Când vă spuneam că oamenii stau pe facebook ca să facă sex, nu ca să cumpere mașini, apăreau specialiști de înaltă clasă, care combatau cu spor cum că bugetele, care cu alocările, care cu campaniile și likurile, cum fac ele treabă. Când vă spuneam că likeurile nu cumpără produse și nu dau apă muritorilor din Africa, eram hater.

Facebook este hi5. Facebook este my space. Este mIRC. Este locul trendy unde se duc amatorii și amatoarele de sex, să facă sex. Da, se mai întâmplă să mai găsești câte un familist care își pune poze ca să le vada nevasta, plecată la muncă în Cipru. Dar în rest, se browsează poze, se masturbează intens și se stalkerește populație feminină. Atât. Când facebook nu va mai fi la modă, gașca de sexhunters se va muta pe Pinterest sau pe următoarea mizerie la modă în acel moment.

Nu vă bazați pe faptul că vai, e listată la bursă și ce mare valoare are. Cine ar fi crezut acum 3 ani că hi5.com va ajunge la trafic cât zoso.ro? Nimeni, oamenii erau preocupați să listeze bugete și să facă previziuni despre cât de miraculoasă este această medie socială.

Între timp, se retrag bugete, pentru că likeurile, surpriză, nu cumpără. Se fac statistici care afirmă că bannerele, surpriză, nu sunt clickărite. Iar acțiunile FB se duc în jos fain frumos, au ajuns la 34.
Nimic nu e mai frumos decât să îți savurezi previziunile și să le spui celorlalți I told you so, bitch.