• Până şi cel mai vajnic haiduc ajunge pensionar, zice reclama dintr-o farmacie. Nimic rău, deşi Persică e recunoscut pentru rolul său din Mărgelatu, nu pentru cel cu haiduci.
    Ce nu înţeleg eu este ce caută fetiţa aceea în braţele lui de haiduc vânjos şi pensionar? Care e mesajul pe care îl transmite vizualizatorului de reclamă a.k.a client?Ok, e recunoscută chestia că nu îl sufăr pe actualul Persic şi adevărat, nu e el de vină pentru reclamă. Dar copywriterul ăla care a gândit această reclamă, cât de beat a putut să fie?
  •  

  • Smântână de la Covalact de ţară. Formulare gândită în somn greu, de un băiat profund certat cu limba rromână. Desigur, formularea corectă e smântână de ţară de la covalact. Dar cui să-i spui asta, când generaţiile ieşite de pe băncile şcolii sunt fail?
  •  

  • Nurofen pentru copii cu gust de portocală. Acum vreo 10 ani, circulau bancuri de acest tip ` se ia bebeluşul, se deşurubează, se clăteşte bine cu apă rece`. Sunt foarte curios cum sunt copiii ăia cu gust de portocală. Sunt zemoşi, se consumă proaspeţi sau refrigeraţi?
  •  

  • Fii atent la ce-i atinge pe cei dragi ţie. Zewa. Asta e o reclamă de căcat, nu are nimic hazliu în ea, e pe acelaşi palier cu tipele căcăcioase de la activia, care se răstoarnă puhave peste canapele şi povestesc cum se cacă ele şi cât de des se cacă ele, după ce au folosit activia. Drept urmare, e normală o reclamă de kko la hârtie igienică.