Cum sa fii obiectiv. Sau nu

In ultimele zile au fost 2 discutii pe bloguri, legate de calitatea serviciilor oferite de 2 comercianti. Prima a fost cea de la Vlad Petreanu, legata de calitatea serviciilor oferite de IMAX Cotroceni si nesimtirea managerilor de acolo. iar a 2 a a fost despre hoaxul Emag din noaptea de revelion, cand s-au anuntat super reduceri pe site, cand de fapt reducerile au fost doar cu numele, produsele avand preturi umflate sau fiind doar din categoria greu vandabile.

Opiniile sunt impartite, probabil adevarul e undeva la mijloc.
Dar nu asta e problema. Problema este ca cei mai VAJNICI aparatori ai firmelor respective sunt unii bloggeri care de-alungul timpului au avut foloase, materiale sau nu, de pe urma acestora. Cu argumente de genul Daca nu va merge, sunati-ma pe mine, ca stiu pe cineva sau Lasati emagul sa isi vada de treaba, ce, voiati sa va dea gratis. Am avut impresia la un moment dat ca pana si PR-ul de la una din firme a fost pus in dificultate din cauza acestui tip de raspunsuri, incoerente si lipsite de substanta.

Ce se intampla ca rezultanta a acestor actiuni?
Mai nimic. Bloggerii respectivi isi pierd credibilitatea. Atat. Firmele prospera bine mersi, pentru ca sunt afaceri de zeci de milioane de euro, care nu au nevoie de avocati neplatiti.
Iar la urma urmei, ce conteaza putina credibilitate sau demnitate?
Las` ca facem alta.

Îți mulțumesc că mă citești.

Poți susține cetin.ro cu un abonament de 3 USD

19 comentarii

  1. Arhi, esti sigur ca sunt chiar „avocati neplatiti”? :)

  2. Hai sa le spunem „prost platiti”

  3. CDand o aud pasta cu credibilitatea bloggerilor ….. :))

    In fine emag is jalnici rau ca orice incepe sa aiba succes se „strica” pan sa ajunga mari te pupa si in cur cand ajung tre sa incepi sa ii pupi in cur …

  4. Chiar nu stiu ce se intampla cu gagiu. In ultimu’ anotimp a dat de cateva ori cu mucii prin fasole destul de urat.Esti un gentilom ca n-ai facut nominalizari.

    offtopic : imi apar „deformari” ale articolului in feed demon , corpul articolului imi apare peste logoul tau si e aproape un fiasco. e posibil sa fie de la mine desi la alte bloguri nu am intampinat probleme. am testat si stand-alone in internet explorer si problemele sunt aceleasi.in firefox merge struna.arunca o geana poate gasesti solutia.o zi buna si an nou fericit tie si cititorilor tai.

  5. La noi se face usor, oricine are incredere oricine cand e vorba despre asfel de lucruri…

  6. Deci, in preajma sarbatorilor, se fac reduceri si la credibilitate!

  7. La multi ani fericiti si sanatosi alaturi de familiee, in ce tara va doriti.

    Corect, credibilitatea si demnitatea se pot fabrica orisicand… Cati au observat ce spui tu , cati au scris despre asta, cati au fost de acord, la cati le pasa, cati dintre cei ce au citit vor mai merge sa cumpere de acolo…
    WELCOME IN 2010 RROMANIA!

  8. pai nu asa? pui pe cineva sa te spele.

  9. „Emag a vrut azi noapte să facă treabă. Reducerile erau al naibii de îmbietoare” – asta e un citat din Zoso, unul din bloggerii care ne-au batut la cap cu „miracolul” Emag… Citat DUPA tzeapa… Blogurile de publicitate gen zoso si altele nu pierd mare lucru la capitolul credibilitate, pentru ca si proprietarii lor pot sa gaseasca scuza ca ei chiar au crezut, au vrut doar sa informeze, bla, bla… Din pacate multi si-au pierdut timp important cu prostia asta. Din fericire nu ma numar printre ei :) Deci e bine, continuati sa luati de bun ce spune orice blogger care ia un banutz pentru putina publicitate si o sa traiti bine !

  10. Vorbim de sorinkili și de piticu aici, nu? Hai să fim serioși, cine naiba cu ceva materie cenușie între urechi ține cont de părerea lor?! Sorinkili e un nene habarnist și cam bun prieten cu spămuceala, piticu o fi bun la ce face el pe acolo pe la realitatea.net, dar la capitolele logică și gramatica limbii române mai are mult de muncit. Nu, râsul ăla jalnic de Mickey Mouse nu-l salvează în orice situație.

    Și, în aceeași dezordine de idei, chiar există blogger care la un moment dat să nu apere un anumit brabd doar pentru că are anumite interese materiale?! Sincer, mă îndoiesc.

  11. Hm, şi mie mi s-a părut bizară atitudinea unora dintre comentatori, de genul „dacă pare stricat, e pentru că aşa trebuie să fie”.

    Nu spun că e cazul vreunei cruciade de indignare de fiecare dată când un serviciu e incomplet, dar e foarte trist cât de iute pot renunţa unii la drepturile lor doar pentru că au primit o măslină gratis la un moment dat.

  12. eu unul n-am vazut pe cineva sa ia apararea emag.

  13. ah, credeam ca zicid e bloggeri.

  14. Arhi este a inspea campanie cand lumea e nemultumita c n-au fost produsele x sau y in promotie. Sincer, va agitati si cresteti niste branduri chiar voi prin aceste buzzuri. Eu am zis ca nu sunt deacord cu romanismele si frustrarile celor care plang ca n-au putut sa-si cumpere laptoapele si PDA-uri de zeci de milioane la jumatate de pret, nu ca eMAG e corect.

    Apropo, eu nu sunt client eMAG si n-am cumparat niciodata de la ei cum nici foloase de pe urma lor n-am avut. Singura chestie, dar si aia necesita munca, e profitshare. Poti verifica. CUm nici la IMAX n-am ajuns. Si daca va fi naspa cand voi merge, atunci voi face scandal.

    Cat despre cele 2 firme, companii, servicii, oamenii se vor alinia si se vor tria singuri. Pariu ca multi care au dat cu pietre in campania eMAG tot de la ei vor cumpara in 2010 si pariu ca IMAX nu va duce lipsa de clienti?

    Asa ca pe tine Arhi cu ce te-a deranjat povestea celor 2 tineri de la IMAX sau campania eMAG, daca nu ti-ai cumparat nimic? Ai fost implicat in una dintre povesti si ti-au adus prejudiciu? Eu n-am ezitat sa dau in eMAG sau in alte firme, dar DOAR atunci cand m-am lovit de problema, NU cand dau toti ca e trendi.

  15. #16

    1. nu au anuntat ca e o campanie pe anumite produse. ci au zis ca ofera reduceri drastice. minciuna.
    2. produsele lor au avut preturile umflate in ziua campaniei. a 2 a zi pretul real era mai mic decat o seara inainte.
    3. nu am cum sa cresc eu emagul, care e cel mai mare retailer de electronice din rromania. pot doar face buzz si sa atrag atentia asupra magariilor pe care le face.
    4. nu crezi ca e normal sa iei atitudine cand se fac porcarii? gandeste-te ca poate odata o vei pati si tu.

    restul, cu trendi and shit nu ma obosesc sa le comentez, ca sunt aiureli.

  16. Da Arhi, am zis si pe blog la mine ca nu incurajez modul in care s-a facut campania si mi-a placut postul scris de „Aiurea”, dar nu pot sa aprob cand multi vin si injura ca n-au putut sa-si cumpere x sau y produs ca n-a fost in promotie. In regulament se spunea ca promotia este aplicata pe anumite produse din diferite categorii, NU la toata categoria si au anuntat pe twitter ca vor fi 503 produse din stocul magazinului…

    Apropo, stiai ca eu nu sunt client eMAG? Nu mi-a placut cum m-au tratat acum 2 ani si de atunci nu am mai apelat la ei. Niciodata nu am cumparat de la ei si nici nu cred ca o voi face prea curand. Asa si restul, se vor orienta spre alte magazine, alte promotii.

    • #18

      eu nu sunt pentru ca un prieten si-a cumparat un monitor care avea 2 pixeli impuscati si au refuzat sa i-l schimbe. prefer sa imi iau teapa doar daca vad eu produsul, cu ochii mei, nu sa ma tepuiesc pe net

  17. ah, sarmanii pixeli executati :D.

    sorine, mai povesteste-ne despre romanismele alea cand faci scandal ca nu ti s-au oferit serviciile platite…

Citește și...

Poate ați observat că nici presa nu prea să bășicat pe subiect și toată lumea o ține ușor low key, fără să insiste prea mult. Răspunsul e simplu. La ultimul sondaj pe bune pe care și l-au comandat, UDMRiștii au aflat că sunt sub pragul electoral ca opțiune de vot, datorită asocierii cu […]

Eu, locuind la țărănoaia, printre noroaie și construcții, am o problemă. Am mașinile pline de praf non stop. Bine, praf, noroi, ciment, aburi de căcat de la fosa septică deschisă a selgrosului, care împute tot pantelimonul și nimeni nu zice nimic, și ce se mai nimerește. Iar problema care survine este că, deși […]