Gabriela Firea a decis că bucureștenii vor circula la metrou doar in funcție de CNP

Gabriela Vrânceanu Firea Pandele Șicâțiormaififost a decis, împreună cu CMGB, că accesul bucureștenilor la metrou, până în ora 9, se va face doar în funcție de CNP. Începând de luni, vor avea acces, alternativ, în fiecare zi, CNP-urile care se termină în număr cu soț și fără soț.

Măsura este luată pentru protecția cetățenilor, care aleg să se înghesuie ca vitele la metrou, în loc să circule cu transportul în comun de suprafață.

Exemplul cel mai clar este de astăzi, de la Unirea, când s-a defectat o garnitură de metrou și trebuia să aștepți circa 6 garnituri ca să îți ajungă rândul la intrat.

Posted by Cetin Arhi Ametcea on 6 Martie 2018

Gabriela Firea vrea să închidă acest site.

Poți contribui la eforturile mele cu un abonament de 3 USD

41 comentarii

  1. #1

    Bai, nu se poate! O sursa ceva?

    Thumb up 0
    • #2

      Foarte buna initiativa. Bravo!!!!

      Nu vad de ce sa asteptam noi bucurestenii dupa pantelimonezi!

      Thumb up 0
  2. #3

    hai ma, face omul misto, ca a prins vemea aia in care mergeai cu masina pe baza de numar (par/impar).

    Thumb up 0
  3. #5

    Cand am citit titlul am crezut ca e pe bune. Nu m-ar fi mirat deloc.

    Thumb up 0
  4. #6

    @Gogu, s-a dat pe site pe PMB, au sters acum, vor sa reglementeze prin consiliul local.Or sa faca la fel pe ratb, nu e greu sa pui abonamente obligatorii si in baza CNP permiti sau nu accesul.

    Thumb up 0
  5. #7

    Firea nu este prima care apeleaza la masuri drastice. De exemplu in Mioveni, primarul (tot pesedist si el) datorita cresterii natalitatii in utimul deceniu si a lipsei de locuinte care sa asigure afluxul de tineri, a hotarat ca locuitorii sa faca sex pe acelasi principiu: intr-o zi cu sot, in cealalta zi fara sot.
    Astazi pentru mine e ziua „cu sot”. Maine nu ma deranjati.

    Thumb up 0
    • #8

      Mi se pare si nornal. O zi cu sot, o zi cu amant, o zi cu sot, o zi cu amant, si tot asa.

      Thumb up 0
  6. #9

    Mvaaaai, pai si cum mai agati la metrou? (nu eu, eu sunt femeia unui singur barbat)

    Thumb up 0
  7. #13

    de asta nu’mi place bucureștiu și nici bucureștenii
    niște escroci care au parte de alți escroci
    super duper!

    Thumb up 0
  8. #15

    Ba bajeti, stiu, eu sunt ala care strica poanta, dar stiti ca METROREX e regie autonoma in subordinea Ministerului Transporturilor, si nu a Primariei Capitalei?
    Asa ca Madam Firea poate cel mult sa-mi suga CNP-ul, odata cu sot (adica de doua ori, nu cu Pandele de fata!) si odata fara.

    Thumb up 0
    • #16
      Arhi

      matale nu ai nepoți de plimbat prin parc sau ceva?:))

    • #17

      Ma duc sa-mi scot banii de pe cardul de sanatate, daca tot insisti.

      Thumb up 0
  9. #18

    S-a resetat contorul de comentarii? Cica am 10 comentarii pe cetin. ro. Stiu sigur ca am „debilitat” in jur de 400 de opinii pe aici.

    Thumb up 0
    • #19

      pai a plecat din tara si a resetat contorul sa ne traga teapa

      Thumb up 0
  10. #20

    Mda. Folosisem nick-ul halalalt. My bad. Se pot sterge ambele…

    Thumb up 0
  11. #22

    in drumul taberei s-a mers chiar mai departe cu initiativa. se intra o zi pe un peron iar in ziua urmatoare pe celalalt peron. metroul nu vine dar e important ca oamenii sa se obisnuiasca cu protocolul.

    Thumb up 0
  12. #23

    Ce mișto e să nu ai nicio treabă cu metroul și să lucrezi la 2 stații de casă. Păcat că mi se întâmplă doar săptămâna asta…

    Thumb up 0
  13. #24

    Si cei care suntemi suverani si nu avem CPUN, cum circulam?

    Thumb up 0
  14. #26

    Departe de a fi vreun aparator al curvei de voluntari, dar mai vinovati sunt cei care au cumparat carutele astea de CAF de la spanioli. Cele de la bombardier functioneaza foarte bine si acum, desi au vreo 10 ani in plus.
    Pe de alta parte, vinovati de aceste ambuteiaje de la metrou sunt si oile care isi aseaza hoiturile fix la coborarea scarilor, formandu-se un dop.
    Am trecut si eu azi pe la victoriei si ma minunam de idiotii care filmeaza sau pozeaza aglomeratia. Apoi, una dintre aceste vite, si-a continuat drumul folosind scarile rulante, staionand pe partea stanga. S-a uitat urat la mine cand am intrebat-o de ce nu filmeaza cum stationeaza pe partea gresita a scarilor. A tacut.

    Thumb up 0
  15. #27

    plm, de maine scot tab-ul de sub zapada.

    Thumb up 0
  16. #28

    Ai gresit CNPu, baiatule!

    Thumb up 0
  17. #29

    Trebuie urmat modelul japonez si angajati cativa inghesuitori de oameni in metrou.

    Thumb up 0
  18. #30

    E o masura foarte buna dupa parerea mea. As merge un pic mai departe si as propune accesul la metrou pe baza de spaga. Ai bani si vrei sa ajungi repede din punctui A in puntul B… PLATESTI COAIE… Nu se pune la socoteala cine e in fata la coada. Platesti…. si castigi… As propune si un nou nume Spagorex

    Thumb up 0
  19. #31

    Nu credeam ca atit de multi bucuresteni nu-si permit o masina*

    Thumb up 0
  20. #32

    E clar, 1 Aprilie s-a mutat mai devreme…

    Thumb up 0
  21. Cine o prins vremurile lui Ceașcă, de exemplu, duminica circulau odată mașinile cu număr cu soț, și în cealaltă duminică numerele fără soț. Asta ca să mai reducă din traficul super-aglomerat de atunci !
    Mai nou, la animale se pun cipuri în urechi, ca să fie ușor de identificat. La oameni este un pic mai greu să le pui „cercei”, de aceea se pun presiuni foarte mari pe implantarea unor cipuri RFID sub piele, tocmai pentru ca atuncea să te poată scana și de exemplu, dacă așa li se scoală, să nu te lase să treci de poarta metroului, pentru că așa vor mușchii lor. Sau te poți trezi pe stradă că te ia la rost poliția pentru că ai făcut cine știe ce faptă, sau nu primeșți banii în bancă la vreun transfer bancar și alte prostii de astea. Așa că prima etapă de îndobitocire a oamenilor este să le scanezi ce-ne-peul și apoi să-ti bați joc de ei.
    Cel mai mult din toată povestea asta îmi place că oamenii acceptă: acceptă exact ca dobitoacele, să-și bată joc de ei. Vreți să spuneți că nu e așa ?!

    Thumb up 0
  22. Nici Cetin n-a prins vremea cand se circula doar dupa numere. Adica a prins-o dar nu avea drept de condus atunci.
    Ca sa nu mai existe imbulzeala de la metrou ar trebui sa se suplimenteze numarul de garnituri. sa vina din minut in minut, la orele de varf. apoi educata populatia sa nu se ingramadeasca fix in prima garnitura, ca vine alta peste 1 minut. mai greu asta cu invatatul, din pacate.

    Thumb up 0
    • #35

      Francisc, stai jos ca iar esti pe camp. Nu au cum sa vina la minut. Pe magistrala aia sunt ramele sunt la maxim.
      Exista procedura, de 5-7 ani, sa se opreasca accesul pe peron cand sunt situatii de gen. Dispecerul general din ziua aia nu a avut coaie ca sa apese butonul de stop.

      Thumb up 0
    • #36

      Chacal, cum să oprească accesul pe peron?! La Unirea și la Victoria unde au fost cele mai nașpa situații cea mai mare parte a oamenilor doar schimbau magistrala, trecuseră de turnicheți cu 15-20 minute în urmă, la altă stație, pe altă magistrală. Pe ăștia cum îi oprești? Să zicem că pui jandarmii la intrarea pe peron, dar oamenii vor continua să vină de pe cealaltă magistrală pe care trenurile circulă bine, ce faci cu ei, unde îi înghesui?! Că pt ceva coordonat pe toate magistralele, stațiile etc nu prea văd apt metrorexul.

      Thumb up 0
    • #37

      @Adi
      asta e procedura cu zicere de la csat. I shit you not.
      exista un dispecerat, au ZECi de camere pe perete, se monitorizeaza tot.
      se pot bloca electric portile, se da comanda si catre agentia de paza, se anunta prin sist de sonorizare.
      e o decizie grea, dar asta se face inainte sa fie toti aia in statie, trebuie sa ai coaie ca sa iti asumi asa ceva.
      daca cadea cineva pe sina, pe dispecer il lua procuratura direct.
      daca oprea accesul, il facea varza primaria.
      ce e re retinut e ca magistrala aia e la maximum de rame suportate, va fi din ce in ce mai comuna situatia asta, daca se anunta blocarea accesului, stii care e cauza si nu sari peste porti.

      Thumb up 0
    • #38

      legat de aia care erau deja in trafic, de aia sunt agenti si sectii de politie in statiile mari.

      Thumb up 0
  23. #39

    Las’ ca mai da dragnea vreo doua revolutii fiscale si or sa mearga dimineata metrourile goale spre Pipera…

    Thumb up 0
  24. #41

    Bucureștenii sunt chiar atât de săraci încât nu-și permit sa-si cumpere macar un logan si sa circule civilizat pe arterele capitalei? Sau sa ia un uber.

    Thumb up 0