Am scos demult codul trafic.ro de pe arhiblog. Nu mi se părea relevant și aveam impresia că dă rezultate eronate. Desigur, pe vremea aceea nu prea știam multe despre internet, statistici, SEO, SERPs și alte prostioare.

Zilele trecute, de când cu campania microsoft, am zis să fiu și eu în rând cu lumea, să îmi pun și counterul de trafic.ro, deși aveam gtop.ro demult și eram foarte mulțumit de serviciile lor. Din păcate, în rromânia funcționează foarte bine mersul în cascadă și, dacă nu ești în traficro, nu exiști.

Astăzi, după 2 zile de monitorizare, pot spune că nu mi-am schimbat părerea despre ei. Să detaliem.

Primul screenshot este de la google analytics. 2531 de vizitatori unici, ieri. Și da, în analytics am încredere mai multă decât în orice alt sistem de monitorizare. Pentru că este google, pentru că au o bază de date uriașă, pentru că fac o grămadă de bani din servicile pe care le oferă.

Trecem la gtop. 2816 vizitatori unici. deci, undeva pe-acolo. La traficul ăsta, marja de eroare de sub 300 de unici e acceptabilă.

Și vine traficro. 1914 unici. Diferență de 900 de unici față de gtop și de 600 față de google analytics. Care e logica? Au ei platformă mai bună decât analyticsul? Mă îndoiesc profund. Deci, de unde diferențele? Unde dispar aproape 1000 de vizitatori?