Legat de promovarea, de către agenția de PR More than Pub și Mihaela Petrovan, șefa agenției, a elementelor naziste pe pagina de facebook a renumitului producător de biscuiți Rostart, mă gândeam că poate vreți să știți cum s-a terminat subiectul și care e outcomeul, ca să vorbesc în termeni de pr.

Probabil v-ați gândit că RoStar a emis un comunicat, prin intermediul agenției, în care se scuză pentru greșeala nefericită, e alături de fani, pupat piața independenței, all good.

Doar că nu. Comunicatul a venit de la RoStar, care s-a delimitat de greșelile More than pub.

Prin publicarea celor două articole în care apar fotografii cu Adolf Hitler, în niciun moment, societatea RO STAR nu a urmărit promovarea altor interese decât cele strict legate de cultura generală şi nu am încercat niciodată să creăm o asociere între RO STAR şi acel sinistru personaj din istorie. (…) prin scoaterea din context a celor două întrebări referitoare la Adolf Hitler s-a ajuns astăzi la o interpretare eronată făcută de publicaţiile care au dezbătut acest subiect. Ne delimităm în totalitate de acţiunile mai tinerilor colaboratori ai administratorului paginii de Facebook care, fără vreo rea intenţie, nu au realizat consecinţele sau interpretările care pot fi date unor astfel de postări. RO STAR, acţionarii şi administratorii acesteia sunt persoane care condamnă cu vehemenţă antisemitismul, rasismul, xenofobia precum şi orice altă formă de discriminare

Astfel au contrazis-o pe Mihaela Petrovan, șefa agenției de comunicare More than Pub, care afirmase, în momentul descoperirii propagandei naziste, că, de fapt, clientul a fost cel care a venit cu ideea acelor quizz-uri de propagandă nazistă.

UPDATE Reporterul „Adevărul“ a fost contactat de o persoană care s-a recomandat a fi Mihaela Petrovan, reprezentanta „More than Pub“, care are calitatea de manager general, care a spus că agenţia nu-şi asumă postările de pe Facebook, spunând că a fost alegerea clientului. Totodată, aceasta a cerut reporterului să şteargă numele agenţiei din articol întrucât le aduce prejudicii. La final, reprezentanta agenţiei a spus că „Adevărul“ face „jurnalism de doi bani“.

Iar agenția More than Pub, prin managerul său general, Mihaela Petrovan, a ales să își pună poalele în cap, ca ultima precupeață din sat și să dea cu injurii și amenințări în populația care a scris despre asta. S-a trezit săracu’ Vasilescu agresat verbal pentru o postare vădit ironică, care, pentru mintea Mihaelei Petrovan, general manager la agenția de comunicare More than Pub, a devenit o postare discriminatorie la adresa femeilor.

Anyway, ce voiam să zic este că aici se ajunge, în PR, când angajezi fătuci care sunt entuziaste social media. Fătucile îmbătrânesc, îmbătrânesc urât și rămân la fel de analfabete funcțional, mai ales în domeniul în care acum deja sunt vechi și, iată, își deschid agenții, datorită sponsorilor generoși.

Păcat, păcat că s-a ajuns aici. Sper, totuși, că Mihaela Petrovan, general manager al agenției More than Pub, a învățat ceva din asta, măcar pe interior și, pe viitor, când se va angaja undeva, va reține niște reguli minimale de comunicare interumană.