Conform tuturor abera’iilor dezvoltate pe la diverse conferințe, când vorbim de Facebook și companii, vorbim de prieteni, de ingheigement, de comunicarea cu imensa bază de fani acumulată prin dragostea față de firmă etc.

Sunt foarte curios, din 5.084.260 useri de facebook din rromânia, conform Facebrands, de unde a strâns Kit Kat România 10.762.868 de like-uri, pentru pagina lor de facebook.

Dar de fapt nu asta este relevant.
Relevant este că, dacă vă uitați pe foto 2, sau in linkul de mai sus, veți vedea că pe 18 noiembrie, aveau 111.000 fani. Cu creșteri zilnice de câteva sute de like-uri. Iar pe 19 noiembrie, 10.762.868.

Sunt convins că aceștia sunt fani reali, oameni ce iubesc brandul Kit Kat.
Amin.

Iar pentru confirmare, majoritatea celor 10 milioane vin din București.

Ionut Oprea
VEZI AICI adevarul despre fanii paginii @KitKat Romania!:)

FaceBrands.ro
Pagina de Facebook KitKat Romania (www.facebook.com/KitKatRomania) a fost inglobata intr-o pagina internationala. Asta a creat putina confuzie, deoarece Kitkat aparea in www.Facebrands.ro/ ca avand peste 10 milioane de fani din Romania. Am corectat afisarea datelor, atribuindu-i si acestei pagini pe facebrands.ro numarul de fani din Romania estimat de Facebook(154.060*), asa cum procedam implicit cu paginile internationale (au in clasament o steluta in dreptul numarul de fani). Pentru paginile care au ** (doua stelute) in dreptul cifrei fanilor, aceasta cifra este preluata, cu permisiunea administratorilor, direct din Facebook Insights (de ex: Heineken) Aceasta modificare nu afecteaza buna functionare serviciilor Facebrands.ro si Facebrands PRO.