De ce e bine să dai viteză

Nu-i așa că tipul din mașina paradită avea dreptate și că celălalt a tras aiurea de volan? Desigur. A avut dreptatea în mână tot timpul. De asta mor eu pe vitejii ăștia care merg cu 200 kmph, că ei sunt buni șoferi, cică.

Mai multe pe trafictube.ro

54 comentarii

  1. #1

    Mi se pare mie sau e taiat din el dupa ce trage de volan? Intradevar viteza era foarte mare, daca mergea mai incet il evita fara sa intre in balans INSA : si la viteza respectiva se putea evita fara probleme, probabil ca lipsa de experienta si-a spus cuvantul . Si camionul era vinovat, il putea vedea de la distanta si putea sa se asigure mai bine .

    • #2

      aaaa…curios ce masina avea cel ce filma, nu au functionat sistemele abs,abc,abd, abe, scs, erp, etc….

    • #3

      Tu specialistule, mai tu ….

  2. #4

    Din filmuletul asta nu vad altceva decat lipsa de experienta.S-a speriat si a tras de volan in toate partile in loc sa o franeze cat mai mult pe directie dreapta si abia apoi in ultimul moment sa vireze,mai ales ca autocisterna aia deja trecuse pe banda de pe contrasens.

  3. #5

    numai specialisti dem’le, specialisti…

    • #6

      PCH-ule, as putea pune un pariu ca majoritatea astora care vorbesc de experienta nu au mai mult de 5 ani de soferie. Dau mamaliga jos din geam si intra experienta pe la aeratoare.

    • #7

      @baxter nu intelegi tu frate! Is de aia de iau carnetul si se angajeaza imediat ca soferi pe dube.si ei este profesionisti dupe astea !

  4. Spune-i lui Zoso asta. Va spune că vidanjele sunt de vină că nu au luminile de semnalizare cât jumătate de mașină și că șoferul vidanjei e un bou, că nu se aștepta ca un cretin care vine cu 200 să-l depășească atunci când el vira regulamentar.

  5. #9

    asta nu`i sofer=))

  6. Cum ai acces la filme din viitor?

  7. Rusia , 2013

  8. Ăsta e rudă cu Marty McFly, că a reușit să se filmeze în 2013

  9. #16

    mda.. cam viteza prea mare pe un astfel de drum; si da boul ala cu masina mare a comis-o grav de tot. Nu cred ca e problema neaparat de experienta ci de creier, viteza de reactie… eu si pe autostrada nu incetinesc cand trec pe langa un tir pt ca niciodata nu se stie.

    • #17

      fara „nu” dupa autostrada ca se intelege altceva :)

    • De ce a comis-o? Dacă a semnalizat, nu are nici o vină.

    • #19

      @mihu unde plm a semnalizat ma? :)) si daca o facea unde mortii lui se ducea? vroia sa intoarca in drum pur si simplu?

    • Dacă eu semnalizez primul și fac stânga, tu trebuie să stai in spatele meu până se eliberează banda (asta dacă nu cumva pe partea dreaptă s-a creat suficient spatiu pentru depășire).

      Unde se ducea, nici nu mai contează, avea line întreruptă, avea semnal, boul care venea cu 200 a depășit fără să se asigure (când depășești te asiguri și din față și din spate, iar când ala cu vidanja s-a uitat în oglindă, dementul din imagine era pe banda lui ne-angajat în depășire)

  10. Bine ca au scapat teferi,dar cred ca o mana rupta ar fi fost invatatura de minte pentru debilul de la volan

  11. #22

    Nu te priveste pe tine cu cat merge ala din spatele tau sau de pe alta banda. Eventual, poti suna la politie sa reclami, in caz ca nu esti de acord. In schimb vad ca sunteti imbecili grav p-aici: lakele, chiar daca gonea, a intrat in depasire, ori prostul cu camionul nu s-a asigurat si a facut si el aceeasi manevra in care cel din spate deja se afla. Iar la masini nu e ca la motociclete (greutate mica, acceleratie puternica in doua secunde etc), deci prostul ala a avut tot timpul din lume sa se asigure si sa-l observe pe cel din spate.
    Ar trebui sa spuna „merci” ca a reusit vitezomanul sa-l evite si ca, in ciuda faptului ca s-a rasturnat de vreo cateva ori, n-a murit nimeni.

  12. Dintre toti astia care dati stanga, frana si apoi stop cand urmeaza accidentul, a fost vreo unul macar aproape de un accident in viata? Ca vad multi soferi experimentati, asa, cam de raliu, in comentarii.

    Realitatea e ca totul dureaza cam o secunda, apoi poc. Pui o amarata de frana, dar sa mai crezi ca eviti si obstacolele e deja fantezie. Accidentele pur si simplu se intampla, fie ca esti la 100 la ora, fie ca esti la 100 de metri de casa. Doar poc, cand te astepti mai putin.

    • Viteza de reactie conteaza foarte mult in aceasta situatie. Cel mai simplu este sa spui „Pui frana si gata”. Conteaza foarte mult timpul de reactie, un sofer experimentat incearca sa evite prin „ocolire”, dar si aceasta metoda nu este intotdeauna sigura, la ananghie nu iei in considerare multi factori de risc si atunci cand eviti un obstacol poti da de altul care pare insesizabil.

  13. Din cauza unui RAHAT a făcut săracu om accident :-)

  14. Îs mai tari ăia care mor pe trecerea de pietoni cu „dreptatea în mână”.

  15. Indiferent ce viteza are ala din spate, tu n-ai voie sa il impiedici sa te depaseasca.
    Cand cineva efectueaza o manevra de depasire, tu nu ai voie sa-ti modifici viteza sau directia.
    Plus ca omul cu cisterna nici macar nu a semnalizat ca schimba banda.

  16. Singurul vinovat: tipul din maşină. Părerea mea. Eu ştiu că atunci când şoferul din faţa ta face stânga, tu stai cuminte şi aştepţi până trece. Sau nu e aşa?! :)

    • #30

      Alexandru Pinţa » conform vitezomanilor, nu. ei trebuie SA TREACA

    • #31

      Mie unu mi se pare că este vorba de neasigurare la schimbarea direcției de mers; indiferent cu ce viteză mergea respectivul și chiar dacă cisterna ar fi semnalizat, nu era cu nimic diferit. Este pur și simplu vina șoferului cisternei care a schimbat direcția de mers fără să se asigure în oglinzi.

      Sunt singurul care vede lucrurile așa?

    • #32

      Denis » nu esti singurul, dar din punct de vedere preventiv, daca soferul din spate avea viteza NORMALA, nu se intampla nimic

    • #33

      Arhi, perfect de acord.

    • @Denis
      daca te uiti mai atent, cam deodata au intrat pe banda cealalta. ceea ce inseamna ca e perfect posibil ca cel din camion cand s-a uitat in retrovizor (inainte de manevra) sa vada ce e in spatele lui, a vazut doar o masina care statea cuminte pe banda ei (ca nici la asta nu se aude semnalizarea). Exceptand faptul ca n-a semnalizat, cu ce ar fi vinovat?

  17. @Arhi – Ah da! Scuze.

  18. #36

    Time-travelling 4 teh win!

  19. #37

    @Radu Alexandru eu am fost mai ghiniost….am avut vro 3-4 sanse dastea ;) si toate din vina altora…

  20. #38

    problema reala e ca a ciupit un pic din pamantu de pe langa sosea….si asta i-a cauzat..i-a luat noroi/nisip rotile ..una din spate si e de ajuns… daca se analizeaza la primul balans totu era ok…insa i-a intrat o roata pe langa asfalt si asa s-a dus totu…

  21. #39

    Fiecare merge cu ce viteza vrea si raspunde personal pentru treaba asta. Nu e grija ta, super arhi, ca unu ii da 200 in spatele tau. Grija ta e sa belesti dracu’ ochii inainte sa faci orice manevra.
    Ca ala de trece de tine are 110 sau 200, nu e problema ta. Sau, de fapt, este, dar atunci cel mai bine iti explica exact cum stau lucrurile un psihiatru.

    • #40

      adymateo » ba e grija mea, super anonimule, ca in timp ce ala face o ilegalitate, imi pune in pericol viata mea si alor mei. poate ai avea nevoie de cei 7 ani de acasa ca sa intelegi exact.

    • #41

      pai de aia mor oamenii pe sosele. din cauza unor imbecili de-al de tine.

  22. Hai sa comentez si eu. Simplu si la obiect. Am revazut clipul de cateva ori si m-am re-documentat in legatura cu regulile depasirii, sa fiu sigur ca nu omit ceva.
    1. Cisterna a virat la stanga, pe un drum lateral. Nu exista indicator de intersectie cu un drum fara prioritate. Depasirea este interzisa in intersectii nedirijate, tocmai pentru a se evita astfel de accidente. Exista o singura banda, virezi stanga si dai prioritate celor din sens opus, iar cei din spatele tau au interzis la a te depasi. Clar si limpede. De asemenea, nu se poate deslusi daca cisterna semnalizeaza (sunt unele camioane care au stopuri sterse, cu ochii le vezi, insa pe camera mai greu).
    2. Din cate observ, viteza masinii mici e destul de mare. Din experienta personala, sa treci pe langa un camion cu o asmenea viteza, fara sa fii sigur de intentiile lui, e total nerecomandabil.

    Concluzie: Vinovatul principal e administratorul drumului pentru lipsa indicatorului de intersectie cu un drum fara prioritate. Apoi, ambii soferi au vina. Soferul camionului, pentru ca nu se asigura ce se intampla in spatele lui, dar si soferul masinii mici, care circuland cu viteza, nu isi ofera o marja de evitare a unui pericol si ingreuneaza asigurarea celorlalti de prezenta lui pe sosea. Conduita preventiva nu e o poveste cu mos craciun in cartile de legislatie. Ea poate salva vieti. Niciodata nu voi circula cu viteze ametitoare pentru ca am prioritate. As da dovada de tembelism.

    Hai sanatate.

    Hai noroc.

    • #43

      Golby » practic, singura vina legala e a camionului, ca a plecat aiurea pe tarla. vina reala e a idiotului cu masina mica, aflat in curs de formare pentru formula 1

    • #44

      @Arhi: daca ala cu camionul a dat semnal stanga pana sa intre asta in depasire….nici macar vina legala nu o are…ca nu mai ai voie sa depasesti ceva care-si semnalizeaza intentia de a face stanga….oricum…plm… e misto sa-i dai in goarna ca ai cu ce si sa mori cu „dreptatea” in mana ca esti sofer potent

  23. Duminica a facut accident un prieten, avea mult peste 100km/h pe un drum virajat, taia curbele, i-a aparut o masina pe contrasens moment in care s-a decis sa nu-i omoare pe aia facand frontal cu ei, a iesit in decor. In 500 metri de „decor” era un singur copac, el pe ala l-a luat frontal.

    Cand a ajuns politia la fata locului, un agent arunca o privire la masina lovita si exclama: „Da-l in puma mea de dobitoc pe asta ca-l cunosc, tot timpul mergea tare, era de asteptat sa pateasca asa ceva.” Deh, orasul mic.

    Asa si cu astia de sus, doi dobitoci. Nu-i de ras ca se poate intampla oricui. Asta e, semnalizarea si asigurarea au devenit optionale, masina-i sigura, nu patesc nimic.

  24. #46

    Vinovat de producerea accidentului este șoferul autoturismului, camionul nu este implicat în evenimentul rutier pentru că nu este avariat.
    Dacă atingea camionul era culpă comună: șoferul camionului nu s-a asigurat la schimbarea direcției de mers, iar șoferul autoturismului a depășit în intersecție.
    Eu cred că s-a răsturnat pentru că a frânat și după ce a trecut de camion. Trebuia să accelereze puternic, dar reflexul l-a forțat să frâneze, absolut normal și uman. Un pilot sportiv ar fi reacționat diferit, cu siguranță.

  25. Ala de se credea Schumacher a scapat usor. La vitezele alea nu tragi ca boul de volan, intai te infigi in frane. Daca tot ai pierdut controlul, nu apesi frana ca prostul in continuare, ca te dezechilibrezi de nu stii ce te-a lovit, fapt care se vede pe camera. Si in primul rand, cand vezi ca unul aparent sta ca vaca pe mijlocul drumului, te gandesti ca vrea sa vireze, chiar daca nu semnalizeaza, deci ori il ocolesti prin dreapta, ori stai in curul lui pana termina manevra, daca nu se poate altfel.

    A, si ala cu camionul e dobitoc pentru ca nu a semnalizat si cred ca nici frana nu a pus.

  26. #48

    De aia trebuie sa conduci PREVENTIV. Ca orice ar face un alt participant la trafic, sa poti evita. In patru scanduri, la ce iti mai foloseste ca LEGAL, esti nevinovat ?

  27. #49

    Pentru care a intrebat mai sus masina e un Golf 5 sau 6

  28. cati specialisti pe aici. Mai puteti de voi?

  29. Asa este, e ( a fost) un golf iar viteza e undeva la 160-170 , la 200 e alta senzatie,iti intra soseaua in masina… http://auto.fishki.net/comment.php?id=131210
    Anul asta in zona CT sunt foarte mult masini rusessti ( probabil se duc spre BG sau TR) si ia ghici …merg cam la fel,cu pedala la podea …si-s numai suvuri pe benzina ,le frig rusnacii ca nebunii,cateodata mai fac si accidente :
    http://www.ziuaconstanta.ro/rubrici/eveniment/un-cetatean-din-moscova-s-a-oprit-intr-o-casa-din-lumina-72379.html

  30. Arhi, Arhi, numai din astia priceputi in nascar ai in rubrica de comentarii, ce sa mai zic!

    Cat despre clip, doi dobitoci + curva unuia!

  31. nu viteza ucide, ci opririle bruste!

  32. #54

    lipsa de experienta combinata cu prostia ,
    pe un drum mai prost decat el, ca conducator de auto dar
    nu sofer?