Mă uit, zi de zi, prin traficul bucureștean, gândindu-mă ce altă idee în afară de expulzarea ardelenilor și, eventual, moldovenilor, plus focul complet, purificator, pentru a o lua de la zero, ar putea efect în descongestionarea traficului din ce în ce mai infernal.

Voi ați observat câte mașini de firmă sunt dimineața în trafic? Practic, din 10 mașini de pe drumurile patriei, jumătate sunt brănduite cu diverse companii. De exemplu, la mine, e un aflux de mașini cu Tuborg pe ele, pentru că am fabrica de bere aproape.

Toate companiile din București dau mașinile acasă angajaților. Toate companiile ce dețin agenți comerciali dau mașinile acasă agenților. Mii de mașini, adunate, zeci sau chiar sute de mii. Angajatul e mulțumit că are mașina acasă, compania e mulțumită că nu are nicio cheltuială cu parcul auto, deși deține mii de mașini, totul ok, nu?

Ei, uite că nu. Că mașinile alea, dimineața, devin parte integrantă a traficului. În loc ca acei oameni să meargă cu metroul la muncă, își plimbă, singuri, cutiile de conserve prin trafic, spre muncă. Că doar au mașină de firmă, nu? În plus, devin parte integrantă a scandalului cu parcările, pentru că și mașinile astea trebuie parcate undeva, nu?

Tovarășa Gabriela Vrânceanu Pandele Firea Șicâțiormaififost, ce părere aveți de un proiect de hotărâre a consiliului local care să interzică darea în folosință permanentă a mașinilor de firmă către angajați? De exemplu, în cazul marilor firme de distribuție, gen Laro sau Matra, care rup străzile? Iar acolo unde vorbim de pachete salariale ce conțin și auto de firmă, mașina să nu poată fi luată acasă decât după ce se prezintă dovada deținerii unui loc de parcare plătit?

Hai, că se poate, puțin cu puțin.

Daca va place ce scriem, daca va place cum scriem, daca stiti ca am ramas din ce in ce mai putini oameni verticali si cu coloana, puteti sustine munca noastra.