ING e o glumă de bancă

Și, fiind o glumă de bancă, au dublat, în weekend, toate tranzacțiile pe care le-ați făcut. Practic, ați plătit dublu peste tot unde ați fost și mișcarea se regăsește în soldurile voastre.

Nu știu de ce, dar am impresia că aștia au sistemul informatic făcut de UTI sau Teamnet, pentru că merg exact cum merg toate softurile statului din românia. Prost și scump, cu costuri pentru cetățeni.

Și pentru cârnații care vin și înjură, că știu ei mai bine, știți cum e cu mama voastră, nu?

https://www.profit.ro/povesti-cu-profit/financiar/clientii-ing-s-au-trezit-cu-bani-lipsa-din-conturi-dupa-ce-toate-platile-din-weekend-le-au-fost-dublate-ing-e-o-problema-generala-18568107
https://www.facebook.com/story.php?story_fbid=1871191702999438&id=100003258806614&

O parte dintre clienții ING au putut vedea astăzi tranzacții dublate în extrasul lor de cont. Cauza vine dintr-o eroare operațională, în care unele fișiere de plată decontate astăzi au fost procesate de două ori. Eroarea nu a afectat în niciun fel alte servicii și sisteme ING.

Clienții vor putea vedea sumele restituite în contul lor până la finalul zilei. Ne cerem scuze clienților care au întâmpinat dificultăți în acest sens și le mulțumim pentru înțelegere.

Îți mulțumesc că mă citești.

Poți susține cetin.ro cu un abonament de 3 USD

87 comentarii

  1. Salut,

    Din ce am inteles, problema nu este de la ING ci de la informatiile care se transmit de la alte banci pentru platile cu cardul. Nu stiu daca ai observat,dar afectate au fost doar platile cu cardul catre alte banci, sau retragei de la atm-urile altor banci.

    0

    0

    • #2

      Si platile online!!

      0

      0

    • #3

      Cum rahat problema nu e de la ing cand doar clientii ing au fost afectati? Ale dracu ele informatii care se transmit cum au ele probleme dar doar cu astia de la ing. Dar nu, nu e nici o problema la ing.

      Ba Alex, folosesti capul ala degeaba?

      0

      0

    • #4

      E pe post de ‘coperiș pentru g]t…

      0

      0

  2. ING este cea mai tare banca… de luni, pana vineri.

    0

    0

  3. ziceau siaieiu astia ca sunt hecari care intra in conturi in weekend, dar nu credeam ca o sa fie asa aiurea..

    0

    0

  4. #7

    Votezi 2 zile, platesti de 2 ori.. e de actualitate.
    Au gresit ceva la un mirror al bazei de date.

    0

    0

  5. #8

    Alah ferește și păzește de așa ceva
    ăștia de la ing cred că tocmai și’au pierdut din clienți
    bravo ing! tot înainte! tot așa! BULANGIILOR

    0

    0

    • bah, te potolesti cu apelativele? nu ai avut week-endul la dispozitie sa iti exerciti opinia prin vot? parca vad ca nici la vot nu ai fost.

      0

      0

    • #10

      bea niște sodă caustică să’ți revii, gigi BULANGIU

      0

      0

  6. e GDPR data breach

    0

    0

  7. #13

    visa a dublat tranzactiile din greseala. au dat informare catre provideri/procesatori

    0

    0

    • #14

      Eu am Visa de la alta banca si nu am patit; ai un link cu informarea de care zici?

      0

      0

  8. #15

    stii vorba aia, ing si tragi apa

    0

    0

  9. Nu la toti, doar tie, si sti de ce? Pentru ca iti permiti!

    0

    0

  10. Aparent și BCR a experimentat ceva probleme. La plățile cu POS, pe 6 Octombrie, unii dintre utilizatori au primit mesajul Operator Inexistent si la putin timp au primit o serie de sms-uri care afirmau ca tranzactia a fost efectuata.

    Dacă te uitai în aplicație, banii nu plecaseră.

    Banking at its best.

    0

    0

    • #18

      Pai nu plecasera banii ca au luat de la aia cu ING

      0

      0

  11. #19

    Le rezolva in cursul zilei de astazi si maine se vor regla tranzactiile.

    0

    0

  12. #20

    cum plm se intampla numai in weekend ? Noroc ca n-am folosit cardul in weekend…

    0

    0

    • #21

      s’a întâmplat și azi, să începi săptămâna în forță!

      0

      0

    • #22

      Se-ntampla, ca IT-istii aia mai stau si pe acasa.

      0

      0

  13. #23

    Dar asta se intampla frecvent la ING, deja m-am obisnuit.Suni la call center, confirmi niste date si dupa 7-15 zile vei avea banii inapoi in cont.

    0

    0

    • #24

      The first rule of money: Never use your own. Card de credit pe care il platesti la final de luna. In caz de probleme din astea, nu ramai in pana de bani doua saptamani pana decid ei sa ii inapoieze.

      0

      0

  14. #25

    Da, asa e. Dublu. Și nu se poate apela serviciul cu clientii. Multumim ING.

    0

    0

  15. E nasol pentru cei cărora le vin ratele sau alte plăți programate (fie că vorbim de persoane juridice sau fizice) și acum nu mai au bani suficienți în conturi pentru efectuarea plăților.

    0

    0

  16. #29

    @Cetin cineva… injura BT pe aici.

    0

    0

    • #30
      Arhi

      da, eu.

      0

      0

    • #31

      BT ar fi o banca ok, daca n-ar avea comisioane (alea de incasare mi se par cele mai aberante) si proceduri de anii ’80.
      Exemple:
      Trebuie sa te duci la banca sa semnezi o hartie ca sa renunti la mobile bankingul care e si prost si are si comision de administrare nesimtit.
      Pana nu de mult trebuia sa te duci la banca si pentru un simplu reset de parola pentru online banking. Trebuie sa te duci la sucursala la care ti s-a emis initial cardul sa-ti iei noul plastic cand expira ala vechi. Chiar daca tu ti-ai mutat intre timp administrarea contului la alta sucursala (se semneaza un formular special pentru asta) si faci majoritatea operatiunilor la o a treia.

      0

      0

    • #32

      @Sorin sunt banii tai, te priveste unde „ii pui la pastrat”.

      0

      0

    • #33

      Actually, sunt banii lor, am luat un credit de la ei. Pentru incasat si cheltuit salariul folosesc alta banca.

      0

      0

  17. Am pățit și eu cu două tranzacții de weekend. Din care una era chiar o retragere de la ATM. Le-am dat mesaj și mi-au spus că a fost o eroare prin care fișierele de tranzacție au fost încărcate de două ori. Cică lucrează la rezolvare și la transferul banilor clienților în cel mai scurt timp posibil. Nu știu ce să zic, dar eu mi-am cam pierdut încrederea după episodul ăsta…

    0

    0

  18. #35

    Eu n-am avut probleme cu ING-ul in weekend si nici vreo 2 colegi.
    Se mai uita si la om.

    0

    0

    • #36

      Nici eu n-am avut probleme cu ING. Si nici nevasta. Io BCR, ea Transilvania….

      0

      0

    • #37

      Ba saranrocule, tre sa ai bani pe card pt a avea probleme cu aiengi, ceea ce nu e cazul la tine

      0

      0

  19. #38

    dar vai, am putut comenta fara sa ma loghez :)
    eu am avut ceva tranzactii sambata si vad ca nu s-au dublat.
    Sau ma rog, am vazut cand inca le mergea aplicatia ca acu’ nu merge sa nu mai vada tot prostu ca i-au fost luati banii

    0

    0

  20. #39

    Damn! Săptămână trecută am plătit avansul la casă din contul ING. Dar a fost înainte de weekend. Iar acum nu pot verifica soldul, neavând acces în aplicație…

    0

    0

    • #40

      daca aveai de 2 avansuri, ai kkt steagu.

      0

      0

    • #41

      N-aveam. Dacă l-aș fi avut, l-aș fi adăugat la avansul inițial

      0

      0

    • #42

      Aaa..te laudai doar ca ti-ai luat casa. Avansul l-ai platit din ING macar? :) ps: sa o stapanesti sanatos

      0

      0

    • #43

      Da, din ING. De-asta îmi era și teamă. Mulțumesc frumos, dar nu asta era intenția, ci mai degrabă c-am scăpat la mustață la problema din weekend a băncii.

      0

      0

  21. ING e gay ! :)))))

    0

    0

  22. #45

    Cred că e ceva eroare în softul lor. Și pe mine m-au înțepat cu 17 lei.

    0

    0

  23. #46

    1/3 din firma are bani minus, pana acum din pacate sunt in top cu -1640 lei, aplicatia nu merge iar centrala telefonica este picata …

    Intrebarea adevarata este unde ne mutam?

    0

    0

  24. #49

    Si pe mine m-au facut de 11 lei…..nasol pentru cei care au sume mari blocate…
    Informare ING….”In urma incidentului de azi corectam de zor tranzactiile dublate, Pana maine totul va reveni la normal.”

    0

    0

  25. #50

    Am pe minus 550 de lei, din fericire / pacate s-au dus in extra rol (descoperire de cont). tehnic tot banii lor sunt, tot ei si i pun inapoi :))

    Ce facem daca nu se rezolva?

    Acum mai e asa, dar in 10 ani cand ne mai dezvoltam si noi si va fi totul si mai digitalizat? Ce ne facem atunci cand pica o banca sau sistem de plata?

    0

    0

    • #51

      Panică, foamete, lupte de stradă, n-o să fie plăcut.

      0

      0

    • #52

      @balauru”: bre, tu-i vezi pe pizdificatii de adolescenti de azi capabili de lupte de strada? Cel mult sa-si dea cu posetele in cap…

      0

      0

    • … bitcoin / eth / xrp
      xmr daca vrei sa fii anonim 100%

      0

      0

  26. Asta îmi aduce aminte de cineva de la o firmă care făcea soft pentru bănci și aveau ceva problemă la aplicație înainte de livrare. Și ca orice PM român, șefuțul ăla a decis că livrează așa, pe motiv că oricum trec multe luni până se prind ăia de problemă.
    Eazy. Timpul trece, banii merge.

    0

    0

    • #55
      Arhi

      am auzit si eu de chestii de gen. ca e doar un bug mic, oricum, pana se prind, intra pe intretinere

      0

      0

    • #56

      Nu la toate blocurile se poate plăti întreținerea cu cardul.

      0

      0

  27. #57

    Vorba aia: ce in mana nu ii minciuna, inca e adevarata!

    0

    0

    • #58
      Arhi

      de la ultima faza de gen, cand am ramas in munti fara niciun ban, noroc ca eram cu prietenii, m-am invatat minte

      0

      0

    • #59

      A patit-o un prieten la 5400km de tara, tot la ING. Vorbise cu ei, i-a anuntat ca pleaca intr-o tara mai exotica(Nepal) si o sa foloseasca cardul acolo. Duce ceva telefoane in tara, s-a rezolvat.

      0

      0

  28. #60

    au uitat un i++ ș-acum sunt în mentenanță, eniuei, tot e mai bine decât pe site-ul celor de la adevărul care au sursa cu tot cu comentarii, metode și variabile, așa, ca în producție :D

    0

    0

  29. #62

    Intamplator lucrez in ING si va asigur ca nu se dubleaza nici un fel de

    0

    0

  30. #63

    Intamplator lucrez in ING si va asigur ca nu se dubleaza nici un fel de..

    0

    0

  31. Azi mi-am luat cardul nou de la ING. Discutând io cu tanti, vreau sa văd un extras de cont. Inutil sa va zic, eu virez 11 lei pe lună la ING și nu fac nimic cu cardul ăla. Da’ îl țin fiindcă a fost singura bancă ce nu mi-a poprit contul deși aveam dezastru intr-o perioadă. Nu sh cine a facut o greșeala și m-a sărit cu poprirea. Ma rog, oi fi eu sentimental.

    Deschide tanti contul meu and guess what: apareau câte doua depuneri din fiecare pe care le am facut in ultima vreme de la ATM ul lor (intotdeauna acelasi). Nu știam de faza din weekend da’ chiar mă întrebam de când dracu pun eu bani de 2 ori la o depunere. Chiar lucrez în bancare, deja îmi făceam filme cu aplicația de pe ATM.

    0

    0

  32. #67

    La mine s-a rezolvat de ceva timp, apar banii inapoi ca si transfer din nush ce cont, “ corectie tranzactie card”. Cand e de belit, ok, hai sa-i belim, dar cand se misca bine, asa liniste…?

    0

    0

    • #68
      Arhi

      pisoi, esti prost? te intreb, nu incerc sa te jignesc. ti-au luat banii din cont aiurea, daca plateai ceva de cateva sute de euro si te incasa dublu, mai erai asa vioi? cum erai daca pateai ca unii, dupa o plata sa ramai fara bani pe card, tu stiind ca ai bani, in weeknd? vrei sa ii laud ca mi-au dat BANII MEI, LUATI AIUREA, inapoi?

      0

      0

    • #69

      Cazurile astea nu se rezolva cu transfer, ci cu anularea tranzactiei gresite (ca si cand n ar mai exista, sa nu apara pe extras de cont).

      0

      0

    • #70
      Arhi

      au facut transfer

      0

      0

    • #71

      Unii sunt asa de nostimi…desi m-au violat macar nu mi-au vorbit urat.

      0

      0

  33. #72

    Mda.. sa tin minte sa nu folosesc cardul in weekend. :))
    Am avut o tranzactie dublata. 16 lei. Care s-au intors inapoi.

    0

    0

  34. #73

    Problema pe care ING-ul o are si o va avea in continuare va sta fix in capitalul uman ce lucreaza acolo si vorbesc de sucursala mare nu agentiile. In acelasi timp ma uit si ma gandesc la ce banca sa migrez si intru pe vreo 3 siteuri si observ ca restul de banci au ramas blocate prin anii 2000 unele, ar fi nostalgice si se duc in 90 vezi BT.
    A doua mare problema ce exista in Romania, este maneaua tipica de tranzactie interbancara, gen trebuie sa trimit banii pana in ora x pentru anumite tranzactii, pe care toata lumea o exploateaza la maxim. Rezultatul astazi ING-ul a tras lozul necastigator. Isi mai aduce cineva aminte de combinatia la raiffeisein la iasi, sau cu duduile de la cec ce mai luau banii la deponenti?
    Bancile din aceasta tara sunt fix cum sunt si cetatenii acesteia, fiecare vrea sa traga in piept pe celalalt si ajung sa-si dea amandoua muie si sa se planga amandoua.
    Sunt client ING de 10 ani, dar mi se pare ca sunt prea dependent de banca. Si de fapt asta e si problema, este singura banca cat de corecta(nu te simti furat pe fata), cand serviciile ii functioneaza. Restul, nu au o strategie concreta de digitalizare cap-coada.

    0

    0

    • #74
      Arhi

      fix de aia nu pot renunta la ei. nu exista alternativa

      0

      0

    • #75

      Dupa cateva fasoleli si mai ales dupa mizeria cu dublul schimb valutar la plati in euro, eu chiar imi caut alta banca.
      Da, inca mai e un credit la astia, dar prefer sa nu fiu furat din banii mei pt ca ing are idei.
      Plus fazele cu picatul retelei si guess what, dublatul tranzactiilor. Adica eu am access la banii mei cand itistii ing decid ca e o zi frumoasa?

      0

      0

    • #76

      Dacă ai cont în euro poți să-ți faci card în euro și să îl folosești pentru plățile în euro, nu mai treci prin schimbul valutar cu cursul ăla șmecher. Te costă 2€ pe lună.

      0

      0

    • #77

      @balaurul intreb pt ca sunt usor afon. Cum alimentez contul in euro? Pp ca ar merge la bancomat?

      0

      0

    • #78

      Cred că merge și de la bancomat, nu am încercat. Din ce știu că au și bancomate pentru euro. Sau schimbi din contul în lei, dar la un curs mai bun decât ăla de la conversia automată. Ultima oară când m-am uitat diferența era de 11 bani, deci calculează și tu de la cât în sus începe să merite.

      0

      0

    • #79

      Uite aici diferența. E sub 10 bani acum.

      https://www.ing.ro/ing-in-romania/informatii-utile/curs-valutar

      0

      0

    • #80
      Arhi

      toate bancomatele de alimentare merg si cu euro. faza e ca am impresia ca ti i transforma automat in lei, eu asa am patit

      0

      0

    • #81

      Ai alimentat contul de lei cu euro? Că dacă alimentezi contul de euro nu înțeleg de ce ți i-ar schimba în lei și înapoi în euro, ar fi hoție pe față.

      0

      0

    • #82
      Arhi

      well, am bagat cardul normal, care e de lei. banuiesc ca aia e si problema, ca ii trimite in contul de lei. desi am si cont de euro, desigur

      0

      0

  35. #83

    Feedback is fifty! :D

    0

    0

  36. #84

    Folosesc BT si ING, mulțumit de ambele, nu cred ca există vreo bancă perfectă…

    0

    0

  37. #85

    bis!! (da, s a intamplat din nou, azi, ora 18:00 – nici nu mai stiu ce tranzactii, acum nu sunt dublate ci pur si simplu niste sume debitate aiurea aprox 250 lei)

    devine de prost gust toata treaba.

    am stat 18 min la call center sa vb cu o duduie speriata (cate puli si o fi luat in gura) sa imi zica ca „colegii ei lucreaza din greu pentru a remedia problema iar”

    0

    0

  38. Musai să mănânce și gura lor o pită.

    0

    0

Citește și...

Vești bune! Clever are de acum mai multe mașini pentru tine. Guvernul României a votat astăzi, 25 iunie, reglementarea serviciului de ridesharing pentru ca tu să poți beneficia în continuare de aplicația noastră și ca toți șoferii CleverGo să poată funcționa fără frica amenzilor. Acest lucru nu ar fi fost posibil fără ajutorul […]