Am comandat pe la sfârșitul anului o jucărie funny de pe amazon pentru fiica cea mică, ceva chestie care împrăștie o galaxie de lumini prin cameră. Cel puțin în poze apărea superbă, iar reviewurile erau extrem de satisfăcătoare. Nici nu a costat mult, cu tot cu transport era ceva gen 47 de euro, fix ce voiam.

Pachetul era anunțat că sosește pe 9 ianuarie. Nu a sosit, am așteptat în plus, nu a venit așa că mi-am cam luat gândul de la el, știu din bârfe destul de sigure că pe poștă la pantelimon se fură în draci, la fel și DHL. Produse mici, cine să bage de seamă.

Aseară am zis Hai să zic și eu la Amazon că nu am primit produsul, la 5 zile după ce trebuia să sosească. Aveți mai jos conversația mea cu indianul care s-a ocupat de callul meu

Hello,
Here’s a copy of the chat transcript you requested:

Initial Question: i did not received my order

09:16 PM MET Vishal(Amazon): Hello, my name is Vishal. Welcome to Amazon.de customer service. I will be happy to assist you.

09:16 PM MET cetin : hello
09:16 PM MET Vishal: Please help me with the order number.

09:16 PM MET cetin :
ORDER #
306-xxxxxxxxxx
09:17 PM MET Vishal: I personally apologize that you haven’t received the order yet.

09:18 PM MET Vishal: LED Rotierende Sternenlicht Projektor, Delicacy Bluetooth Musik Sternenprojektor, Wasserwellen Projektor Lampe mit Timer & Fernbedienung, für Geschen
Is this the item ?
09:18 PM MET cetin : LED Rotating Starlight Projector Delicacy Bluetooth Music Star Projector Water Wave Projector Lamp with Timer & Remote Control for Gifts/Decoration/Kids/Adults
Sold by Koney
i think yes, i have the name in english
09:19 PM MET Vishal: Thank you so much for sharing
As you have not received the item yet, i am creating full refund.
09:20 PM MET Vishal: I personally apologize that we did not meet the expectation.

09:20 PM MET cetin : thank you
09:20 PM MET Vishal: Apologies for the delay, cetin

09:21 PM MET Vishal: Would you like to have the refund in the same payment method ?

09:21 PM MET cetin : yes, that would be nice
09:21 PM MET Vishal: Sure
Just a moment
I have successfully created full refund for you.

It may take 3 working days to reflect in your account.

09:22 PM MET cetin : thank you very much, Vishal, you’ve been most helpful
09:22 PM MET Vishal: Your most welcome 🙂
Is there anything else I may help you with?

09:22 PM MET cetin : no, i am fully satisfied, have a nice day
09:22 PM MET Vishal: It was pleasure talking to you. Have a nice day and happy new year to you and your family 🙂

After this chat, you’ll be receiving an email with a short survey regarding the level of support provided. Your feedback would be greatly appreciated.

09:22 PM MET cetin : thank you
09:23 PM MET Vishal: Your most welcome 🙂

Asta e toată conversația. Fix 5 minute până când a fost rezolvată problema, 2 minute de mulțumescuri și amabilități. Acum vă rog să îmi spuneți care magazin online din românia mai are un asemenea sistem de rezolvare a sesizărilor, bazat pe o simplă discuție online și cu procent de satisfacție de 100% pentru client, în cel mai scurt timp posibil.

Exact. Mai e mult, mult prea mult până când o să reușim vreodată să fim acolo. Și simt că nu mai am timp și răbdare să am conversații cu români care nu încearcă să îți rezolve problema ta, ci să îți transmită că ești un hoț care vrea să profite de bunătatea lor și banii magazinului.

Aveți vreo poveste de succes de gen? Sau de insucces?