Follow-up la nazismul promovat de More than Pub și Mihaela Petrovan în numele producătorului de biscuiți RoStar

Legat de promovarea, de către agenția de PR More than Pub și Mihaela Petrovan, șefa agenției, a elementelor naziste pe pagina de facebook a renumitului producător de biscuiți Rostart, mă gândeam că poate vreți să știți cum s-a terminat subiectul și care e outcomeul, ca să vorbesc în termeni de pr.

Probabil v-ați gândit că RoStar a emis un comunicat, prin intermediul agenției, în care se scuză pentru greșeala nefericită, e alături de fani, pupat piața independenței, all good.

Doar că nu. Comunicatul a venit de la RoStar, care s-a delimitat de greșelile More than pub.

Prin publicarea celor două articole în care apar fotografii cu Adolf Hitler, în niciun moment, societatea RO STAR nu a urmărit promovarea altor interese decât cele strict legate de cultura generală şi nu am încercat niciodată să creăm o asociere între RO STAR şi acel sinistru personaj din istorie. (…) prin scoaterea din context a celor două întrebări referitoare la Adolf Hitler s-a ajuns astăzi la o interpretare eronată făcută de publicaţiile care au dezbătut acest subiect. Ne delimităm în totalitate de acţiunile mai tinerilor colaboratori ai administratorului paginii de Facebook care, fără vreo rea intenţie, nu au realizat consecinţele sau interpretările care pot fi date unor astfel de postări. RO STAR, acţionarii şi administratorii acesteia sunt persoane care condamnă cu vehemenţă antisemitismul, rasismul, xenofobia precum şi orice altă formă de discriminare

Astfel au contrazis-o pe Mihaela Petrovan, șefa agenției de comunicare More than Pub, care afirmase, în momentul descoperirii propagandei naziste, că, de fapt, clientul a fost cel care a venit cu ideea acelor quizz-uri de propagandă nazistă.

UPDATE Reporterul „Adevărul“ a fost contactat de o persoană care s-a recomandat a fi Mihaela Petrovan, reprezentanta „More than Pub“, care are calitatea de manager general, care a spus că agenţia nu-şi asumă postările de pe Facebook, spunând că a fost alegerea clientului. Totodată, aceasta a cerut reporterului să şteargă numele agenţiei din articol întrucât le aduce prejudicii. La final, reprezentanta agenţiei a spus că „Adevărul“ face „jurnalism de doi bani“.

Iar agenția More than Pub, prin managerul său general, Mihaela Petrovan, a ales să își pună poalele în cap, ca ultima precupeață din sat și să dea cu injurii și amenințări în populația care a scris despre asta. S-a trezit săracu’ Vasilescu agresat verbal pentru o postare vădit ironică, care, pentru mintea Mihaelei Petrovan, general manager la agenția de comunicare More than Pub, a devenit o postare discriminatorie la adresa femeilor.

Anyway, ce voiam să zic este că aici se ajunge, în PR, când angajezi fătuci care sunt entuziaste social media. Fătucile îmbătrânesc, îmbătrânesc urât și rămân la fel de analfabete funcțional, mai ales în domeniul în care acum deja sunt vechi și, iată, își deschid agenții, datorită sponsorilor generoși.

Păcat, păcat că s-a ajuns aici. Sper, totuși, că Mihaela Petrovan, general manager al agenției More than Pub, a învățat ceva din asta, măcar pe interior și, pe viitor, când se va angaja undeva, va reține niște reguli minimale de comunicare interumană.

Îți mulțumesc că mă citești.

Poți susține cetin.ro cu un abonament de 3 USD

18 comentarii

  1. #1

    Follow up la story peste vreo câteva luni „Cetin… Ai înțeles greșit.. Te rog scoate articulul de pe site.. Mi-a făcut mult rău și Google nu iartă. Eu de fapt nu am vrut sa spun fuck you Cetin… ”

  2. #2

    In loc de Petrovan creierul meu citeste intr-una Prostovan 🙂 Pana la urma te place sau ce plm tot vrea cu ceaiul ala ca eu nu inteleg?

  3. #4

    Se pare ca doamna joaca urat. Te toaca psihic cu arme letale, sa ai cosmaruri toata viata. Vrea sa te invite la o cafea sau un ceai! Ce plm i-ai facut atat de grav?

  4. Primesc si eu comunicate de la o piarista care scrie anumite substantive comune cu litera mare, plus ca nu intelegi nimic din ele…despre ce eveniment e vorba, unde se tine, de la ce ora etc, dar are 10 mii de denumiri si titulaturi la semnatura, gen doctor docent, inginer si plm :))
    Prima data am crezut ca e typo, dar tot asa o tine…Dupa al 3-lea comunicat dintr-asta nici nu m-am mai obosit sa-i dau Reply.

  5. #7

    Asteptam sa o scoti la un ceai. 😉

  6. #8

    :))) nice keywords :)). Sa-l pun si eu pe hitler pe pagina… facem putin seo :))

  7. #9

    Si pana la urma cu ce se ocupa tanti asta ..!? ca eu tot nu inteleg..
    Ce rol are in mecanismul complex al Universului ?
    Multumesc !

  8. #10

    Fuck you Cetin – bah eu zic ca e clar nu?

  9. #11

    Hehe, cele mai bune colaborari sunt alea in care clientul zice da la inceput si nu mai vorbiti 6 luni. Pana faci o nasoala si afla nu doar clientul, ci tot internetul.

    #agencylife

  10. #12

    Sincer nu înțeleg. Cum poți să fii șef pe cîmpia comunicării cînd ai un limbaj de puber care citește doar horoscopul și-ți lipsește minima creativitate ca să-ți înjuri oponentul în mod suculent, metaforic, alegoric, acid, într-un fel care să-l facă și pe el să rîdă cînd nu se uită nimeni la el și să te invidieze cînd se duce seara la culcare?

    • #13

      La fel de bine puteai intreba, de ce in HR nu exista barbati.

    • #14

      Se vede treaba că nu puteam la fel de bine.

  11. Trilogia 卐 More then Pub 卐

    Prima parte – Dr. Brunei => Dr. Mengele
    A doua parte – Anunt de angajare => Arbeit Macht Frei
    A treia parte – Postare Facebook => Heil Hitler

    • #16

      Apropos, SD reprezinta prescurtare Sicherheitdienst, serviciul de securitate al SS condus de Reinhard Heidrich. Cel putin pana la moartea acestuia, in 1942.

  12. #17

    Că veni vorba de nazism, vă recomand asta:

    https://teatrul-evreiesc.com.ro/portfolio/kali-tras-frica-neagra/

    E super mișto, am fost deja o dată, mă mai duc. E un fel de râsu-plânsu (v. Goma) cu certe valențe cathartice. Pupici

  13. #18

    Totusi, cum mama naibii continua agentia aia de publicitate si PR sa existe si sa aiba clienti? Sa zici ca-s neprofesionisti e un eufemism. Agentia si femeia aia care-i conduce sunt de-o prostie, tupeu, si nesimtire absolut incredibile. Si nu pricep nimic din PR, unde misiunea ta principala este sa-ti protejezi clientul, nu sa-l bagi in rahat (apropos de faza ca au incercat sa se scoata zicand ca aia de la RoStar au postat treaba cu Hitler. Tanti, chiar si in situatia aia, misiunea ta era sa-i faci sa priceapa de ce nu-i OK si sa incerci sa indrepti lucrurile, nu sa dai vina pe ei si pe urma sa o faci pe artagoasa agresiva in online). Deci, inca o data: cine dracu’ ii angajeaza pe astia ca agentie de PR, si de ce?

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.