Deontologie, dar doar pentru altii

Mai țineți minte cum eram înjurați?
Tot retardatul jurnalist își permitea să se cace pe orice blogger, că vinde publicitate, că ia bani pentru articole, că suntem necinstiți, că suntem furăcioși.

Iar noi, fraierii, le permiteam aceste comentarii. Consideram că e normal să apară și opinii diferite, pentru că suntem toți, oameni diferiți.

Nu și Cătălin Tolontan.

Stimabilul jurnalist, stâlpul deontologiei, vârful de lance al apologeticii retarde, coleg cu „MĂI GAVRILĂ„, a scris și el un post plătit. E normal, trebuie și gura lor să mănânce. Deși, să-mi fie cu iertare, ăla nu e post plătit, ci cuvinte de piarizdă pe buze de ziarist ratat.

Știți ce a făcut tânărul tolontan? A șters toate comentariile din post. Pentru că absolut toate erau negative, la adresa sa și la adresa mizeriei de bancă pe care o promova.

Unde este deontologia, domnule ziarist? Unde e dreptul la libera opinie? Unde sunt toate astea?
Sau așa ceva e valabil numai pe bloguri. La marii jurnaliști nu se pune, că au o iritație pe coiul numărul 3.

Noroc că internetul permite salvarea, pentru eternitate, a opiniilor contrare.

How about that muia, dude?

Îți mulțumesc că mă citești.

Poți susține cetin.ro cu un abonament de 3 USD

14 comentarii

  1. Si se crede blogger, vorba lui Arhi „Libera opinie” unde e ?

    Thumb up 0
  2. #2

    Vezi Arhi, că poţi să respecţi dreptul la opinie chiar dacă e blogul tău?! Ştergeai comentariile incomode şi erai ca tolontanul pe care-l critici acum.
    Sincer te felicit pt că ai ales ca raţiunea să triumfe şi ai lăsat libere comentariile pe care iniţial le banasei. Te-am „iertat”. Rişti să-mi devii simpatic, acum. Nimeni nu e perfect. 😛

    Thumb up 0
  3. #3

    sunteti politia blogosferei :))

    Thumb up 0
  4. Asta este „advertorial”? Cine naiba citeste blogul ala si de ce? Pentru un „promo” de 3 propozitii la un produs/serviciu, scris atat de „distant” de parca a facut copy-paste din sectiunea „blitz” a unui ziar financiar. Daca faci un asemenea post platit, il faci ca lumea, incerci sa te „implici”, sa pove despre ce minuni de experiente personale mirobolante ai avut etc. Not to mention ca pentru mine smecheriile astea inca sunt la categoria „tabu”. Adica f.t pe careva din initiativa proprie sau il laud daca merita. Da’ de aia nu m-am imbogatit eu de pe blog 😀

    Thumb up 0
  5. #5

    Dojo, tocmai e o discutie in online, cum ca advertorialele asa cum le scriem noi, pareri proprii despre un produs, ar trebui sa dispara. in locul lor trebuind sa apara comunicate de presa clasice, scrise de piarizde. deci omul urmeaza trendul

    Thumb up 0
  6. #6

    LOL 🙂 acum citez „Ne pare rău dar comentariile sunt închise pentru acest articol”

    Thumb up 0
  7. #7

    da, pai cum ai putea avea comentarii bune la un articol despre o banca, care banca in principiu sunt hoti?
    si dealtfel, de ce sa tii cont de sugestiile comentariilor, cand poti sa faci bani?

    Thumb up 0
  8. #8

    Farmecul net-ului constă tocmai în faptul că imediat în secunda următoare îți poți da cu părerea despre ceea ce ai citit. E o reacție firească la informația ce ți-a fost livrată. Dacă deschizi o pagină și te trezești cu o reclamă ordinară care nici măcar nu a fost poleită cu un aspect de fapt divers, normal că prima pornire e să înjuri, fie și numai pentru timpul pierdut (sau bani, în cazul celor taxați la cantitatea de biți rulată).

    Thumb up 0
  9. #9

    da, iar si mai fermecator este ca poti sterge repede comentariul si sa te automangai „ce misto este produsul meu”

    Thumb up 0
  10. #10

    ceva imi spune ca in curand o sa bagi si tu moderare pe comentarii. si de obicei nu ma insel

    Thumb up 0
  11. @FRATZICA: visezi cu ochii deschisi?

    Thumb up 0
  12. #12

    Mda; daca-i adevarat, e de-a dreptul de Rahan. 😀

    Thumb up 0
  13. #14

    Pfff cât am căutat postul asta.
    „Comentariul tau asteapta aprobarea divina…”
    Visez cu ochii deschişi, ha?
    Nu vreau să-ţi scot ochii, dar… told you so.

    Thumb up 0