Stiţi, desigur, de campania aceea cu Vreau in clasa a 9 a , campanie ce s-a desfăăurat pe mai multe bloguri.
Despre ea au scris şi prin diferite ziare, offline sau online, printre care şi vestitul Hoţnews. Printre datele despre campanie, cum că a fost organizată de către World Vision, al cărui portofoliu este deţinut de Leo Burnett, Hoţnews menţionează si nişte bloguri, dupa care, cu litere mari si bolduite, CUTREMURĂTOR!

  • UPDATE: Majoritatea bloggerilor participanti au fost platiţi
  • Nu mai deschid INCĂ O DATĂ discuţia despre etica si echitatea unui asemenea gest. A fost discutată, răsdiscutată, paradiscutată si ultradiscutată.
    Dar, o să pun şi eu aceeaşi întrebare care a fost pusă pe site-ul Hoţnews:

  • Agenţia Leo Burnett se ocupă de această campanie gratuit?
  • Doar e vorba de soarta unor copii amărâţi, de viitorul ţării noastre. Oare s-au injosit în halul ăsta încât o aşa agenţie mare de publicitate să nu îşi permită să lucreze gratuit…pentru copii patriei noastre??

    Nu de alta, dar văd că soluţia e simplă. Hai că scriem de proştii ăia cu blogurile că sunt cumpărabili, că au un profil uman de slabă calitate, şi uite asa îi discredităm. Şi poate aşa nu va mai fi nimeni atent atunci cand proştii semnalează faptul că noi furăm conţinut de unde apucăm şi îl brănduim cu numele nostru.
    Aşa că, dragă „agenţie de ştiri”, aduce-ţi aduceţi la cunoştinţa publicului pe care, desigur, îl respectaţi la maximum, daca Leo Burnett lucrează pro-bono ori ba.
    Hai, că e ştire de senzaţie…