Voi cum vă descurcați în trafic?

Azi a trebuit să fac un drum până la Grozăvești exact la ora aia la care pleacă toți corporatiștii la muncă, în grup vesel și zglobiu. Iar situația era așa.

4 km de mașini în satul Pantelimon, la orice oră, între ora 7.10 și 9. Fără discuție și nici nu ai pe unde să o iei pe altundeva. Obligatoriu stai în trafic, pentru că e o singură șosea și atât. Șosea care se termină într-un semafor criminal, unde benzile nu sunt delimitate clar, prin urmare la stânga se face de pe orice bandă, important e să ai coaie suficiente încât să blochezi benzile și să ți se rupă.

După aia coadă pe Vergului. După aia coadă pe Basarabiei. După aia coadă la Morarilor. La spitalul Ilfov. La Câmpia Libertății. La muncii. La ALba Iulia, de unde începe coada care ține până în piața unirii. Și tot așa, din coadă în coadă. Am făcut practic 50 de minute din pantelimon până în Grozăvești. 1 oră din viață, luată pentru că așa vrea Firea și PSD. Nu realizați, dar oamenii ăștia vă fură viața, vă fură ore din viață, zilnic, pentru ca ei și ai lor să facă bani.

Și ghici ce. Orele astea nu vi le dă nimeni înapoi.

94 comentarii

  1. Nu numai Firea e vinovata ! Si ceilalti care au fost mari "dregatori" ai mandrei noastre capitale trebuie scuturati, impreuna cu cetatenii bucuresteni care si-au pus niste conducatori toti "unu' si unu' "

    Thumb up 20

    • #2

      Da, numai ca Firea de curand a promis "o revolutie in traficul bucurestean". Bine, de cele mai multe ori o revolutie nu e ceva neaparat pozitiv.
      Concluzie? Suntem noi rai.

      Thumb up 15

  2. #3

    ''Nu realizați, dar oamenii ăștia vă fură viața, vă fură ore din viață, zilnic, pentru ca ei și ai lor să facă bani.
    Și ghici ce. Orele astea nu vi le dă nimeni înapoi.''

    De ce vorbesti la persoana a II-a plural? Tie nu ti le fura, doar lor?

    Thumb up 3

    • nu, pentru ca eu nu circul prin oras decat rar si intotdeauna la ore la care nu e atat de aglomerat.

  3. Ne am uitat aproape de metrou si incercam pe cat posibil sa mergem doar cu el. Problemele sunt in toata Romania. P.s. Vineri am plecat la Oradea si duminica ne am intors...drumul a fost groaznic.

    Thumb up 1

  4. #8

    Boss, 50 minute din Pantelimon in Grozavesti??? Pai scuze, dar ai facut chiar bine.

    Thumb up 73

    • esti de invidiat, eu am zile cand fac 50 de minute din ciorogarla la piata gorjului. adica un drum din care 60-70% este autostrada si pana la destinatie sunt ... 3 sau 4 semafoare si cam 2-3 benzi pe sens. :)

      Thumb up 0

    • #10

      @eddy Pe Juliu Maniu avem asa: un semafor la intrare, la liceu, unu la Auchan (2), unu la Metro (3), unu la Autosoft (4), unu la Pacii (5), unu la Apusului (6), unu la cernisoara/valea lunga (7) si unu la Piata Gorjului -> 8 semafoare; si cam de doua ori mai multe treceri de pietoni, jumatate nesemaforizate.
      In zilele bune faceam 5-7 min pana la A1, 15 min pe A1 si 10 min pana la Pacii.

      Thumb up 2

    • #11

      zidanne, ala de la liceu e in 95% din cazuri verde. au ramas 7. ala de la autosoft tine 5 secunde pe rosu, cred ca il putem taia si pe ala, nu ala creaza blocaje.
      ala de la valea lunga e pentru pietoni.
      raman cam 5. ala de la apussului iar este mai mult pentru stanga, nu iti vine volum mare de masini de acolo.
      eu am facut de test intr-o seara pe 23:30 4 minute din centru din ciorogarla pana la semaforul de la liceu.
      dat in goarna maxim, desigur.
      ah, sa nu uit, era in 2014.

      Thumb up 1

    • #12

      @eddy cu o mica diferenta: eu veneam din DB in perioada aia.

      Thumb up 0

  5. #13

    La mine aici in Doda-Pilii nu e aglomerat ca la voi la mitici!

    Thumb up 9

  6. #14

    Ai facut bine 50 min la ora aia. De obicei e o ora, o ora juma'. Sau nah, nu ma stiu eu cu colacul, fac aprox acelasi drum macar o data pe saptamana :))

    Thumb up 4

  7. #15

    Cred că ajungeai mai repede cu metroul. (Cred, nu garantez). Sub formă de terci, sardea în cutie, nu în confort, dar totuși fără pensionari care se duc la piață, aurolaci care put și alte dragălașenii de RATB.

    Thumb up 0

    • #16

      nu cred, fizic nu ai cum sa faci mai repede Pantelimon-Semanatoarea

    • #17

      Iau metroul de la pantelimon la 8 si 2 minute si ajung la victoriei pe la 8 si 50 (sunt puturos si merg cu metroul direct, fara sa schimb la dristor). Metroul e semi-aglomerat doar intre nicolae grigorescu si unirii (semi-aglomerat inseamna ca fiecare atarnatoare d-aia e ocupata de o mana). Nu se compara cu magistrala Pipera - Berceni.

      Thumb up 7

  8. #18

    Pai ai facut bine, simte-o p-asta: Buftea-Bucuresti centru (07:30) si retur (18-18:30), cate 80-90 de minute, indiferent de ruta :) In 2010, cand m-am mutat din capitala, maxim 50 de minute, cu tot cu lasat/luat masina (de) la metrou la Aviatorilor si mers de acolo cu metroul. Si e loc si de mai rau, evident.

    Thumb up 2

  9. Haida, boss. Ce te plângi atâta pentru 50 de minute pe o distanță de aproximativ 17 kilometri? Alții (ahem) fac o oră din Pipera (beyond the wall) până la Obor. Fix 5 kilometri. Fii un bun cetățean și folosește timpul pe care ți-l oferă primăria pentru introspecție.

    Thumb up 14

    • #20

      :)))))))))))))))))))))))))) am ras. faza e ca eu fac 50, dar daca as fi filmat in timpul, asta, mi-as pierde permisul de 10 ori, numai de cate ori merg pe linia de tramvai pe unde nu trebuie...

    • #21

      Dar pt numele sfinților de ce iei mașina? Întrebarea valabilă dacă lucrezi în orice clădire pe Pompeiu. Chiar și cu trașcabeta aia jigărită de 16 sau 36 faci juma de oră. Și cu metroul faci juma' de oră și schimbi.

      Thumb up 6

  10. #22

    Pe traficul acestei perioade il pot asemana cu cel din 2006-2008, inainte de criza.

    O posibila cauza ar fi taxa auto, care a fost introdusa in 2007, impreuna cu criza, a eliberat traficul Bucurestean. Acum ca orice rupt in cur isi poate aduce BMW-ul visurilor lui din Germania, fara un cost aditional de 1000-2000 euro. Si in fond nu ii judec, fiecare din noi face optimizare fiscala, traiasca micro, dar eu as interzice importarea oricarei gioarse mai vechi de 10 ani, doar daca e masina de epoca.

    Ca sa nu mai spun, cunosc suficienti parinti de la mine din cartier sau chiar de la munca care isi duc copiii la scoli nu din alte cartiere, ci din alte sectoare (vorbim de clasele 0-4, nu de liceu), iar aia contribuie din plin la muiala din trafic pentru ca parcheaza ca niste vite, conduc ca disperatii, forteaza semafoarele si cel mai grav o fac cu copiii aflati intre scaune.

    Thumb up 10

    • #23

      Si daca in locul "BMW-ului visurilor lui din Germania" ar fi "vechea Dacie 1310/Tico/Matiz/etc" sau noul Logan chel 1.2l, traficul ar fi mai lejer?

      Thumb up 19

    • #24

      S-a trezit imediat unu' cu bembeul visurilor adus tocmai din jermania :)) jicnit. Sintem europeni, avem drepturi!

      Thumb up 7

    • #25

      Ba nu zic ca nu s-au adus masini din europa dupa scoaterea taxei, dar for fucks sake ganditi un pic, eu de exemplu masiniel mele care erau in trafic le-am inmatriculat in februarie pentru ca s-s scos taxa, de aia le-au dat alora la numar ca s-au inmatriculat nspe milioane de masini.
      Probleme nu sunt de la scoaterea taxei sunt de cand lumea, Pantelimonu e blocat din cauza interminabilelor lucrari, Pipera de la corporatristi ce nu au unde parca cum ajunge acolo, inceputul scolii, vine iarna, ploua, etc.
      La fel era si anu trecut daca nu pelcai la 7 din Pantelimon, dupa 7 era coada pana in centru, dupa 9 si 10 era ok, era coada doar la semaforu vietii de le aRenault.
      A si ar mia fi cateva cauze - firea firea si mortii ei ca nu face nimic, economia a crescut putin si probabil in loc de 2.5 mil de bucuresteni sunt 3.5 acuma si tot asa.
      Vine criza si se mia rezolva.

      Thumb up 5

    • #26

      Avem in jur de 300 masini/mia locuitori. Mai e mult loc pana la 600 si ceva (cum e in Italia) sau 750 (Lichtenstein). Aglomeratia nu e din cauza BMW-urilor si nici a masinilor mai vechi de 10 ani. E din cauza politrucilor nostri, niste cacanari care, in afara de furat, stiu doar sa interzica, nu si sa construiasca.

      Thumb up 1

  11. #27

    Am facut 80 de minute din Cosmopolis pana in Pipera

    Thumb up 4

    • #28

      aideplm, eu nu stiu cum rezisti acolo, serios.

    • #29

      Si alte 240 din Pipera până în...Pipera.Dar putin mai încolo:)))

      Thumb up 2

    • #30

      Imi place Cosmo prea mult sa ma mut de acolo. E ca si cum as fi in concediu mereu #nojoke

      Thumb up 1

  12. #31

    Lasa boss, asa vezi si tu prin ce trecem noi in fiecare dimineata cand traversam Bucurestiul!

    Thumb up 1

  13. #32

    New York-ul era chiar mai congestionat decat Bucurestiul insa prin 2013 s-au apucat de o reforma totala a traficului si au reusit sa reduca traficul cu 30% prin modernizarea transportului in comun, introducerea de noi linii, benzi separate dar si promovarea mersului pe bicicleta pe noi piste ciclabile.

    Un pas enorm care a facut NY sa devina iarasi respirabil.

    Insa satul bucuresti nu va vedea niciodata asa ceva pentru ca n-are cine. nici votanti implicati, nici primar.
    Si nu va avea niciodata.
    Get used with the idea.

    Thumb up 6

  14. #33

    nu prea inteleg ce ar putea face un alt primar decat Firea, face sosele mai late (sau suspendate, cum zicea un alt fost primar), mareste impozitele pe masini ca sa le imputineze sau ce ar putea face?

    Firea e o proasta, cred ca si ea este de acord cu asta, dar asta nu inseamna ca daca vine vreun inteligent pe post de primar s-ar circula prin Bucuresti la ora de varf ca pe autostrada la 5 dimineata...

    In toate orasele mari din Europa se circula cu masina prost spre catastrofal, nu e Bucurestiul miezul.

    Thumb up 9

    • #34

      trolezi sau esti serios?

    • #35

      Vorbeam serios.

      Sunt de acord ca un primar prost poate sa incurce si mai mult circulatia (blocheaza bulevarde centrale ca sa joace pingpong bulangiii, face o reparatie 3 luni in loc de 3 zile) dar nu cred ca un primar genial poate sa usureze traficul in mod *semnificativ* la ore de varf. Poate ca asa e Bucurestiul, n-are noroc de primari buni, dar eu nu-mi aduc aminte de nici macar un singur primar dupa 89 sub care sa se fi circulat semnificativ mai bine decat sub ceilalti. Nu vorbesc de parcari/ridicari masini/alte goodies ci doar de circulat.

      Thumb up 7

    • #36

      o sa las acest material aici, pentru edificare.
      http://www.digi24.ro/stiri/actualitate/evenimente/gabriela-firea-voi-face-revolutie-in-materie-de-trafic-in-capitala-527065

      intre timp, firea a scos din functiune complet sistemul inteligent de monitorizare a traficului si pregateste, candva, achizitia unuia nou, pentru ca ala vechi avea deja vreo cativa ani si nu mai iesea spaga nimanui.
      firea nu face absolut nimic in bucuresti. nimic. traficul, de cand a devenit primar, a devenit un iad, pentru ca, repet, nu se face absolut nimic. a, pardon, si-a sapat alveola pe sensul unic de pe Elisabeta, ca sa poata cobori din masina direct in fata primariei.

    • #37

      Presimt ca e serios.

      Thumb up 0

    • #38

      Bosss, eu unul am mai spus-o... O revolutie nu e in mod neaparat ceva bun....

      Thumb up 2

    • #39

      Troll-netroll, sistem-nesistem, oricum o dai n-o sa iasa bine. Poa’ sa vina primaru’ Tokyoului, cu resurse ca ale Hong Kong-ului si know-how-ul LA-ului, n-ai ce face. In capitala cu 2 milioane de locuitori si 3 milioane de vehicule n-ai cum sa le faci sa mearga jnur nici daca demolezi juma’ din cartiere si faci 7 benzi pe sens. Nu ai cum. Asta e. Boala pe Firea avem toti, sa plece in morții ei inapoi la Moldova, da’ sa ne si obisnuim cu gandul ca pe parcursul vietii noastre asa va fi. In 2003 cand m-am aciuat la New York, sau ma rog, cand mi-am luat rabla si am inceput sa conduc in New York, am luat in ranga toti mortii lu’ Bloomberg. Stateam in Queens, trebuia sa traversez podul sa ajung in Manhattan (de regula 20 min, pod cu 4 benzi construit in ‘907), traversat Manhattan (3 km, 25-30 min + cateva mii de stiuleti in mama lu’ Bloomberg), traversat tunel spre New Jersey (15 min in zilele bune), apoi futerea de morti se transfera la capetenia statului vecin. In total 1.5 ore in medie, distanta de max 15 km. Mai apoi m-am stramutat in California, unde am regretat amarnic traficul newyorkez, dupa care am tirat-o in Texas, unde fac 28 km in 35-40 min. Parfum.. Asta fiindca am bulan si locuiesc in suburbia vecina cu aia in care lucrez. Daca munceam in centru bagam dublu. Asa ca m-am calmat si m-am obisnuit cu soarta. Ceea ce va sfatuiesc si pe voi, dragi compatrioti. Masinile se vor inmulti, soselele vor ramane aceleasi, ori va calmati si acceptati soarta cruda, ori muriti cu zile, de atac cerebral. Intre timp puteti sa-i futeti lu Firea tot arborele genealogic, dar Silverstone, Sepang sau Suzuka, Bucurestiul nu va deveni. In cel mai bun caz va fi o imitatie de Monte Carlo cu multi Alain Prost in cursa..
      Iar primarele, oricare ar fi el, va continua sa va dea la mumu. Pe banii vostri, evident. Si pe ai mei, in mai mica masura..

      Thumb up 6

  15. #40

    2 ore fac de acasa pana la munca. Cu dus mostenitoarea la gradinita. Daca trag batul scurt si trebuie sa o iau tot eu in ziua respectiva, adun patru ore de quality time in trafic. Pe zi. E misto totusi, ajungi sa cunosti la marea arta programele radio si lumea din ele. Nu ma enervez in trafic pt ca am o stare de nervi constanta si atunci cand injur sau ma feresc de meseriasi e chiar antrenant si distractiv. Anyway, nu psd e de vina. Sunt boii care ii aduc la putere. Ca aia de la psd asa sunt si nu pot sa se abtina. Vina e votantilor.

    Thumb up 18

  16. #41

    Tara nimanui: in orice oras mare se va aglomera la fel daca toti pleaca cu masinile la aceeasi ora. Solutia ar fi: extins metroul. Linii dedicate pentru autobuz. Drept liber la companii private feroviare sa opereze curse din zonele pe o raza de 30-40 km de Bucuresti -> spre centru. Dar aici e o problema si mai mare: Bucurestiul nu a fost gandit pentru un flux atat de mare de oameni, altfel am fi avut mai multe gari imprastiatei, in stilul Londrei. Dupa ce implementezi ideile de mai sus (10-20 de ani daca s-ar vrea(?)), usor usor poti sa le impui reguli persoanelor ce doresc sa intre cu masina in Bucuresti la orele de varf (Congestion Tax). Pana atunci nu ai cum, traim intr-un cerc vicios: nu poti sa ajungi unde ai treaba decat cu masina sau cu autobuzul/bicicleta daca ai tendinte usor-sinuicidale sau mult timp liber, dar folosind masina iti aduci aportul la aglomeratie.
    Cum am putea genera imboldul pentru constructia de metrou si introducerea de linii de tren rapid (15 minute sa poti ajungi in centrul Bucurestiului ) plus autobuze si astfel scaderea numarului de masini printr-o taxa? Simplu: cateva rude ale politicienilor sau chiar ei ucise in accidente de masina: Situatie ipotetica unu: traverseaza strada, un dobi depaseste o coloana pe linia de tramvai, o loveste -> scandal pac-pac. etc.

    Thumb up 5

  17. Eu merg la munca pe jos (din 2006 incoace) si anul asta e cel mai nasol. Pana sa inceapa scoala, faceam 20 de minute. Acum e prea multa poluare, asa ca mi-am schimbat traseul, ocolesc arterele principale si aerul e mai respirabil. Dar fac 25 de minute. Deci in total trebuie sa scad 10 minute pe zi din intervalele de masturbare pe blogul tau...Cum sa nu fiu stresat?

    Thumb up 13

  18. #43

    Problema cea mai mare din Bucuresti ar fi masinile parcate pe prima banda,pentru ca "nu am unde parca,boss" si politistii din intersectii care mai mult incurca decat descurca.Asta e doar din incompetenta celor din primarii si a celor de la Administratia Drumurilor.In teorie,de la ora 9 la ora 6 ar trebui sa bata vantul prin oras,ca lumea ar trebuie sa fie la serviciu.Dar ce sa vezi,nu e.Fiecare are de dus copil la gradinita,de platit taxe,de plimbat la mall-uri,de facut piata samd.Singura solutie pentru Bucuresti ar fi ridicarea masinilor cu amenzi foarte mari,iar la a 3-a ridicare sa se confiste masina.Sa vezi ce trafic fluent o sa fie dup-aia.

    Thumb up 6

  19. #44

    Există o soluție foarte simplă și foarte pesedistă de a rezolva problema traficului în București: vouchere de vacanță care să se acorde în perioadele de vârf de trafic familiilor care au mașină și cel puțin un copil la o școală din alt cartier, cu scutire de la primărie pentru copii și concediu plătit de primărie pentru părinți. Să avem trafic de vară tot timpul anului. cc Firea.

    Thumb up 2

    • #45

      Care trafic de vară? Că anul ăsta cred că au scos o parte din metrouri pe vară că a fost mai infect decât în restul anului.

      Thumb up 2

  20. #46

    La aceasta problema e o singura solutie: Olguta primar general!

    Thumb up 3

  21. #47

    Mihai Bravu>Chiajna Autostrada 70 min dimineata / 90 seara

    Mai nou las masina la preciziei seara si merg cu metroul pana acasa, iar timpul se reduce la 50-60 min. Poate ca timp nu e o reducere imensa, dar se simte in primul rand la psihic - sunt mult, mult mai relaxat, si in al 2lea rand la combustibil. Cred ca in loc de 2 plinuri pe luna o sa scap cu doar unul.

    Thumb up 3

  22. #48

    Tocmai zilele trecute ii faceam un calcul prietenei mele din Bucuresti de cat castiga pe ora, luand in calcul si timpul petrecut in trafic. Ca era bucuroasa ca si-a gasit un job bine platit in Otopeni, face intre 1,30-2 ore dus si tot atat intors. Si daca pui si astea 4 ore de stat de-amboulea in trafic, situatia nu mai e asa roz.

    Thumb up 5

  23. #49

    Suntem un neam de selectioneri si prim ministri.
    Cred ca o parte din ce se poate face ar fi lista de mai jos:

    1. Linii de autobuz RATB care sa conexeze tot Ilfovul, din 15 in 15 min, nu mizeriile de microbuze.
    2. Parcari supra-etajate pazite la intrarea in orase ( Gara Chitila, Gara Balotesti, Gara Republica + conexiune directa cu metroul, IMGB etc) + constructie conexiuni RATB+CFR
    2. Exitinderea retelei de metrou - Republica, Mogosoaia etc.
    3. Tramvai usor (gen41) pe soseaua Giurgiului
    4. Tramvai nou - Statuie Salajan - Dna Ghica - Pipera
    5. Benzi unice RATB, mai multe autobuze, eventual articulate unde permite traseul
    6. Inca un pasaj pietonal intre Unirea 1 si Unirea 2
    7. Metrou din minut in minut pe magistrala 2, din 3 in 3 pe celelalte
    8. Abonament de calatorie mixt (RATB + metrou)
    9. Dupa ce avem astea, pac, toate parcarile cu plata si saltarea masinilor parcate ilegal
    10. Sistem de amenda informatic, automatizat, bazat pe camere

    Mai completati si voi

    Thumb up 21

    • #50

      s-a notat! Duamna va cumpara mos craciuni aurii de craciun! :)

      Thumb up 16

    • #51

      :)))) exact
      si va decora semafoarele cu luminite in toate culorile sa nu ai habar noaptea ce culoare e semaforul

      Thumb up 9

    • #52

      1' - centura bucurestiului - asta care a acum la 4 benzi + inca una mai departe tot la 4 benzi.
      9' - parcarile cu plata nu la misto cum e acum - 100 lei/luna alea rezidentiale, 3 lei /ora alea din centru. nu ai tichet in geam - ridicat rabla si dus pe camp :)

      Thumb up 6

    • #53

      Votez Cristi - Primar General. (NB. Nu Borcea)

      Thumb up 4

  24. #54

    Autobuze care sa adune corporatistii, asa cum aduna muncitorii. Garnituri de metrou la fiecare 3 minute la orele de virf. Abonamente gratuite oferite de primarie parintilor cu copii de gradinita, school buses pentru toti elevii, taxa de intrare in anumite zone din oras. Nu, n-am inventat eu astea, va zic doar ce am vazut la altii.

    Thumb up 6

  25. #55

    Trotineta electrica e solutia.

    Thumb up 1

  26. #56

    Eu nu inteleg! Nu e neaparat nevoie de bani pentru fluidizarea traficului. Chiar ar aduce bani la buget:
    - ridicarea masinilor parcate aiurea si amendarea celor care pun pe avarii 2 minute sa ia un covrig, transformand 3 benzi pe sens in una pe sens. Investitie minima - profit maxim;
    - amendarea pe bune a celor care blocheaza intersectia. Eventual mutatarea semafoarelor dincolo de intersectie pentru a functiona la modul - E verde dar nu poti degaja intersectia, nu intri! . Aici ar fi nevoie de un pic de investitie la semafoare, dar nu e obligatoriu. Se poate incepe cu amenzile.
    - amendarea pe bune a celor care merg pe linia de tramvai/se incadreaza aiurea/taie linii continue. La fel, investitie minima
    - politisti in toate intersectiile cu probleme dimineata.
    Astea aplicate ar rezolva pe jumatate problema traficului. Si aduce si profit.

    Thumb up 4

    • #57

      Potrivit Codului Rutier, soferii au voie sa mearga pe calea de rulare a tramvaiului daca strada are maximum doua benzi de circulatie pe sens. Asadar, pe arterele cu una sau doua benzi pe sens, soferii au voie sa circule pe linia de tramvai, cata vreme nu perturba mersul mijloacelor de transport in comun si nu circula pe dupa refugii.

    • #58

      De vreo 2 saptamani, pe blvd Ion Mihalache, intre intersectia cu Dr Felix si piata Victoriei, patruleaza politia non stop si nu se mai parcheaza pe prima banda. Nene, habar n-aveam ca bulevardul asta e asa de lat. Si chiar se circula bine (pe o portiune de 200 de metri) :)))

      Thumb up 7

    • #59

      asa au facut si pe pantelimon, pana la sectiunea de dinainte de fundeni

  27. #60

    Stiu ce zici :)) Zilnic trec prin acelasi cosmar pe drumul de la biserica pana la petrom, cu diferenta ca eu stau inghesuit in dubele jegoase ale primarului (asta cand nu o iau pe jos - 20 minute pe ceas).
    Aglomeratia apare din cauza intersectiei de la petrom. Se face trecerea de la 2 benzi la 3, doar ca a treia e o banda de stanga, dar e scurta (incap aproape 10 masini), iar semaforul de stanga dureaza putin. In conditiile in care numarul masinilor care fac stanga este mult mai mare (multi se duc la metrou republica sau prin titan), acestia ajung sa dubleze (si cateodata sa tripleze) banda de stanga, iar cei care merg drept trebuie sa faca effort ca sa-i depaseasca.
    Care at fi solutiile?
    1. Sa faca banda de stanga mai lunga (asta inseamna ca trebuie sa decupeze din refugiul verde de pe mijloc) si semaforul sa tina putin mai mult.
    2. Dupa pod, in timpul portiunii de 2 benzi. sa inceapa informarea soferilor ca cine vrea sa faca stanga la intersectie, trebuie sa se incadreze pe banda a doua. Bineinteles ca o sa fie viteji care nu o sa stea dupa amarastenii care fac stanga, dar asta se poate rezolva prin prezenta unui politist in intersectie care sa-i "sfatuiasca" pe cei care dubleaza banda sa mearga inainte.

    Thumb up 0

  28. #61

    Sunt multi cu copii, spre gradi sau scoala. Pe perioada vacantei scolare, faceam maxim 15 minute dimineata, de la Eminescu la Peco, cu maxi sau ratb.

    Thumb up 3

  29. #62

    așa cum puteți să scrieți comentarii aici, că nu vă costă nimic, puteți da și mail-uri cu sugestii la poliția rutieră și la primărie.

    Thumb up 1

    • #63

      Poate se milogeste Cetin de noi, face o compilatie cu propunerile si cunoaste un ong, asociate, ceva mai cu greutate.

      Apropo, daca o dam un judecata pe madam firea ca nu isi onoreaza promisiunile din campanie, cum o fi? Intreb si eu asa...

      Thumb up 0

    • #64

      nu te mia scapa nici tata lu waze cand totu e rosu ca pesedeul

      Thumb up 1

    • #65

      stau in bucuresti de 39 de ani, nu stie waze mai bine decat mine scurtaturile :D

    • #66

      Degeaba stii tu care sunt scurtaturile, waze stie TRAFICUL de pe fiecare din ele in timp real, si te baga pe unde scoti timp mai bun.

      Thumb up 1

    • #67

      s-o crezi tu.

    • #68

      waze stie tot
      inclusiv cum s-o suga mai bine in TIMP REAL

      Thumb up 0

  30. #69

    Waze ai incercat ? Sunt curios daca ar ajuta ...

    Thumb up 2

  31. #73

    Don't hate the traffic, you are the traffic.

    Thumb up 6

  32. De ce sunt firea si psd vinovati pentru suprapopularea orasului? De ce ar fi cineva de vina pentru faptul ca TREBUIE sa avem casa noastra si masina noastra indiferent de costuri?
    Crezi ca daca firmele din Pipera ar cumpara autocare cu care sa transporte oamenii din diverse cartiere in zona oamenii ar renunta sa mai mearga cu masina personala la munca?

    Thumb up 3

    • #75

      firea si psd sunt vinovati de trafic. de neimplementarea niciunui sistem inteligent de semaforizare. de distrugerea transportului in comun. de lipsa transportului in comun. de lipsa liniilor dedicate pentru transportul in comun. ardelenii si moldovenii sunt vinovati de suprapopulare.

  33. #76

    Nu numai firea si psd sunt vinovati. I-as mai adauga si pe cei de la politie care nu fac nimic sa ajute traficul. Pai o patrula pe orice strada din Bucuresti si aduna la permise fara numar. Si asa se mai elibereaza traficul. Nu mai respecta nimeni nici o regula, se circula ca in jungla. Ce prioritate, ce blocat intersectia, parcati pe prima banda, depasire de coloana, alergat pietonii pe trecere. Ca sa nu mai zic ca s-a umplut Bucurestiul de masini de Arges, Ialomita, Teleorman care conduc si isi lasa masinile in drum ca la ei in batatura.

    Thumb up 4

    • #77

      nu sunt oameni suficienti. angajarile sunt blocate. oameni pregatiti oha. idiotii de la politia comunitara sunt niste vite analfabete. e un complex de situatii

  34. #78

    Eu merg cu motorul din martie pana da zapada. (De obicei in decembrie). In rest metrou. Anul asta am facut cu masina personala fabuloasa distanta de 500 km. Merg cu grija, nu ma sparg in figuri, nu risc inutil. De 12 ani de cand am A-ul n-am avut nici un eveniment nasol.

    Thumb up 1

  35. #79

    Intreb, nu dau cu parul... Un scuter v-ati gandit sa luati? Ma uit la poza din articol si o dadeam usurel printre masini pina in capul coloanei. Este loc gramada. Din 2005 merg pe scuter fie vara, fie iarna. Bineinteles, iarna stau pe bara cand este zapada pe jos, dar, una peste alta, nu as mai renunta la scuter pentru nimic in lume.

    Thumb up 2

    • #80

      nu am nevoie de scuter, nu despre problemele mele de motricitate e vorba. mai ramane sa imi spui ca trebuia sa iau metroul.

    • #81

      Am intrebat la plural in sensul in care toata lumea se plange. Fiecare pina la urma merge cu ce vrea. Cum spuneam, este o sugestie si atat. Dupa 12 ani de naveta la munca pe scuter pot avea o parere avizata, as spune.

      Thumb up 1

    • #82

      a, in general? imi doresc scuter, dar rade nevasta mea de.mine, zice ca o sa imi fluture vantul prin vagin

    • #83

      Pe linga asta, la suta si doojdekile ale tale, paradești lejer 3 scutere pe an...

      Thumb up 3

  36. #84

    90-120 de minute. Domnesti - Piata Presei - plecare la ora 07:00.
    120-150 de minute. Piata Presei - Domnesti - plecare la ora 17:00.

    Prelungirea Ghencea - Brasov - Moghioros - Pasaj Jiului - Crangasi - Domenii - Agronomie - Capatul lui '41.

    Se poate inchide topicul, multumesc.

    Thumb up 3

    • #85

      Frățioare, eu nu vă înțeleg pe ăștia care reușiți să vă petreceți viața în trafic. Înțeleg că orașul este sufocat, înțeleg că poți să ajungi să faci o oră până la muncă, dar deja o medie de 4 ore dus-întors este exagerat. Ai făcut un calcul cât timp din viață ți-l petreci pe drum? 80 de ore pe lună. Adică încă 2 săptămâni de muncă. Atât de ieftin e timpul tău? Serios, caută soluții. Ia 41 de la un cap la altul, poate merge mai repede decât mergi tu cu mașina. Închiriază o garsonieră prin zonă pe lângă Casa Scânteii, stai în ea de luni până vineri, tot ieși mai bine. Sau dacă chiar nu se poate altfel, vinde casa din Domnești și ia-ți ceva mai aproape. Sau schimbă-ți locul de muncă, sau înțelege-te cu cooperativa să ai alt program decât 9-17, încearcă un 11-19, de exemplu, nu se poate să-ți bați joc de tine chiar așa.

      Thumb up 3

    • #86

      el nu merge atat, ca e patron, doar explica cat ar face daca ar merge zilnic. dar da, toti aia din domnesti atata fac pe drum

  37. #87

    @cetin la mine e putin mai complicat cu naveta la munca: dimineața iau pungile cu gunoi (hartie, plastic, menajer) si le las pe căprării la... tomberon ::)) dap, rumansky. Meanwhile bag un ochi in aplicație si pana ajung in strada ma decid daca iau autobuz, tramvai sau merg pana metrou. Oricum fac cam 25 de min pana la muncă.
    Seara dau o tura pana in cooperativa, dupa care o iau in sens invers. Dap... Mi-e dor de Uverturii cu Virturii si de Piata Victoriei

    Thumb up 1

  38. #88

    Am pus bookmark.
    Când o să mai înjur in mașină că fac 10 minute în loc de 6 până la grădiniță în centrul Brașovului, că fac 15 km până în Ghimbav în 22 minute în loc de 15, o să citesc aici și o să mă calmez.
    Și nu o să mai înjur toate p....e care se mocăie la volan.

    Thumb up 4

  39. Firea in sus si Firea in sus. O avea si ea partea ei de vina, dar inaintea ei au fost o multime de ilustri. Basescu va spune ceva? Primul golan al primariei a ajuns chiar presedinte..

    Thumb up 2

  40. #90

    nu "pierd" nici o ora, ora aia de stat in trafic ma joc pe telefon si ma uit la filme, videoclipuri sau tv pe tableta masinii din dashboard

    Thumb up 0

  41. #91

    ce prostii slobozesc unii te miri cum dracului au supravietuit atatia ani

    da, firea e o purva croasta
    da, psd-ul inseamna pasul pe loc, comunism pur
    da, infrastructura este de cacat
    da, se inmatriculeaza zeci de mii de masini pe an pentru ca se permite

    Dar miezul problemei este altul:
    bucurestiul este aglomerat din cauza faptului ca se moare de foame in restul tarii
    peste 80% din "bizonii bucuresteni" sunt provinciali cu numere schimbate

    daca si-n restul oraselor ar fi oportunitati reale de cariera, cu venituri de minimum 6k ron net/luna n-ar mai veni nici dracu in bucuresti

    P.S :
    Pentru clarificare, bucurestean inseamna nascut crescut aici, cu parintii aidoma
    Daca te-ai nascut la slobozia dar ai facut liceu si/sau facultate in bucuresti, ghici ce, nu esti bucurestean

    Thumb up 8

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.