Mă întreba Bogdana Butnar, la PR Beta, de ce nu îl iau pe zoso de mânuţă şi să intrăm pe piaţa onlainistică, să vorbim, să dăm sfaturi şi să ducem online-ul pe cele mai înalte culmi?

Aşa cum vorbeam şi cu Victor Kapra, dintr-un motiv exagerat de simplu.
E plină piaţa de consultanţi online, de consultanţi marketing, de consultanţi seo, consultanţi sem şi cam toate tipurile de consultanţi. Tot bloggerul care a reuşit să instaleze singur un wordpress pe un hosting de 4 dolari a devenit specialist în online, de preferinţă consultant.

Acum vreo 2 zile citeam pe twitter cum zicea un băiat, despre care îmi aduc perfect aminte când şi-a făcut blogul şi cât de nevinovat întreba pe ici şi colo despre cum pune şi el o poză într-un articol, că i se pare că are suficientă experienţă să ofere consultanţă în domeniu. Deşi el probabil anul trecut a aflat că google nu e un nene mare şi rău.

Aşa că treaba e simplă. Poţi fi foarte bun, dar când toată ziua dai de wannabies şi piarizde care habar nu au pe ce lume trăiesc, dar îşi pun pe cărţile de vizită consultant online, tu care eşti numărul 1, eventual 2 în domeniu şi eşti cel mai bun, cum ai putea să te amesteci cu toate zoaiele astea? Ar fi jenant şi ar fi o decădere.
Deci nu.