Știți că mi-am luat un espressor de la emag, care nu a binevoit să meargă niciodată. Espressor care a venit purtând un abțibild de emag drept sigiliu, nu bulina albastră originală de la Philips. Care avea urme vizibile de folosire. Care nu avea sigiliu pe suportul cupei.

În fine, merg la sediu la emag, să mi-l schimbe. Le povestesc cele de mai sus, după care urmează un dialog oarecum halucinant.

– Trebuia să faceți o sesizare în ziua în care l-ați primit.
– L-am primit pe 24 decembrie după masa, deși l-am comandat pe 20. Aveați închis.
– A doua zi!
– A doua zi era crăciunul.
– Nu contează, în prima zi lucrătoare.
– Ieri a fost prima zi lucrătoare, v-am sunat, mi-ați zis să vin azi.
– Asta e situația, îl vom trimite la service-ul autorizat, vă anunțăm.

I-am dăruit domnișoarei Andreea, dacă îmi aduc aminte bine numele, facturile și am rugat-o să i le trimită domnului Apostolescu de la emag odată cu espressorul, cadou. Pe toate odată.

Update: Se pare că s-a rezolvat, cică primesc mâine altul. Să vedem.Tipa de la service nu era Andreea cu care vorbisem eu la telefon. Bon
Update 2: Se pare că cei de la service au directive foarte clare să schimbe produsele care sunt cumpărate recent, doar că am nimerit eu peste o domnișoară foarte zeloasă.

Daca va place ce scriem, daca va place cum scriem, daca stiti ca am ramas din ce in ce mai putini oameni verticali si cu coloana, puteti sustine munca noastra.