AndrewMason

În 2010, la lansarea sitului în românia, îmi exprimam părerea că e un business și un site făcut pe genunchi.

Au continuat businessul așa cum l-au început la noi, adică pe genunchi, cu ofertele clasice gen mărim prețul de 3 ori, după care vindem oferta la jumătate, cu spam din cel mai nesimțiti, erau singurii care permiteau introducerea oricărui email în căsuța de abonare, moment în care începeau să te bombardeze cu oferte. Una din distracțiile mele favorite de altfel, era să îmi abonez prietenii la ofertele groupon, de ce să mint.

Prin urmare, logica firii i-au dus la faliment și, pe 3 septembrie, au dat colțul în zona asta de europă. Drum bun, cale bătută, a fost una din companiile total neprietenoase, fără nici un fel de strategie, doar heirupism stupid.

Partea ilară e că, pe 1 septembrie, cineva s-a gândit să îmi cumpere o spălare interioară la masină, cumpărată la ofertă de pe Groupon. Chiar sunt curios dacă o să mai meargă folosit, că de plătit, l-am plătit.

Vorbind despre alinierea astrelor…