Cum nu-și respectă renumitul magazin emag clienții
Acum o săptămână și un pic (04.07.2013) am achiziționat vreo 4 produse electrocasnice de la emag în valoare de aproximativ 6.000 de lei. Toate bune și frumoase, în următoarea zi mi-au fost livrate acasă în perfectă stare.
Ulterior însă, am realizat că unul dintre produsele cumpărate (în speță o combină frigorifică în valoare de 2600 de lei) nu se încadra în noul proiect al bucătăriei și am decis schimbarea lui cu un altul cu o valoare mai mică, dar la care mai atașam și un alt produse astfel încât să mă încadrez în suma respectivă.

Pe 08.07.2013, soțul meu a solicitat emagului schimbarea produsului, iar de aici au început problemele. Reprezentanților magazinului le-a fost adus la cunoștiință faptul că noi vom pleca din țară pe data de 14.07, fiind absolut necesar ca schimbul să se producă anterior acestei date.
Am primit asigurări că produsul returnat va fi ridicat în MAXIM 48 de ore (adică miercuri dimineața), iar în alte 48 de ore ne va fi livrată noua comandă (cel târziu vineri dimineața).

Ghice ce? Returul s-a efectuat joi după-amiaza, în pofida faptului că soțul meu a făcut ”n” drumuri la emag, unde însă a primit asigurări că ne încadrăm în deadline-ul de duminică. Inclusiv aseară, ni s-a promis că vom avea astăzi produsele.
Numai că, azi după-amiază, văzând că nu se întâmplă nimic am revenit cu telefon la call-center, unde mi s-a comunicat sec că valoarea produsului retunat nu a fost aprobată să fie stornată în contul nostru, deoarece trebuie verificat în depozit produsul returnat, o opțiune fiind de a anula comanda făcută și de a recupera banii la reîntoarcerea în țară.

Menționez că respectiva combină frigorifică nu a fost desigilată până la venirea celor de la fan curier, care au vrut să verifice dacă în cutie se află exact produsul stornat (exces de zel zic eu, având în vedere că pe marginea acesteia era atașat inclusiv avizul lor de transport, probabil că banuiau că am înlocuit combina printr-o mică găurică, dar mă rog, am înțeles că asta e politica).

Mâine sunt hotărâtă să merg la emag și să nu plec de acolo până nu-mi vor fi retunați bani… Menționez că sunt un client fidel al acestui magazin de ani de zile însă, însă pe viitor voi analiza de cel puțin două ori opțiunea de a mai achiziționa produse de la ei.
Am rămas cu un gust amar și încă mai analizez posibilitatea de a o lua de la capăt într-un loc civilizat în care clienții nu sunt tratați strict din punct de vedere mercantil…

Raluca S.

Continuare

Arhi: S-a rezolvat?

Din păcate nu….singurele soluții pe care mi le-au oferit au fost:
1. să anulez noua comanda și să astept să-mi vireze ei într-un cont suma aferentă returului, într-una din zilele viitoare;
2. să rog pe cineva să facă recepția produselor pe care noi vroiam să le achiziționăm în schimbul combinei stornate.
Mi-au motivat că această întârziere, independentă de mine, este cauzată de faptul că produsul trebuie analizat în depozit și apoi transmis un raport în baza căruia se face stornarea.
Bineînțeles că fătuca respectivă nu a putut să justice toate aceste întârzieri, a dat vina pe fan curier și a mai și strâmbat din nas când i-am zis că cei de la firma de transport au desigilat produsul.
Acum mi-este teamă să nu se trezească că cine știe ce, și să refuze să-mi returneze banii, orice e posibil, se pare.

Asta e, oricum în două ore plec cu inima strânsă din țară, trebuie să mă motivez pentru că am așteptat un an acest concediu și sper să nu mă gândesc în fiecare zi la emag.

Concluzia? De ce să fie simplu, când poate fi complicat?