Anno domini 2013, conferinta de digital organizata de Ziarul Financiar. Primul panel, printre speakerii invitati si Severina Pascu, CEO Upc Romania.

Intrebata fiind care este strategia pentru viitor, ce tendinte se anunta si incotro va merge tehnologia, doamna Pascu descopera apa calda spunand ca UPC se va orienta foarte tare pe customer support si va fi atenta foarte bine la nevoile clientilor pentru ca ei, ca institutie, banuiesc ca aceasta miscare le va aduce unelle beneficii.

Cine s-ar fi gandit ca poti avea de castigat daca asculti si iei in seama ce isi doreste clientul? Aparent nimeni pana acum, dar situatia se va schimba si vom fi loviti in plin de revolutia unei companii customer oriented.

Oara cati ani vor fi necesari ca cei de la UPC sa isi dea seama ca o chestie foarte utila si cu potential maxim de apreciere din partea clientilor va fi posibilitatea platii facturii direct pe site?

Pentru ca de restul, cu customer care si alte vorbe pline de frumusete si intelepciune, e plin spatiul public.