Inițial, uituc fiind, m-am luat de Telekom și scoatere canalelor grupului Discovery din grilă. Asta e, anii trec, mai uiți. Mai primisem și un mail de la un cititor, pe care am uitat să îl public și pe care voiam să îl scot azi de la naftalină, când mi-a picat fisa.

Asta nu e prima oară când Discovery face această mizerie. Inițial scrisesem strategie în loc de mizerie, dar e mizerie de la m la e. Am scris despre asta acum 8 ani, când au avut același șou cu RDS-ul, cu exact, dar exact aceleași practici, cu aceleași comunicate bășite, în care anunță cum au investit și au cultivat toate alea și, desigur, refuză să aibă un pachet separat, pentru că știu că într-o țară de analfabeți, nu le-ar cumpăra nici dracu, în mod separat, canalele. Și clasicul apel Sunați la Telekom să puneți presiune.

Nu îmi place societatea Telekom, pe online este doar un agregator de gunoi, a se vedea Telekomsport și restul de subproducții urât mirositoare, iar strategiile lor de continuatori ai Romtelecom sunt la fel de mizerabile ca oricând. Dar nici nu pot să stau să privesc calm și relaxat cum se încearcă aceleași manipulări, an de an, pe banii fraierilor care plătesc la final.

Pentru că prețurile mărite cerute de Discovery, la final, se găsesc în abonamentele de cablu ale clienților. După ce trece toată dramoleta în care niște milionari se împung elegant peste gard, tot voi sunteți cei ce decartați, la final, banii pentru vile, mașini scumpe și secretare cu sucțiune sporită.

Am primit pe mail și un comunicat de la Telekom

În legătură cu răspunsul public oficial formulat de Discovery Networks la soluția de a
reintroduce canalele grupului în grila de programe a Telekom Romania, dorim să
facem următoarele precizări:
Orice referire la cele mai recente discuții este credibilă numai în măsură în care Discovery Networks
încetează campania publică injustă, prin care atribuie companiei Telekom Romania responsabilitatea
integrală pentru rezultatul negocierilor, fară a-și asuma răspunderea în egală măsură.
De asemenea, pentru informarea corectă a publicului, dorim să menționăm că introducerea unei extra-opțiuni
sau a unui pachet nu va duce la izolarea grupului, ci dimpotrivă, pachetele care includ canale de filme scot în
evidenţă aceste canale, întrucât abordarea care oferă posibilitatea de a alege este concentrată pe dorințele și
nevoile clienților și reprezintă viitorul în livrarea de conținut TV.
Inflexibilitatea Discovery Networks în ceea ce privește adaptarea ofertei sale la realitățile pieței – care a
condus la eșuarea negocierilor – nu poate fi mascată sub “discriminare”, în contextul în care canalele grupului
au fost incluse o perioadă lungă de timp în grilele Telekom Romania.
Ne exprimăm dezamăgirea faţă de această atitudine propagandistă pe care grupul TV a ales să o exprime
încă o dată. În același timp, continuăm să dezaprobăm conduita și decizia Discovery Networks de a-și folosi,
într-o manieră dezechilibrată și distorsionată, propriile canale de comunicare pentru a influenţa opinia publică
și a afecta reputația Telekom Romania, prin refuzul de a introduce punctul nostru de vedere în materialele
sale și prin expunerea disproporțională a telespectatorilor la un subiect care, din punct de vedere etic, ar fi
trebuit păstrat în “camera negocierilor”.
Telekom Romania își exprima din nou încrederea că Discovery Networks va răspunde pozitiv invitaţiei sale de
a îndeplini cerințele clienților și a profita de oportunitatea oferită de a reintroduce canalele grupului în grila de
programe a companiei, care se află pe locul al doilea în topul operatorilor TV din România, şi ale cărei preţuri
sunt printre cele mai mici din piață.