La Alex pe blog s-a iscat o discuție legată de bugetul companiilor, care preferă să dea petreceri de lansare pentru produse, în loc să dea produse în teste unor oameni de nișă. Singura mea opinie pe subiect este că există companii care dau produse special, una dintre ele este Vodafone (remember Gadgeteer?).

Dar alta e idee. În comentarii au apărut inevitabilii specialiști, care au început să comenteze despre cum bloggerii sunt piele în vânt, bloagherii este nimic, vânzările pe bloguri sunt vax, știu ei sigur totul.

Mno, în general eu nu mă laud cu ce fac, cu banii mei și prefer să mențin un low profile pe tema asta, banii sunt o problemă sensibilă în orice relație. Dar sincer, mi s-a cam acrit să tot aud neaveniți vorbind despre lucruri de care habar nu au.

Ia ziceți, mă băieți, vânzările astea, doar de la emag, de blog generalist, este bune? Adică, încerc așa, ca un novice, să înțeleg dacă vânzări de aproape 4 miliarde sunt bune sau mai am de lucrat.