radet

Dacă nu înțelegeți, să știți că apa caldă o plătiți oricum, chiar dacă ea vine rece. Observați nesimțirea tipic românească.

– Doamnă, nu se încălzește apa. Am robinetul deschis de vreun sfert de oră și tot rece curge.
– Nu avem defecțiuni la dumneavoastră-n zonă.
– Am văzut și eu că pare că n-ați avea, de aia v-am și sunat.
– Știți, ăsta nu prea e un motiv să sunați.
– Păi, cum, dacă nu mi se încălzește apa?
– Da, dar sunt oameni care chiar au probleme serioase, care poate că nu găsesc linia liberă, din cauză că o țineți dumneavoastră ocupată.
– …………….
– Alo? Mai sunteți acolo?
– Da.
– Vă mai pot ajuta cu ceva?
– Păi, nu m-ați ajutat cu nimic.
– V-am recomandat să nu mai sunați, dacă nu vă confruntați cu probleme serioase. E de ca și cum ați suna la Salvare să vă plângeți că vă doare un pic capul.
– Doamnă, am sunat la dumneavoastră să mă plâng că nu am apă caldă.
– Da, dar uitați că văd aici că ați mai sunat și pe 23, și pe 21. Nu se poate să sunați așa de des!
– Sun des pentru că aveți dumneavoastră probleme des. Nu am apă caldă! Unde să sun, dacă nu la dumneavoastră?
– Ba aveți apă caldă, dar nu se încălzește. În sectorul 6 avem niște defecțiuni și nu e apă caldă deloc, până mâine dimineață. La dumneavoastră, măcar există posibilitatea să se încălzească.

De la începutul anului, am sunat de 19 ori la dispeceratul Radet. Pe mama am sunat-o doar de 14 ori luna asta.

De Andra

Daca va place ce scriem, daca va place cum scriem, daca stiti ca am ramas din ce in ce mai putini oameni verticali si cu coloana, puteti sustine munca noastra.