Frumos, nu? Comerț online la superlativ.

Numele meu este Florin Tihulca si va scriu acest mesaj pentru a reclama modul in care reprezentantii cel.ro, inteleg relatia client/furnizor si totodata experienta socanta pe care am avut-o in aceasta postura.

Concret, sotia mea a comandat pe site-ul cel.ro o geanta Dell petru a o face cadou. Desi i-au confirmat in aproximativ doua ore ca produsul se afla in stoc i-au trimis o geanta ieftina, fara nume si fara eticheta.

Sotia mea a reclamat aceasta eroare moment in care a fost indrumata catre sediul cel.ro din incinta APACA pentru a schimba produsul.

Astazi am sunat la numarul de pe site sa ma asigur ca geanta se afla in stoc si ca nu voi pierde doua ore in trafic degeba, insa am fost intampinat de o persoana forte deranjata de apelul meu si total nepoliticoasa . A refuzat sa se prezinte si mi-a inchis telefonul inainte sa termin fraza.

La 17.20 am ajuns la show-room-ul CEL.RO unde am fost intampinat de un consultatnt de vanzari. M-a ascultat politicos, mi-a spus ca trebuie evaluat produsul inainte de a fi schimbat si ca departamentul tehnic si-a terminat programul insa pot intra la dansii pentru ca inca erau acolo.

Am intrat in camera de service unde am intalnit trei domni, i-am salutat insa nimeni nu mi-a raspuns. Le-am spus ca am discutat cu departamentul vanzari despre produsul trimis gresit si i-am rugat sa-l verifice/schimbe. In tot acest timp reprezentantul cel.ro nu si-a ridicat ochii din calculator, nu m-a ascultat si au refuzat sa-mi primeasca geanta sub pretextul ca si-au terminat programul. I-am explicat ca am nevoie de geanta intrucat este un cadou si ca am pierdut deja doua ore in trafic din vina cel.ro iar raspunsul dansului a fost: ”sunteti nesimtit ca ati intrat aici … programul s-a terminat” … si ca sa intareasca momentul, unul dintre colegi mi-a spus ”sa ma duc la Basescu sa-mi schimbe geanta”.

Am cerut sa vorbesc cu un superior iar raspunsul colegei de la vanzari a fost: ”i-am comunicat deja si nu vrea sa vorbeasca cu dumneavoastra”.
Cumpar on-line foarte des insa este prima data cand am o astfel de experienta.