l vrea pe Băse, nea Hary? sunt 7 milioane şi ceva care nu vor. Restul nu sunt ,,populaţie”? Ba da sunt. Nu e 7 sau 8 milioane vs Băse, cum urlă idioţii de la antena. e 7 sau 8 mil aproape contra altor 9-10 mil de români care nu au votat sau au votat NU(inclusiv milioanul şi ceva care a votat NU acum). Deci daca restul il voiau neaparat jos pe Basescu cum vreti voi, se duceau frumos şi cardeau cu ştampila.

      Eu mă am bine cu ungurii, eu n-am nimic cu ei. S-a întamplat un lucru foarte normal.Românii şi maghiarii se inţeleg foarte bine!!!! restul e cancan!!!! :))

      Thumb up 0
    • #206

      A, şi încă un lucru, bănuiesc că ştii , unguroaicelee sunt mai bune la pat decât româncele, dar românii sunt mai tari în pulă decât ungurii. Asta se ştie de cnad e lumea şi pâmântu!

      Thumb up 0
    • #207

      Pe mine m-a şocat răutatea şi îngustimea de minte a pensionarilor.
      Hai să zicem că Băsescu le-a luat 30-50 de lei din pensie (nu e aşa, cei mai mulţi au pensii mici şi nu au fost afectaţi). De parcă dacă era Geoana nu lua la fel. Era o babă mitocancă la vila Dante ieri, de te lua greaţa

      Ascultă la mine, ăl mai rău&sclerozat hodorog din lume este hodorogul român !

      La Auschwitz cu toţi [pensionarii ! :)))

      Thumb up 0
    • #208

      Doi-trei fomisti, adusi cu Arkanul de alde Dragnea! :)) A, dacă veneau şi rupeau urnele vreo 60 -70 % mai ziceam, da’ aşa, cu ăştia traşi de păr să voteze.

      Ţi-am zis, pensionarii trebuie eutanasiaţi CA CÂINII ! :))

      Thumb up 0
  92. #209

    Din moment ce Freigedank a revenit primul putem presupune ca este castigator.

    Thumb up 0
  93. #210

    Am folosit o unealta online pentru a analiza discursurile de ieri si azi a liderilor Basescu si Ponta. Cu cat mai mare cuvantul cu atat apare mai des. Ca sursa am folosit hotnews.
    http://www.wordle.net/show/wrdl/5531005/Discursuri__Basescu_-referendum
    http://www.wordle.net/show/wrdl/5531015/Discursuri_Ponta_referendum

    Thumb up 0
  94. #211

    @Catalin Radu Tanase Luni, 30 Iulie 2012
    „Exact. Nu am legatura cu domeniul lui, cum nici el nu are cu domeniul meu. Plictiseala cronica e singurul motiv pentru care ii raspund. ”
    A. Freigedank Luni, 30 Iulie 2012
    „Plictiseala cronică este un semn al prostiei. ”

    Bine, manca-mi-ai pula , de om ocupat ce esti tu!
    Apropo de mancare: Ca tot am liber si sunt pasionat de bucatareala, am dezghetat acum o ora o punga de viermatanii (creveti din aia marunti ) si i-am pus pe gratar. Intre timp, am facut un sos a la Corban ( se taie doua rosii , se adauga 4 catei de usturoi maruntiti, cimbru, busuioc, rozmarin, cateva picaturi sos de soia, piper si foarte putin patrunjel ) . Dupa ce s-au perpelit bine crevetii, am ras gorgonzola peste, cand erau inca fierbinti…sa se topeasca bine. Acum ii tavalesc bine prin sosul a la Corban. Vai, ce gust, ce arome!! Simt cum se slobozesc papilele in gura. Exceptional!

    Thumb up 0
    • #212

      Am uitat! Dupa ce se taie doua rosii , se adauga 4 catei de usturoi maruntiti, cimbru, busuioc, rozmarin, cateva picaturi sos de soia, piper si foarte putin patrunjel, SE BAGA IN BLENDER ! Foarte important: Tot amestecul SE BAGA IN BLENDER, altfel iese un kkt, nu iese sos. Se serveste cu multe carafe de vin natural moldovenesc.

      Thumb up 0
  95. CTR,
    apropo de bucatarit:
    cu acel sos bazat pe gorgonzola, rosii, usturoi din belsug, rozmarin, cimbru, busuioc, soia poti manca si gandaci de bucatarie, ca acopera absolut tot.
    nu stiu de ce te-ai mai stresat sa decongelezi crevetii aia…:-)

    Thumb up 0
    • #214

      N-am avut gandaci. Inceaca asa cum am zis eu prima data, sa vezi cat de bun poate sa iasa.

      Thumb up 0
  96. danicorban, sosul a la CTR acopera tot, dar tot.
    te cred ca este bun, nu am zis ca nu, dar poti sa ineci si carne alterata (ca sa nu zic putrezita) in el si o sa ti se pare bestial… incearca si ai sa vezi…:-)
    sorry dude, dar asa o mancare imi fac doar daca nu mai am bere Terapia acasa si sint nevoit sa beau un Heineken…
    si in deplasare nu as avea incredere in asa o mancare, din motivele expuse mai inainte.
    mie imi place sa simt gustul alimentelor. daca nu recunosc ingrendientele dupa gustul lor natural (adica cu ochii inchisi), nu-i bun la mine.
    sosurile s-au inventat doar ca sa acopere calitatea proasta a carnii folosite…:-)

    Thumb up 0
    • #216

      Este sos a la CRT, nu a la CTR…Catalin Radu Tanase, in fine. Asta e farmecul: Desi sunt multe ingrediente, multe arome, puse in cantitatea potrivita, simti separat fiecare gust, dar alterneaza foarte rapid si dau impresia unui tot dumnezeiesc. E ca atunci cand alternezi foarte rapid multe poze si ai impreisa ca privesti un film. Tu zici ” Daa..e doar un film genial” . Dar subconstientul tau stie: ” Yeah , right…sunt multe poze geniale care alterneaza rapid, nu ma pacalesti! ” Probabil esti putin reticient, pentru ca am uitat amanuntul esential : TOTUL SE PUNE IN BLENDER !
      Anyhow…me drunk, me sleep. PA !

      Thumb up 0
    • danicorban, da CRT am vrut sa zic:-)
      whatever, gusturile nu se discuta. daca iti place, inseamna ca e bun.
      nu o sa vin eu sa-ti stric placerile.
      ti-am explicat doar de ce mie nu-mi place…:-)

      Thumb up 0
  97. #218

    Arhi, iti aduci aminte de discutia aia legata de obligativitatea votului in care eu va spuneam de ce e bine sa fie obligatoriu si voi imi explicati ca sa ma duc la cratita? Stii tu, aia in care imi povesteai ca votul e un drept nu o datorie (amuzant, am vazut in alt articol ca ti-ai schimbat parerea).

    Ei, daca acea lege era in vigoare, acum Base plingea un pumni.

    Si inca ceva, NIMENI din Europa si nici Curtea Constitutionala nu cred ca ar fi tzipat daca in Romania votul devenea obligatoriu. Mai ales daca miscare s-ar fi facut undeva prin august, adica la niste luni bune de demisia lui Voiculescu si „impuscariera” lui Nastase. Nu apareau tot felul de amenintari si lovituri la buzunarul national, etc. In loc de asta, competentii Ponta si Antonescu au ales sa incerce sa incalce FLAGRANT cam o treime din Constitutie.

    Thumb up 0
    • #219

      Să fie obligatoriu pentru tine, te rog, da? Nu mă poate obliga pe mine nimeni să fiu oaie! Beeeee- beheheeeeeeeee!

      Thumb up 0
    • #220

      Pentru unul care nu e oaie, le imiti al naibii de bine…

      Thumb up 0
  98. #221

    fah Marie, dute la cratita.

    Thumb up 0
  99. #222

    Ce ma distreaza astia cu „votul sa fie obligatoriu” :))
    Votul e un drept, nu o obligatie. Am dreptul sa aleg, sau am dreptul sa ma doara in pix de cei care ma cheama la vot si sa nu merg. Doar ca daca nu merg, nu am dreptul sa ma plang de cei alesi. Aici se duce dracului tot si se intelege aiurea democratia.

    Thumb up 0
    • #223

      @ George : ” Doar ca daca nu merg, nu am dreptul sa ma plang de cei alesi ”
      Ba am dreptul sa ma plang. Presupunem ca trebuie sa merg la vot si sa aleg viitorul presedinte. Consider ca nici unul nu ma reprezinta si aleg sa nu votez. Iese Z-ulescu presedinte. Z-ulescu este bugetar. Deci e platit din banii nostri. Z-ulescu lucreaza pentru mine, fiind platit de mine. Cum sa nu am dreptul sa ma plang? Daca nu imi convine serviciul prestat de Z-ulescu, serviciu pentru care il platesc, ii spun sa se duca dracu! Nu am dreptul?

      Thumb up 0
  100. #224

    Exista o diferenta fundamentala intre a fi absolut de acord cu ceva si a realiza care sunt avantajele unui anumit fapt / sistem, etc.

    Nu am afirmat ca as fi de acord cu votul obligatoriu. V-am spus doar care ar fi fost efectul in situatia de fata. Inteleg ca pentru unii e greu sa gindeasca pe nemancate, dar un efort cat de mic in directia asta ar fi apreciat si rasplatit cu o ciorba (gatesc absolut minunat).

    Thumb up 0
    • @Maria: Adica sa acceptam un rau mare ca sa scapam de unul mai mic. Bun asa.
      In rest pastreaza directia, se pare ca te descurci bine.

      Thumb up 0
    • #226

      Adica o modificare a unei legi organice si a Constitutiei prin ordonanta de urgenta asa cum a facut Pontantonescu ti se pare ca e raul cel mai mic? Ti se pare ca este o varianta superioara moral si legal fata de a-l deranja pe bizon din somn o data la 4 ani? Bine asa, nu lasa logica sa te deranjeze in procesul de gandire.

      Thumb up 0
    • #227

      Tu vorbesti serios cand zici de ” ordonanta de urgenta ” prin care sa obligi un individ sa voteze? Eu am votat DA pentru ca asa am considerat corect. Sunt multi , care nu au votat, din acelasi motiv. Sau poate le-a fost lene, sau poate au fost bolnavi, sau erau beti in ziua aia. E dreptul lor sa le fie lene, sa se imbete, sau sa nu voteze. Cine esti tu sa le iei acest drept? E dreptul la libertate. Sa anulezi dreptul de a fi liber este mult mai grav decat schimbarea, sau alegerea unui presedinte.

      Thumb up 0
    • #228

      @daniciobanu, nu e frumos sa te bagi in discutia oamenilor mari! hai, carelu’ la joaca!

      Thumb up 0
    • Stai asa Marie, ca incerci sa ma confuzezi. Adica efectul scontat este obtinut printr-o metoda care modifica directia superioara moral legii organice?
      Vorbesti prostii si iti dai cu parerea despre niste lucruri care te depasesc.
      Vezi ca ti se arde mancarea.

      Thumb up 0
    • #230

      Pot sa comentez multe in momentul asta, dar ma rezum la atat:
      Sunt convins ca faci o ciorba foarte proasta!

      Thumb up 0
    • danicorban, asa este, o femeie care vorbeste despre politica si logica nu gateste. si daca ar face-o, cu siguranta nu ar fi buna mancarea.
      pentru asta probabil ca are un sotz.

      acel „gatesc absolut minunat” se dorea a fi ironic. o gluma subtila la clisheul „fa, inapoi la cratitza” atat de gustat aici pe blog (inclusiv de mine, trebuie sa recunosc)…:-)

      Thumb up 0
    • #232

      Eu va vorbesc de logica iar voi nu intelegeti nici macar romaneste. Sa recapitulam.

      Eu am spus asa:
      1. Nu am afirmat ca as fi de acord cu votul obligatoriu.
      2. o modificare a unei legi organice si a Constitutiei prin ordonanta de urgenta asa cum a facut Pontantonescu -> asta au incercat sa faca in 2 randuri (modificarea de la 50+1 din populatia cu drept de vot in 50+1 din cei care voteaza si reducerea competentei CC care ar fi afectat inclusiv validarea referendumului)

      Concluzia voastra a fost: Maria sustine introducerea votului obligatoriu prin ordontanta de urgenta. Mda….inteleg ca nu ginditi, dar nici nu intelegeti?

      Thumb up 0
    • #233

      Citat din Maria : ” Arhi, iti aduci aminte de discutia aia legata de obligativitatea votului in care eu va spuneam de ce e bine sa fie obligatoriu si voi imi explicati ca sa ma duc la cratita? ”
      Dar sa ne intelegem: Maria NU sustine introducerea votului obligatoriu! Doar ne explica de ce e bine sa fie obligatoriu, dar NU il sustine.
      Scuza-ne, Maria, asa suntem noi mai grei de cap si nu te intelegem. Nu te supara pe noi, da?

      Thumb up 0
    • Maria, „inteleg ca nu ganditi, dar nici nu intelegeti?”
      wtf, logica feminina, sau?

      Thumb up 0
  101. #237

    oricum, sa nu disperam. in 2 ani sigur mai face tampenii basescu si le mai da motive sa-l suspende. poate fac astia si votu’ obligatoriu, ca sa nu mai avem atatea probleme. scade procentu pt demitere de la 84% si la 50% plus 1, e destul. scade sub 50%, macar stim clar o treaba, nu mai e la masaverde.

    Thumb up 0
  102. oricum, sa nu disperam. in 2 ani sigur mai face tampenii basescu si le mai da motive sa-l suspende. poate fac astia si votu’ obligatoriu, ca sa nu mai avem atatea probleme. scade procentu pt demitere de la 84% si la 50% plus 1, e de

    Thumb up 0