In ultimele zile au fost 2 discutii pe bloguri, legate de calitatea serviciilor oferite de 2 comercianti. Prima a fost cea de la Vlad Petreanu, legata de calitatea serviciilor oferite de IMAX Cotroceni si nesimtirea managerilor de acolo. iar a 2 a a fost despre hoaxul Emag din noaptea de revelion, cand s-au anuntat super reduceri pe site, cand de fapt reducerile au fost doar cu numele, produsele avand preturi umflate sau fiind doar din categoria greu vandabile.

Opiniile sunt impartite, probabil adevarul e undeva la mijloc.
Dar nu asta e problema. Problema este ca cei mai VAJNICI aparatori ai firmelor respective sunt unii bloggeri care de-alungul timpului au avut foloase, materiale sau nu, de pe urma acestora. Cu argumente de genul Daca nu va merge, sunati-ma pe mine, ca stiu pe cineva sau Lasati emagul sa isi vada de treaba, ce, voiati sa va dea gratis. Am avut impresia la un moment dat ca pana si PR-ul de la una din firme a fost pus in dificultate din cauza acestui tip de raspunsuri, incoerente si lipsite de substanta.

Ce se intampla ca rezultanta a acestor actiuni?
Mai nimic. Bloggerii respectivi isi pierd credibilitatea. Atat. Firmele prospera bine mersi, pentru ca sunt afaceri de zeci de milioane de euro, care nu au nevoie de avocati neplatiti.
Iar la urma urmei, ce conteaza putina credibilitate sau demnitate?
Las` ca facem alta.