Nu știu câți dintre voi ați observat, dar prezidentul nostru Hans Getthegaz se activează cu predilecție în momente de tragedie. Cum mor niște oameni, cum Hans e prezent, blamând cu putere pesede și cum dacă era Barna președinte…pardon, înțelegeți voi.

Ultima șmecherie a fost când au murit cei 10 oameni în accidentul de săptămâna trecută.

Iohannis s-a referit la accidentul din Ialomiţa.soldat cu moartea a zece persoane, el afirmând că lipsa de infrastructură ucide la fel cum şi corupţia ucide şi că ”această nepăsare criminală a PSD-iştilor costă vieţi, costă vieţi de român”.

Câtă fericire, ce moment de maxim, gata, putem să acționăm pe emoție masiv, dacă nu avem nimic, dacă Dragnea e la pușcărie, măcar niște morți, acolo, să avem și noi.

Doar că istoria asta este neiertătoare, mai ales când e încă aproape și nu o putem șterge. Domnul Hans face parte din PNL, partid care este rezultatul unirii cu PDL-ul, acea minunată amintire și plagă a celor 10 ani cu alcoolistul numărul 1 al româniei.

Păi să ne uităm puțin la istorie, la ministrii de transporturi din ultimii 30 de ani. Și ce găsim noi aici?
Primul ministru al transporturilor (au mai fost 2 înainte, dar e perioada aia nebuloasă, imediat după revoluție, e irelevant, începem cu băiatul care a vândut flota)

După care îl avem pe complicele său la vânzarea flotei, Paul Teodoru

Din nou, Traian Băsescu

Anton Ionescu, penelist

Iarasi Trăienel Alcool

Urmează nimeni alta decât respectabila doamnă care își tocea genunchii pe sub biroul lui Traian în acea perioadă, doamna Anca Boagiu. Anca Boagiu era anul ăsta șefa organizației PNL sector 2.

Incă un membru PDL-PNL, Gheorgeh Dobre

Urmează Radu Berceanu, pedelist ȘI penelist de frunte, candidând și guvernând în numele ambelor partide.

Știu, o să râdeți, dar după Berceanu a venit nimeni altul decât Ludovic Orban, care a fost ministru aproape 2 ani consecutivi, doar atunci, în acea legislatură.

Imediat după aceea a abandonat și le-a lăsat drumul deschis, unul după celălalt, cui altora decât Radu Berceanu și Anca Genunchibătătoriți Boagiu

După Boagiu a venit Alexandru Nazare, cățelușul lui Boagiu, un incompetent pedelist împins de Boagiu prin toate funcțiile prin care a ajuns.

A urmat Ovidiu SIlaghi, ministru în guvernul Tăriceanu, acest penelist de frunte, salvator pe cal alb care vrea să scape țara de pesede, după ce a fost în alianță cu ei în ultimii 12 ani

Vă mai amintiți de pușcăriașul Relu Fenechiu? Fenechiu, de la PNL? A fost ministru imediat după Silaghi.

Fenechiu i-a lăsat loc Ramonei Mănescu, actuala salvatoare alede, care se ține cu dințișorii ăia ascuțiți de post. Membră a Partidului Național Liberal din anul 1990 până în iulie 2017

Practic, până în 5 martie 2014, PNL-PDL a deținut în exclusivitate ministerul transporturilor. Ei au fost la putere, ei, 25 de ani de ministerul transporturilor PNL, fără niciun fel de exagerare, toate datele sunt pe wiki, pentru consultarea tuturor. Până și rubicondul ăsta incompetent de Cuc, a fost, de fapt, membru al partidului Dan Diaconescu și a ajuns la pesede prin transfer, când DIaconescu s-a dus să viziteze niște celule. Iar Cuc a mai fost un an, deci 26, da?

Bă, înțelegeți, din 30 de ani, 25 din ei i-au avut ca miniștri ai transporturilor doar membri ai PNL, oameni pe care îi găsești și acum adânc înfundați în penele și afaceri?

Spuneți-mi vă rog cum vor să salveze ăștia țara de pesede, când ei, EI, NU ALȚII, au futut transporturile și au distrus și furat TOT. Spuneți-mi exact cum se justifică cuvintele clovnului mut, președinte aș româniei, despre indiferența și incompetența pesede, când PARTIDUL LUI A DISTRUS TRANSPORTURILE DIN ROMÂNIA și este, indubitabil, responsabil de hecatombele de morți de pe șosele?

Cum?
Întreb și eu, așa, retoric, înțeleg perfect că greșesc și doar pesede e de vină, dar așa, să avem și noi subiect de discuție la cafea.

PS: De la acel accident au mai avut loc vreo câteva, foarte grave și cu mulți morți. Aștept cu încredere încă o ieșire a domnului Președinte, care să ne lumineze cu a fost distrus transportul din românia.