Mă uit exact acum la o reclamă teleshopping, reclamă care vinde marele cuțit delimano. Am și eu o întrebare.

Cine e atât de tâmpit să taie cutii de bere cu cuțitul? Sau sârmă? Sau piciorul de lemn al unei mese? Sau fier? Reclama asta se adresează handicapaților și psihopaților?

În altă ordine de idei, poate nu știți, dar reclamele astea rup. Știu oameni care cumpără săptămânal câte ceva. Și, în plus, dacă cumpără, au un club al lor, primesc concedii la prețuri mici, discounturi la tot felul de chestii, vă zic, o lume de vis. Sunt invitați la hoteluri prin București, la diverse prezentări de produse, primesc cadouri gen tigăi, lucru care îi face celebrități prin bloc. Și da, vorbesc despre pensionari și gospodine, publicul țintă al acestor reclame.

Știți cât vinde practic în bucătărie, maculatura aia cu rețete de la cititori? Peste 1 milion exemplare lunar. La ceva gen 3 lei bucata, faceți și voi un calcul câți bani se fac, fără a mai pune la socoteală reclama din revistuță, care e destul de consisitentă și da, are și niște pagini speciale de teleshopping.

În fine, câteodată sunt invidios pe ideile simple ale altora.