Facebook testează introducerea reclamelor în cadrul serviciului de comunicare Messenger. Această formă de publicitate are rolul de a-i face pe utilizatori să interacționeze mai ușor cu branduri.

Așa este și mi se pare foarte clar. Faptul că mesageria va fi umplută cu reclame pe baza cuvintelor cheie din discuțiile mele cu prietenii este strict pentru ca eu să pot interacționa mai ușor cu branduri. De fapt, tot ce face Zuckerberg este pentru greater good al umanității. De altfel, la mine e clar. Dimineața, imediat cum mă trezesc, mă întind, flatulențez ceva, după care zic, hâtru: Băi, ce-aș interacționa cu un brand, așa, la prima oră.

Serios vorbind, messengerul de facebook a devenit o mizerie. După ce au aglomerat aplicația cu vreo 3 rahaturi care amestecă prietenii în diferite feluri, cu mențiuni de zile de naștere, cu copii de snapchat și instagram, acum și reclame. La precedentele mizerii, găsisem o soluție simplă. Descărcat un .apk vechi de pe net, instalat versiune veche, win, much succes.

Dar la chestia asta nu prea ai soluție, pe android.
Așa că de alaltăieri, aplicația mea de facebook a fost ștearsă din telefon. Cei ce vor să mă caute și vreau și eu să mă caute au sms, telegram sau, în cel mai rău caz, wazzap. În rest, sănătate, așa cum am reușit să renunț la yahoo messenger, cu toată plăcerea voi renunța la facebook messenger.

Deja mi-am strâns grupurile de prieteni pe telegram, deci lucrurile estem bune.