Am un prieten care lucrează la o renumită firmă de internet din românia, ceva gen helpdesk. Probabil aţi leşina de râs dacă aţi auzi povestirile unui om care lucrează în poziţia asta, în prima linie a războiului client-vânzător. Eu îmi aduc aminte cu multă plăcere de primul meu contact cu un help desk, care după ce s-a chinuit cu mine câteva minute, multe, a decis să mă întrebe Nu vă supăraţi, dar sunteţi sigur că aveţi routerul în priză? Asta după ce îi făcusem scandal monstru, că de ce mă ia pe mine cu verificaţi linkul şi dacă e calculatorul în priză. Nu, nu aveam routerul în priză.

TechTeam Global (unul dintre liderii pietei de servicii de externalizare IT) angajeaza IT Helpdesk Technicians. Se cauta oameni care sa stie IT si limbi straine. Toate detaliile despre job si despre cum poti sa aplici le gasesti pe site www.crazyaboutcomputers.ro.

Campania de recrutare se desfasoara si pe internet sub umbrela “If you are crazy about computers we are crazy about you” . Pe www.crazyaboutcomputers.ro oamenii isi depun CV-ul si daca chiar sunt innebuniti dupa calculatoare, pot sa se imprieteneasca si pe facebook cu CrazyAboutComputers Ro. Aici, pe pagina de facebook pot sa dovedeasca ca sunt chiar crazy about computers postand poze cu ei si cu calculatorul si pot castiga premii misto. Asta asa, ca bonus.

Fondata in 1979, TechTeam are aproximativ 2.100 angajati in toata lumea, oferind support IT in 32 de limbi.

Asadar, daca esti in cautare de job si stii IT si vreo limba straina, trimite CV-ul pe site-ul www.crazyaboutcomputers.ro

De ce scriu despre ei? Pentru că sunt de părere că trebuie să ai nişte nervi de oţel pentru a lucra într-un Help Desk. Eu cred că aş sfârşi cu creierii întinşi pe birou, de la atâtea lovituri cu capul în masă, pentru că probabil ştiţi, un help desk nu are voie să îi spună tipului de la distanţă `prietene, eşti prost bătut cu leuca, du-te şi te culcă`. Dimpotrivă, trebuie să fie întotdeauna calm, relaxat, cu stăpânire de sine.

Succes la angajare.