Eu chiar nu pot să înțeleg de ce încă nimeni nu a reclamat la protecția consumatorului mizeria rds-ului de a nu oferi suport tehnic pentru altceva decât windos sau mac, inclusiv routere.

De Andrei

Ipoteza de lucru, spatializare, temoporizare si actiuni:

ora 18:10, acasa in Berceni, consoarta si kinderii plecati la frizer/hair-stilist/coafor => Some quality time for my self.
Apuc telecomanda tremurand cu o mana, cu alta imi desfac o apa minerala (terapia e pentru profesori, „io” sunt IT si parintii mei „n-are” posibilitate). Surfing…. Surfing….
ProTV – Marutza…. nu pricep nimic. Nobody’s perfect…
PrimaTv – Traznitii…. nope…

(Aici as putea sa bag ceva hipsterism si sa zic Discovery da’ asa cum se stie au fost scoase de pe RDS. )

Surfing…….WOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOA. Educational Channel for Adults.. (P00rn pentru pudibonzi) ….
Cand surpriza: You are not authorized to view this channel.
WTF???!??!?!?!?!
Eu cu manutza mea am platit pentru asta. Eu am pus cu manutele tremurande „Parental Control” pe canalul asta… Ca sa-l tin numai pentru mine… Asa incat cele 3 (trei) bestii minore care bantuie prin casa libere sa nu cumva sa se emancipeze prea iute.

Tehnicul din mine a preluat controlul:

Pe sistemul „Windows” am restartat echipamentul performant analog HUAWEI. (ca digital nu au niciodata si la ghiseul RDS nu-ti pot zice cand o sa „aiba digital” , dar te invita sa „mai treceti pe la noi”, pe sistemul „nu sunati la usa, ies eu din cand in cand”).
Acelasi rezultat. Fetele nu „vroia” sa vorbeasca cu mine.
Am scos alimentarea…. Same shit. Mutenie audio/video totala.
Am scos si cardul. Asta l-a durut pe echipament. A gemut un pic (devicele analog, ca „fetele era plecate”). Pe urma si-a revenit.
„You are not authorized to view this channel”
Adica fara p00rn.

Moment in care valul negru s-a pus peste retina. Am pus mana pe telefon si am sunat. la: 031.400.4401. Adicatelea pentru cei care nu suna regulat, (si asta nu este un cuvant urat, decat daca este folosit in anume contexte, asta fiind unul din ele), la RDS, asta e numarul pentru „felatii cu clientii” din Bucale.

Stau la ureche cam 8-10 minute cu aparatul meu de comunicatie digital, aparat de ultima generatie, cu ecran tactil si sistem de operare Android.
In timpul asta imi canta in ureche ceva superb, clasic, dar pe care nu-l pot identifica.
V-am zis ca parintii mei „n-a” avut posibilitate si „io” am fost auto-didact.Daca nu e, nici nimeni nu cere.

La un moment dat un operator se elibereaza. Stiu ca suna p00rn dar e vorba ca raspunde la telefon.

O sa il numim Aurica in continuare.
Imi pare rau, dar din cauza sevrajului indus de faptul ca platesc ceva si nu am parte, nu imi aduc aminte numele dansului.

IO: Buna seara, doresc sa reclam o problema de functionare a cablului tv si una legata de internet.
Aurica:Buna seara ma numesc Aurica, cu ce va pot fi de folos?
I: Contractul este pe numele X, cu adresa in Y sunt cateva posturi care nu functioneaza desi sunt platite si trecute in contract.
A: Am inteles. Cu cine am onoarea sa vorbesc?
I: Imi cer scuze. Numele meu este Z, contractul este pe numele de X.
A: Buna seara domnule Z am inteles.
I: Ok.
A: Care sunt canalele pe care nu le puteti vedea?
I:HBO, Canalul pentru adulti. Pana acum atat am constatat ca nu functioneaza.
A: Timpul maxim pentru rezolvarea sesizarii dvs este de 3 ore dar in circa 15 minute problema ar trebui sa fie rezolvata.
I: Va multumesc. Am sa verific peste ceva timp. Putem trece acum la problema internetului?
A: Bine inteles. Ce problema doriti sa semnalati?
I: Internetul merge, dar viteza de transfer este foarte mica in comparatie cu ceea ce am platit. Adica undeva pe la 100- 200kbps.
A: Aveti un router instalat?
I: Da. Am acelasi router instalat de ceva timp si inainte netul functiona ok.
A: Atunci va rog sa scoateti cablul principal din router si sa-l conectati in calculator.
I: Stai. Te rog sa nu ma pui acum sa setam impreuna conexiunea la internet pe Windows. Am ca sistem de operare Linux nu Windows. Crede-ma ca stiu ce vorbesc. Nu este nicio problema in echipamentele mele.
A: Imi pare rau. RCS- RDS nu furnizeaza support decat pentru sistemele de operare Microsoft sau MacOS.

Intermezzo mental:
IO: catre mine in capul meu:
Ce de toata jena sunt…. Adicatelea sunt de tot c***ul ca nu am Mac si mai mult decat atat nici macar un windows piratat, ca tot omul nu am.
Ce sa mai…. Nu ai cu cine….
Am incheiat intermezzo.

IO: Ok. Nu am windows in casa si nici Mac. Am un linux. Pot insa sa trimit un print screen in care sa se vada viteza de transfer folosind unul din siturile de pe net de masurare a vitezei de transfer.
Aurica: Imi pare rau RCS-RDS nu furnizeaza suport decat pentru sitemele de operare Microsoft sau MacOS.
I:Cum pot eu, ca si client sa demonstrez ca viteza de transfer (adica cum merge netu’ ) nu e ok daca am alt sistem de operare decat Windows sau MacOS?
A: Nu puteti. RCS-RDS nu acorda suport decat pentru sisteme de operare Microsoft sau MacOS.
I: Am inteles.
A:Va mai pot fi de folos cu ceva?
I:Nu. Sunteti superbi.

EOF.

Concluzii:

1. Aurica nu are nicio vina. Este un angajat care trebuie sa inghita tot felul de mizerii de la toate tipurile de clienti. Firma (In cazul asta RDS-RCS) este de toata jena. Aurica munceste cinstit. Pentru el toata stima ca are atata rabdare sa asculte tot felul de oameni la telefon. Eu unul nu as avea. Este numai o unealta.
Aceasta epistola nu il are pe Aurica ca tinta, ci monopolul in sine si atitudinea firmelor mari de servicii fata de clientul marunt din blocul X de la scara Y.

2. Daca eu conduc un Trabant care merge cu amestec de ulei+benzina, asta nu-ti da dreptul tie PRODUCATOR DE BENZINA sa iti bati joc de benzina de la pompa si sa-mi spui ca motorul meu e de vina ca nu merge bine fara sa verifici daca nu cumva la pompa este o benzina proasta.

3. Ca si comportament normal din partea unui furnizor de servicii, cred ca o atitudine corecta ar fi fost sa imi trimita acasa unu/doi oameni de tehnic care sa infiga in laptopul lor cablul meu si sa-mi demonstreze ca gresesc. Cu windows laptopul, bine inteles. 🙂

4.Telefonul a fost dat pe la ora 18:20 aproximativ. Inutil sa mentionez ca nici acum nu am canalul de adulti functional. este 22:40.
Pentru cei mai slabi la minte:
E vorba despre principiul „Eu platesc vreau sa dispun sau nu de serviciu si asta fix la momentul la care vreau eu” nu despre p00rn in sine.
Ca sa nu avem vorbe.

5. Pentru It geeks. Si cu mtr rezulta pierderi de pachete intre serverele RDS. Ca sa nu se trezeasca cineva sa-mi explice cum e cu metropolitan si extern.

6. La ora 18:40 am sunat la UPC. Sper sa nu trimit inca un mail ca asta peste o luna…
Ca, daca o fac, o sa-l trimit si la Cetin si la Zoso si la Vis Urat ca ultimu’ e biker de-al meu.
La Efendi Cetin ii e draga berea ca si mie.
De Zoso ce sa zic ….Sarut mana maestre :). Sunt biker cuminte si ma dau numai regulametar, numai pe banda unu de la bordura si semnalizez toate manevrele 🙂