Grupul eMAG a crescut in 2018 la 4,77 miliarde de lei

Grupul eMAG, creștere cu 17,5% în 2018 până la 4,77 miliarde de lei

 

  • 9,44 milioane de clienți, cu 1,8 milioane mai mulți decât anul trecut
  • 975.000 dintre clienții noi provin din România
  • eMAG Marketplace țintește 40.000 de selleri în 2020
  • 52% dintre produsele vândute pe eMAG provin de la selleri din eMAG Marketplace
  • Investiții de peste 150 de milioane de euro în următorii 5 ani, în tehnologia eMAG

 Pe fondul dezvoltării accelerate, grupul eMAG a obținut o creștere cu 17,5% a veniturilor comparativ cu anul precedent, până la 4,77 miliarde de lei. Rezultatele au fost susținute de extinderea ofertei de produse, de creșterea numărului de clienți în toată regiunea și de investițiile în oameni, logistică, tehnologie și dezvoltare internațională.

„Creșterea gamei de produse și îmbunătățirea serviciilor de plată și livrare au generat o creștere a numărului de clienți și a cifrei de afaceri. Vom continua să ne dezvoltăm prin investiții în tehnologie, potențialul este mare, atât în România cât și în regiune”, a spus Tudor Manea, vicepreședinte eMAG.

 

Clienții eMAG și potențialul Marketplace

În prezent, eMAG a ajuns la 9,44 milioane de clienți în regiune, cu 1.868.600 în plus față de anul precedent, dintre care 975.000 au venit din România. Factorii care au determinat creșterea sunt serviciile de calitate și oferta extinsă care cuprinde 5,7 milioane de produse. 52% dintre produsele vândute de platforma eMAG provin de la cei 16.350 de selleri listați.

Până la finalul anului 2020, obiectivul eMAG este ca numărul sellerilor care vând prin Marketplace să ajungă la 40.000.

eMAG Marketplace reprezintă și o modalitate de dezvoltare pentru micii producători români, întreprinderi sociale și ONG-uri care beneficiază de condiții preferențiale de listare prin intermediul programului Deschide România. Cei 1.300 de producători români prezenți în program au vândut în 2018 peste 170.000 de produse în valoare de 12,3 milioane de lei, iar dezvoltările noi din platformă au scopul de a încuraja și alți selleri să intre în acest program.

 

Rețea de livrare extinsă

Serviciile de livrare specială, precum livrarea planificată și ridicarea din lockerele easybox lansate în 2018, alături de extinderea orei până la care se poate comanda cu livrare a doua zi (de la 18.00 la 23.59 pentru București) au contribuit la scurtarea timpului de livrare. Până la finalul lunii octombrie 2019, rețeaua de lockere easybox va număra 300 de unități în București și alte cinci orașe mari.

2 comentarii

  1. #1

    E bine ca ei vor sa aibă mulți oameni în market place, totuși e de cacao ca nu ii verifica sau nu țin cont de reviewuri. Iei din market, aștepți confirmarea ca au produsul(ca degeaba e în stoc pe emag, de multe ori nu e asa), iar după aia de fel te alegi cu comanda anulata sau aștepți zile bune. Eu unul aleg mai mereu filtrul ‘vândut de emag’.

    0

Citește și...

A mai remarcat cineva că, odată cu iarna, se pune în mișcare justiția noastră atât de bună și de apărată? Fix în noiembrie încep citațiile și deschiderile de dosare pentru revoluție, fix în noiembrie încep audieri în forță, deloc demonstrative, în dosarul crimei de la colectiv. Știi cum e, se sărbătoresc legat, lumea […]

Poate nu știați dar, în românia anului 2019, puteai să publici poze nud, filme porno sau ce voiai tu cu o persoană iar legea avea un singur răspuns pentru tine: trebuie să îl dai în judecată pe civil. Si atat. Umilinta, bataie de joc, tot tacamul, după care și un proces, unde totul […]

Din categoria VEKA NU E TERMOPAN, am mai fost o fugă și am mai tras o filmare, împreună cu niște băieți și doamne, încercând, care mai de care să fim mai smart și mai pe fun. Ce a ieșit, vedeți mai jos. Concluzia e una singură. Sistemele de tâmplărie VEKA, cu durată de […]