Am o ușă de la dulap stricată, rolele alea care o ajută să culiseze s-au dus. M-am apucat de căutări după câteva zile, am înțeles ce piesă îmi trebuie și am dat pedală pe internet să găsesc. Dau de un site care vindea așa ceva, pun comanda de 3 seturi ca să schimb la toate ușile și aștept. Total 89 virgulă ceva.

8 zile mai târziu, 2 mailuri și vreo 8-9 telefoane fără răspuns, am zis să verific totuși daca firma încă mai există, motiv pentru care pun o comandă mai sănătoasă, total aproximativ vreo 6000 lei.

În vreo 30 de minute primesc telefon, bună ziua, suntem de la firma x, aveți o comandă, este adevărat? Da, sunt foarte interesat de produse, asigurați si montaj? Că nu, că nu ne ocupăm, că știti, hai bine, asigurăm și montajul.

Întreb apoi și de comanda inițială, aia mică, de 89 de lei. Domnu din telefon, care era și patron al companiei de mobiler și alte chestii, părea ca nu știe despre ce este vorba, strigă la Dana, care era și secretară și șefă de depozit, își aduce Dana aminte da cică n-a răspuns deloc pentru că era comanda prea mică.

– Păi și care e comanda minimă? Că nu zice nimic pe site.
– Păi 100 lei.
– Bun, mai puneți niște șuruburi și dibluri, de care or fi.

Se apucă Dana sa modifice comanda, o modifică, apoi patronu mă întreabă dacă și mobila să fie livrată la aceeași adresă. I-am zis că între timp nu mai am nevoie de mobilă, ca dacă nu au fost în stare sa rezolve cu o comandă de 89 de lei, nu pot să am încredere sa îmi livreze 5 bucăți Mobilă bucătărie Clara, în valoare de 5973,80 lei cu tot cu transport.