În românia există o practică comercială de cacofonie, practică general acceptată și nesancționată de nimeni, mai ales în zona operatorilor telecom/cablu, acolo unde populația covârșitor majoritară, adică pensionarii, nu prea sunt învățați să se certe cu furnizorul. Ei încă știu că telefonul și cablul sunt un dar de la dumnezeu, prin urmare, trebuie să îl respectăm.

Factura abonaţilor UPC creşte automat de la 1 august. Compania de cablu a introdus în abonamentele clienţilor opţinea extra-fotbal, fără să-i întrebe dacă vor acest lucru.

Ademeniţi cu o lună gratis pentru această nouă opţiune, abonaţii sunt înştiinţaţi prin poştă că, dacă nu vor opţiunea extra fotbal, trebuie să ceară dezactivarea acesteia. În caz contrar, vor plăti câte 10 lei pe lună în plus la abonament.

Mi se pare o înșelătorie ordinară, de cea mai joasă speță. Eu îți bag în abonament o extraopțiune pe bani, tu ai posibilitatea de a-mi cere ulterior să ți-o dezactivez. În nici un caz invers. Se elimină orice cheltuială cu call centerele, cu oamenii care înainte sunau și întrebau dacă mai vrei opțiuni, dacă vrei și altceva etc.

Nu, acum ți-o băgăm pe gât și caută-ne tu, fraiere, în maxim 30 de zile, altfel se consideră că ești de acord cu noi. Ura și la gară, așa plătim târfele lui Dodel și compania.

Later edit – Comunicat UPC:

Declaraţie de presă

Pentru o informare corectă, UPC România doreşte să facă precizări legate de pachetul

opţional Extra Fotbal, care include posturile Look TV, Look TV HD şi Look Plus HD.

Acest pachet tematic opţional oferă acces la toate meciurile din Liga 1 şi Cupa Ligii, competiţii

care debutează în luna iulie, pe 25, respectiv 16 iulie. Luând în calcul interesul crescut al

abonaţilor noştri pentru fotbal, precum şi termenul scurt până la începerea campionatului,

UPC oferă gratuit acest pachet întregii baze de clienţi de televiziune digitală, timp de o lună.

Pachetul Extra Fotbal este opţional, iar clienţii UPC beneficiază de flexibilitate maximă – ei pot

alege în orice moment să dezactiveze această opţiune şi ulterior să o reactiveze, prin metode

simple şi accesibile (apel la un număr gratuit, accesarea paginii de web dedicate sau SMS

cu tarif normal). UPC a informat toţi clienţii din timp, în mod individual şi transparent, asupra

opţiunilor pe care le au în legătură cu pachetul Extra Fotbal.

iulia tabacaru