9 comentarii

  1. #1

    Nu cumva sta ala cu camera in raza de actiune a senzorului?
    Bine, e mai plauzibil ca a cumparat niste jafuri, dar nici oamenii nu’s tocmai niste genii, aici se cearta soferul la fiecare statie cu studentii de la medicina sa se care din usa sa poata inchide usile autobuzului.

    • #2

      e usa de autobuz, nu de supermarket sa se deschida cand trece cineva printr-un senzor 🙂 Ca daca ar fi asa, ar sta tot timpul deschise…

    • #3

      Autobuzele noi au un senzor care nu lasa usile sa se inchida daca esti la o anumita distanta de usi , sa nu te prinda in ele sau sa plece cu tine jumatate pe afara.

    • #4

      au senzor de presiune, nu de proximitate. Adicatelea, daca te prinde intre usi, presiunea hidraulica/aer comprimat nu face fata si se deschide. Daca ar avea senzor de proximitate/miscare s-ar duce dreaq orice autobuz si ar ramane in statie cu anii.
      In filmare, probabil gheata de la zapada depusa pe jos oprea usa.. Asta ar insemna ca otobuzul nu era ptr tari cu gheata, deci nu avea „maturica” aia la margini care permite astfel de obstacole, fie un destept de la depou a dat cu strat de vaselina sa fie bine ca sa nu fie rau, desi nu stia cum se comporta vaselina la -5 grade celsius.

  2. #5

    Ca unu care a mers aproape 30 de ani cu RATB-ul pot să-ți zic că mizerii din astea se întâmplau destul de des și pe Rocar sau DAF. E drept că pe Mercedes am întâlnit mai rar șoferi care să stea cu mâinile băgate în vaselină deasupra ușilor ca să se închidă, dar și alea aveau diverse probleme, dovadă că le vedeam tractate prin oraș sau că la ultima numărătoare de care știu eu cam o treime din parcul auto al RATB era pe butuci.

    • sigur, dar stea sunt noi, cumparate cu sute de milioane

    • #7

      @Arhi – tot putin peste 100 de milioane de euro au fost si cele Mercedes, chiar am cautat de curiozitate:
      https://www.zf.ro/eveniment/ratb-cumpara-autobuze-mercedes-cu-aer-conditionat-de-105-milioane-de-euro-3078063

      Ca sunt diferente calitative sau poate spagi incluse e alta discutie.

      Ca fun fact, Autobuzele Mercedes au avut 1000 de defecte diferite, nu e nimic nou sub soare. Plus autobuzele sunt custom (nu exista standard), e normal sa apara probleme. Urmatorul lot va rezolva o parte dintre ele si tot asa.

      Mai grava e situatia parcului de tramvaie, toate ar fi trebuit de mult casate. Nu, nu sunt sustinator, incerc doar sa fiu obiectiv.

  3. #8

    Ceva e ciudat aici. Otokar e firma mare de autobuze/autocare, chiar daca e turceasca. Vezi in toate autobazele Otokar-uri mai mici sau mai mari, deci unii le cumpara de buna voie. A, si la o scurta documentare, mai sunt capitale in lume care au achizitionat tot Otokar, deci cat de proaste pot fi cu adevarat?
    O posibila explicatie ar fi o „intelegere” intre „duamna” si reprezentantii romani ai firmei: Platim 100.000 de autocar, voi il faceti sa iasa la 50.000, nu ma intereseaza cum, iar restul ii impartim. De aici ar putea rezulta si calitatea indoielnica.

    • #9

      Poate o fi ca și cu Bechtel. În alte țări au făcut autostrăzi la termen, la prețul pieței, tot ok. Colas la fel, n-au nici o problemă la unguri.

      La noi in schimb nu știu cum de tot timpul sunt probleme și tot timpul firma e de vină, instituțiile (că e primărie că e minister) îs drepte și sfinte :))

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.