Facebook au mai fost, încă o dată, mizerabili

Facebook susține, de exemplu, că, începând din luna mai, datele agregate pentru 7 sau 28 de zile pentru audiența „pagini” (create în rețeaua sa de către companii sau branduri) au uitat să „de-duplice” persoanele care au revenit în mod repetat în timpul acestor perioade. Odată corecția făcută, numărul de vizitatori ar trebui să fie revizuit în scădere cu 33% și 55%.

De asemenea, Facebook recunoaște că a supraestimat cu 7% până la 8% în medie, începând cu luna august, timpul petrecut pe articolele publicate de editorii de ziare utilizând instrumentul său Instant Article.

De asemenea, rețeaua a optat pentru o definiție mai restrictivă a numărului de vizionări ale reclamelor plătite și integrate în fluxul de noutăți al utilizatorilor săi, ceea ce ar trebui să reducă în medie cu 20% cifrele de audiență pe care le furnizează agenților de publicitate

Tradus în română, Facebook au declarat ca unici neduplicați oameni care intrau de mai multe ori pe aceeași pagină/post. Partea cu adevărat nasoală este că au declarat aiurea cifrele de audiență destinate agențiilor. În termeni grosso modo, agențiile au plătit cu 20% mai mult pe reclame. Pentru că na, se întâmplă, greșim și noi, nu e ca și cum am schimba lumea.

4 comentarii

  1. #1

    Ce sa facem ? Mergem inainte.. Ala` din poza are bani de il enerveaza si nu are pe ce sa-i cheltuiasca.

    0

  2. Nu e cavsi cand ar costa ceva

    0

Citește și...

Circulă chestia asta pe facebook, de la URS-PLUS, legat de votul din diaspora. Și nu e rău, dacă statul român nu face nimic pentru informarea cetățenilor săi, facem noi. Și, din ce mailuri am mai primit și mi-au făcut inima cât china, facem bine. Doar că, din ce am citit noi, din feedbackul […]

Ca în fiecare an, am plecat, exultând de fericire, să cumpăr, din nou, de toate pentru toți copiii, pentru că știi tati, ghiozdanul cu care am terminat anul trecut, vechi deja de vreo 5 luni, nu mai e ceea ce trebuie, da? Și nici penarul și nici nimic. Așa că avem, desigur, ghiozdan […]

Donald Trump i-a dăruit lui Klaus Iohannis o șapcă: „Make Romania Great Again” Având în vedere îmbulzeala care e pe sloganul acesta, eu aș fi curios dacă șapca asta îi rămăsese lui Trump de la vizita lui Dragnea și, fiind un meleardar strângător, a zis să nu se risipească aiurea prin cine știe […]