Follow up Vodafone și creditul

Acest articol este scris de către Andrei Ardeleanu, care își asumă conținutul său. Îl public pentru că trebuie o finalitate la articolul inițial.

Scriam aici despre ce-am păţit cu cei de la Vodafone. Deasemenea ziceam c-o să revin cu răspunsul lor. Dar s-o iau cu începutul.

Apare articolul la Arhi pe blog. A doua zi primesc mail de la Vodafone, în care sunt întrebat daca mi s-a rezolvat treaba. Asta se întâmplă când le dai peste nas public. Am mai avut reclamaţii depuse la ei, dar niciodată n-am fost contactat prin mail ca să fiu întrebat cum s-a rezolvat. Apoi sunt sunat de un tip de acolo, ca să vadă exact despre ce este vorba. Ce-nseamnă băi frate puterea unui blog.

Trec zilele şi mă sună tipa care mi-a depus reclamaţia să-mi spună că s-a rezolvat. Şi că acele conexiuni, de 11 euro sunt perfect valabile. Nici nu mă aşteptam să fie altfel. Cum spuneam, am lucrat şi eu acolo, ştiu despre ce-i vorba. Şi cum i-am spus şi tipei, vă spun şi vouă: se întoarce roata şi plătesc pentru căcaturile pe care le spuneam oamenilor. Căcaturi menite să acopere măgăriile făcute de sistem. Altfel, aştept să termine contractul şi să trec pe prepay. Şi atunci vedem ce oferte sunt la Orange sau la Cosmote. Până acum Gigi Mobil mă atrage cel mai mult, că-ţi dă trafic nelimitat. În limita a câţi gb poţi să duci.

În loc de încheiere, aş mai avea de adăugat una alta. N-am citit toate comentariile că n-am avut răbdare. Pe la 40 m-am oprit. Dar mi-a ajuns ca să văd nişte mostre de… Unu’ îmi zicea ceva de genu’: “Dom-le, păi îţi zic eu 4-5 aplicaţii care-şi fac update fără să-ţi dai seama. Şi îţi consumă din trafic. Se pare că te-a cam bătut telefonul.” Nu zău. Chiar m-a bătut telefonul ? Bine, atunci te rog să scoţi cablul de net din calculator şi să faci update la Adobe. Ah, nu merge ? Ce chestie bă băiatule. Altul mi-a zis: “Păi dacă 3G-ul e mai puternic decât wifi-ul, telefonul preia automat conexiunile din 3G.” No shit. Păi dacă am pornit DOAR WIFI-UL cum să preia 3G. Cine-i dă acces la 3G ? Sfântul Petru ? Hai să gândim puţin logic înainte să ne dăm specialişti, analişti, experţi sau altceva. Nu cred că-i chiar aşa de greu.

28 comentarii

  1. Concurenta te asteapta cu bratele deschise … ;)

    Thumb up 0 Thumb down 0

  2. ah, si aproape ma convinsese Vodafone cu noua campanie ca o sa fie mai buni.

    Thumb up 0 Thumb down 0

    • #3

      Teniescu » eu aici vad ca au fost buni, au dat un raspuns unei doleante din SM. faptul ca raspunsul e negativ nu inseamna ca e si gresit sau rau intentionat

      Thumb up 0 Thumb down 0

    • normal, imaginea conteaza cel mai mult. si mie mi-a scris Orange pe mail dupa ce am scris ceva pe blog. partea mai naspa a fost ca n-au inteles nimic. eu le criticam sistemul idiot si ei imi cereau numarul ca sa … verifice. :/

      Thumb up 0 Thumb down 0

    • #5

      pai aici e problema, ca au raspuns doleantei abia dupa ce a aparut pe bloguri.

      ar trebui sa-si trateze toti clientii la fel de bine, nu doar pe aia care au pile in A-list :)

      Thumb up 0 Thumb down 0

  3. #6

    Pe mine m-au anuntat ca am facut 160 euro trafic, pe telefonul fie-mii. Cica a stat 4 zile non-stop pe net.

    Dupa saptamani intregi de rugaminti, amenintari mi-au spus ca totusi nu am nimic de platit, ca tipul acela de telefon face probleme. Asa de hoti sunt astia de la vodafone ca nu poti crede ca e posibil.

    De-abia astept sa termin contractul.

    Thumb up 1 Thumb down 0

  4. Da … Vodafone sunt Jegosi … asta nu e noutate. Sunt sigur ca este tzeapa pentru ca si eu sunt patit.

    In schimb … nu mai bine iti faci un abonament de date competent … Ca deh … SmartPhone si 500 mega intr-o luna este absolut nimic.

    Thumb up 0 Thumb down 0

  5. #8

    Ciudat. AM citit si articolul initial, si nu pricep o chestie: doar pe mine ma anunta prin sms aproape instantaneu cand imi termin megabitzii? Nu ca ar bloca sau nu m-ar taxa in plus, dar macar stiu cand s-a depasit…

    Thumb up 0 Thumb down 0

  6. #9

    Si eu primesc sms cand mi se termina o extraoptiune.
    Pe de alta parte, pe iphone am cam 600 mb in abonament, nu exista sa opresc macar o data 3g-ul, sta conectat tot timpul, nu depasesc 400 . Au fost vreo 2 luni pana mi-am bagat toate aplicatiile si a consumat ceva dar acum o duc lejer.

    La vodafone trebuie sa pui multa presiune , intra si pe forum si publica problema ta .

    LA mine a fost cea mai tare faza :
    am trimis plangeri pe mail, pe site, pe forum , peste tot. In paralel mai multi angajati studiau problema . Cel mai funny a fost ca tot o tipa de la 222 mi-a rezolvat problema discutata initial ( inainte de reclamatii ) dupa care primeam mesaje pe forum vdf ca problema nu se poate rezolva si veneau cu alte solutii . Eu ce sa mai cred? Ca sunt competenti ? Sau ca sunt gaina fara cap ? Numai impreuna ne vom da seama parasind aceasta companie.

    Si la o luna m-au sunat sa vada daca s-au rezolvat problemele mele .

    Thumb up 0 Thumb down 0

  7. “Până acum Gigi Mobil mă atrage cel mai mult, că-ţi dă trafic nelimitat.”
    Mai bine nu. Semnal 0 – si ca suprafata de acoperire si ca arie. Eu in bloc , Bucuresti, am semnal 0. Deci nu.

    Thumb up 0 Thumb down 0

    • #11

      Eu am cartela de la GiGiMobil si am semnal aproape full peste tot, inclusiv la metrou, chiar si in mijlocul campului intr-un tren spre constanta. Am ales digi pentru ca am nevoie de net nonstop si chiar nu trebuie sa stau cu stress ca depasesc MB inclusi (sau eventual cu “Cainele de paza” deschis pentru monitorizare)

      Thumb up 0 Thumb down 0

    • Ciudat…. Vezi ca au semnal si la metrou…

      Thumb up 0 Thumb down 0

    • #13

      pardon, am vrut sa zic “si ca suprafata de acoperire si ca si calitate”.
      Eu n-am avut semnal in casa sa fac reclamatie cand erau picate tv, net si tel fix.

      Thumb up 0 Thumb down 0

  8. #14

    E cazul sa nu mai mergem la OPC, doar avem Arhiblog…:), se rezolva mai repede dupa cum se vede!

    Thumb up 0 Thumb down 0

  9. #15

    Vodafone isi baga picioarele in clientii vechi; am fost un client happy Connex, dar asta pana a preluat Vodafone fraiele.

    Thumb up 0 Thumb down 0

  10. #16

    Eu am patit-o cu Cosmote-ul anul trecut, faza tare a fost ca intr-un timp primeam mesaje d-alea cu premii de inspe mii de euro si sa trimit nu stiu cati euro la numarul cutare, primele zile am sunat pe numerele alea si imi raspundeau d-astia de aveau gaini in curte si erau muribunzi, dupa vreo 2 sapt. si ceva am primit un alt sms tot cu premiu dar faza amuzanta a fost ca sus scria cosmote si nu era niciun numar de tel normal dar imi scria sa trimit nu stiu cati euro la un numar primit in mesaj. A 2 zi m-am dus cu telefonul la un magazin cosmote si i-am explicat lu’ aia ca am primit un sms ciudat ‘de la ei’, aia mi-a zis ca se mai intampla sa primesc sms-uri d-astea si sa le ignor dar ea se referea la cele care au numar de telefon, dupa ce i-am aratat telefonul ca sus scria cosmote a zis ca n-are ce sa faca, am ajuns acasa si m-am uitat la centrul de mesaje al sms-ului si era din alta tara, ceva de pe langa noi (ungaria, cred), am ignorat mesajul si nu am mai stat sa sun la cosmote daca aia de la magazin a durut-o undeva, in orice caz a fost interesant ca imi ziceau ca pot castiga 10k euro sau un bmw :).

    Thumb up 0 Thumb down 0

  11. #17

    off: astept cu interes si continuarea cu cainii maidanezi din bucuresti cu faza de 1 iunie:) ms

    Thumb up 0 Thumb down 0

  12. #18

    tata se tot plangea ca de pe telefonul lui de dadeau mesaje automat, la diverse numere si aia nu il credeau cand venea cu factura, pana la urma au admis ca telefonul de la ei avea probleme si tata a renuntat la ei. Pe cartela nu se mai palnge. Ma mir ca inca exista optiunea asta pt ca e e dezavantajoasa pt companii, dar mai bine decat fara clienti, macar cu cartela, nu?

    Mai tin minte ce se rugau de mine sa nu imi inchid contractul cand s-a terminat si am plecat afara, ca nu platesc nimic cat nu sunt in tara, ca imi deschid doar cand vin, chiar daca vin la 2-3 luni. Vai de capul vostru, lumea e mai desteapta decat era dau cel putin mai informata.

    Thumb up 0 Thumb down 0

  13. #19

    Eu nu vreau sa ma pronunt decat referitor la spumele facute in text la adresa operatoarei.
    Sa ma explic: toti operatorii call center (cascuta, cum le zice lumea dispretuitor, fara sa stie sau sa-i intereseze ce paine amara pot avea) au texte standard. Nu au voie sa iasa din ele nici macar cu o silaba, oricat v-ar enerva pe voi textele alea ultracliseistice.

    Nu pe oamenii astia trebuie sa va enervati, ci pe cei care-i obliga a) sa va fure, b) sa va ia de fraieri (cum ar fi sa zica “da, domn’le, ai dreptate, ‘mneata n-ai consumat net, te-am incarcat de-amboulea”) si c) sa foloseasca texte standard, aceleasi cu mici variatii de la un call center la altul.

    Thumb up 0 Thumb down 0

  14. #20

    PS, ca sa evit comentariile spirituale: nu lucrez la call center. Dar am colegi care-au lucrat si numai din ce-au povestit ei se pot face 3 blog-uri.

    Thumb up 0 Thumb down 0

  15. #21

    Am trecut cu toate telefoanele pe Digi, e OK. Intradevar la semnal stau mai prost, dar asta si pentru ca 3G-ul se “atenueaza” mai repede (fiind frecventa mai mare). Nu vrea sa le gasesc scuze, dar asta e realitatea. Probabil ca ar mai trebui indesite antenele, etc. Dar in rest e super OK. Pe net nelimitat nu se pune problema de trafic, se punte problema de cat te tine bateria telefonului. Pentru: 4 telefoane mobile Digi cu net nelimitat, cablu HD, cablu digital, antena parabolica DIGI la cabana, stick 3G laptop (si asta cu trafic nelimitat), telefon fix (care e de fapt fax), platesc cam 250-300 RON/luna.

    Thumb up 0 Thumb down 0

  16. Hai sa vorbim si cu Raluca, ce a facut in noaptea in care telefonul a fost la ea?

    Thumb up 0 Thumb down 0

    • #23

      Salut Andrei,

      Nu te grabi sa ii faci pe ceilalti prosti si nu iti aroga atitudinea lor de “privitor de sus” peste plebe. Am lucrat in call center si tu reprezinti exact tipul de client care are doar dreptatea lui si care nu accepta nici o alta explicatie decat ceea ce iti imaginezi tu. Imi place ca primul tau argument este: nu exista asa ceva, eu si prietena mea stim sa folosim telefonul. La noi e exclus sa gresim, noi suntem clientii – tehnica e de vina.
      In primul rand sper ca le-ai spus ca telefonul nu a fost la tine o perioada (cate mame am auzit eu ca nu au folosit telefonul si vedeam ca cartela a fost pusa pe un alt imei si intrat la “oltence fierbinti” in fiecare dimineata la ora 6:30… – pe vremea aia am lucrat, da) Bineinteles ca nu puteam sa le zic asta pentru ca ar fi intrat la banuieli ca le vad sms-urile si etc – nu se punea problema de asa ceva, totul era strict supravegheat cel putin pentru noi.
      Cati din astia care stiu cum sa foloseasca telefonul am vazut… faceau doua apeluri in acelasi timp catre acelasi numar si imi explicau ca nu se poate asa ceva ca ei stiu sa foloseasca telefonul…
      “Am un shortcut pe unul dintre ecrane. Este ca un glob pământesc pe care dacă dau cu deştu’ se albăstreşte şi înseamnă că am netul pornit.” Harneala e la tine (da stiu, voiai sa fii ironic si sa demonstrezi ca “prostu” stie sa foloseasca internetu!) Daca folosesti shortcut probabilitatea de eroare din partea utilizatorului e si mai mare – indiferent daca utilizezi aplicatii de gen APNdroid sau shortcut pentru setarea “use 2g only”.
      Gandeste-te!… cum naiba a stiut Vodafone ca tu ai schimbat telefoanele cu prietena ta si exact cand situatia asta s-a hotarat sa te fure. Haidade
      Lasa-ma cu “mostrele de…” Mostra esti tu.

      Thumb up 0 Thumb down 0

    • #24

      Eu o banuiesc pe cetateana raluca de lucruri neortodoxe ;)

      Thumb up 0 Thumb down 0

  17. Recunosc situatia, iar Vodafone nu practica chestia asta de ieri de azi. Candva, mai precis prin 2003, mi se pune in carca vreo 10 dolari in plus la factura, asa ca bonificatie… ca deh, doar eram si eu client Vodafone… Eu aveam un control strict la ceea ce inseamna convorbiri si ma limitam la minutele oferite de ei… Rar de tot, depaseam 2-3 dolari in plus fata de valoarea abonamentului… Dar pana la 10 dolari mai era destul de vorbit… Nu valoarea in sine ma saracea, dar ma enerva gestul in sine de prosteala pe fata! Excluse situatiile de a-mi fi utilizat telefonul meu vreun prieten, prietena, catelul, pisica, matusa sau bunica. Am cerut factura detaliata can am vorbit cu cei de la call center (un tip de genul lui b) si mi-au baiguit cu o voce extrem de nesigura ca nu se poate asa ceva… ca daca vroiam lucrul asta trebuia sa ii anunt cu o luna inainte si ca eu tot trebuie sa platesc banii de pe factura deja emisa… in fine le-am tras-o la mumu si le-am zis sa astepte banii de la mine cand o sa am eu de gand sa le platesc… am platit factura partial (doar valoarea abonamentului, fara cei 10 USD) si i-am sunat sa imi desfiinteze numarul ca nu mai am de gand sa le platesc nimic. au dat suma care era de recuperat de la mine unei firme de recuperari creante iar aia au continuat sa imi trimita plicuri de amenintare vreo 3 ani de zile de au depasit valoarea care o aveau de recuperat de la mine. in final gaseste nevasta-mea ultimul plic pe care am uitat sa il arunc la cos si nu are de lucru si se duce sa plateasca suma scrisa in somatie. am crezut ca innebunesc! Vodafone invinsese…

    Thumb up 0 Thumb down 0

  18. Unde mai pui ca nevasta-mea e si tataroaica! =))

    Thumb up 0 Thumb down 0

  19. #28

    din aceaiasi categorie… dar cu cosmote. toti sunt niste flanfusteri flausati! http://www.facebook.com/ihatedev/posts/423788147655433

    Thumb up 0 Thumb down 0