nadia-homoc

Vineri am luat de la flanco un telefon pentru copil. eMAG era complet în genunchi la ora aia și, din pliante, oricum aveau același preț cu flanco, așa că l-am luat de acolo unde mergea magazinul.

Mi-au venit toate comenzile, inclusiv o comandă de la fashiondays pe care o dublase nevastă-mea, pentru că na, se știe, dacă geaca e frumoasă, iei două, să fie. Noroc că soacră-mea e la fel de suplă și frumoasă și îi vine perfect. Doar comanda de la flanco nu mi-a venit. Am zis hai, luni să nu mă aștept să vină, dar totuși, măcar marți.

Marți, văzând că nu am niciun mesaj, niciun sms, nimic, am sunat la flanco, să văd ce se întâmplă cu telefonul meu. Iar ei au fost suficient de drăguți să se intereseze pentru mine.

cargus-mizerabili

Înțelegeți ce mizerabili sunt cei de la Cargus? Eu ieri am fost toată ziua acasă. Ieri la 15 scriam pe blog iar la 20.30 stăteam cu nevastă-mea și ne gândeam dacă nu e prea târziu să comandăm o pizza. Totul din confortul casei, în liniște și pace. Deci nu aș fi avut nimic împotrivă dacă comanda era în lucru, dacă era încă la flanco, la depozite, orice. A fost black friday, e de înțeles. Dar să minți ca porcul că nu ai găsit clientul la adresă, asta e inacceptabil.

Între timp, doamna Nadia Homoc, de la Cargus, e foarte mulțumită de cifra de afaceri și de volumele transportate. E ok, cu ocazia asta mi-am cristalizat decizia de a refuza să comand de la orice magazin care folosește ca livrator Cargusul.