Inspectorul Pro este de o inutilitate crâncenă

Un articol extrem de inutil, care este făcut exclusiv ca să stoarcă lacrimi de pe urma băiatului bolnav de leucemie. Utilitate zero, cât timp evităm cu grijă să spunem despre ce magazin e vorba, știi cum e, ba e ilegal, ba poate e cu reclamă, cine știe.

Așa că, pentru cine a citit mizeria aia inutilă de pe știrile protv, site care respectă legea doar când trebuie să protejeze gunoaie, dar în rest fură tot ce prind, că e de pe internet, magazinul cu pricine este…tadaaaaaaam, ați ghicit, e cel.ro.

Cu plăcere.

Îți mulțumesc că mă citești.

Poți susține cetin.ro cu un abonament de 3 USD

26 comentarii

  1. Hai să fim corecți până la capăt. Este vorba despre cel.ro / marketonline.ro / domo.ro / azerty.ro / dc-shop.ro

    0

    0

  2. #3

    Ha! Am văzut și eu reportajul de dimineață când îmi beam cafeaua (cat erau reclame la „Two And A Half Men” pe Comedy Central), si la un moment dat când ii arătau pe clienții aia nemulțumiți, s-a văzut un ambalaj cu CEL pt o secundă.
    Mersi ca mi-ai confirmat ca ei erau.
    Pentru ProTV: „bluram și noi mai cu talent?!”

    0

    0

  3. #4

    Eu cumpar doar de la Emag si PcGarage si merg pe urmatoarea logica simpla: Emag este un mamut, sunt 99.99% sigur ca daca mi se va strica ceva fie vor inlocui fie voi primi banii inapoi.Nu ii vad sa se preteze la amanari sau tot felul de smecherii.Desigur inca nu am patit sa am probleme cu un produs dar asa cred eu.

    0

    0

    • Ehee…mamutul asta de eMag mă amână cu returnarea unui voucher de aproape o lună. Pe scurt: făcut comanda(la partener din market place) pe 03.12.2018, comanda parțial plătită cu un voucher. După îndelungi insistente a ajuns comanda pe data de 09.01.2019 cu toate că pe 23.12 cerusem anulare și returnare voucher. Pe 09…ce sa vezi, îmi cereau să plătesc toată suma. eMag refuza sa de-a banii înapoi în termenul legal, partenerul se face că plouă. Acum aștept să îi ardă ANPC pe amândoi. Never again de la emag

      0

      0

    • Dea* mama mă-sii de autocorrect…zic ăștia că sunt analfabet :))

      0

      0

  4. #7

    Eu am avut o surpriza placuta cu Altex. Luasem un mouse si l-am folosit 2 ani. In astia 2 ani am dat cu el de birou si de pereti de zeci de ori; cum imi luam un headshot nasol in CS, cum zbura si mousul sa ma calmez. Dupa 2 ani a cedat click dreapta. M-am uitat dupa garantie sa vad daca mai e valabila si mai era o saptamana. Am zis sa-mi incerc norocul, convins fiind ca or sa spuna ca eu l-am stricat. L-am dus la magazin si mi l-au inlocuit in cateva zile

    0

    0

    • #8

      tiganie, super-marlanie, gg man. Te mai si lauzi ffs :)

      0

      0

    • #9

      Am dus in grantie un produs care era in termen si care nu mai functiona. Unde exact e marlania? Presupun ca l-au desfacut, s-au uitat la el si au verificat daca e stricat de utilizator sau nu.

      0

      0

    • da mai nesimtit de atat puteai sa fii?

      0

      0

    • #11

      E un drept de care s-a folosit…care este problema? Mie mi s-a stricat monitorul de la computer fix la 2 zile de la expirarea garantiei…sa spun cam cum ma simteam?

      0

      0

    • #12

      Mihaelloo, tu cand luai cite un headshot in CS dadeai cu ciocanul in monitor de furie? Despre asta e vorba, nu ca l-a schimbat in perioada de garantie.

      0

      0

    • #13

      Acu na Mare Han…daca nu iti spunea ca l-a facut drona prin casa sau plici de muste si ti-ar fi povestit ca-si punea mouse-ul seara pe o pernuta de matase si il stergea zilnic de praf te simteai mai bine sa-l fi schimbat dupa 2 ani? Poate face si el reclama la Altex de fapt, ca mouse care sa aiba garantie 2 ani nu am vazut (dar cine stie!)….eu iti spun ca imi venea sa mor cand am vazut ca dupa ce a murit ecranul trecusera 2 zile de la expirarea garantiei

      0

      0

  5. Eram sigur! PLM, oamenii nu se invata minte si inca comanda de la cel.ro si de la Teamdeals… :(

    0

    0

  6. Pro-tv-ul e promotorul politicaly-corectness-ului pe plaiurile mioritice.
    Ei au făcut un titlu de glorie din a fi homosexual, au introdus Valentines Day, au fost primii cu știri răstite și cu comentariu din background ca pentru handicapați, subtitluri cu jocuri de cuvinte, rubrici sportive în care mai important e căcatul de câine pe care a alunecat Anghel Iordănescu atunci când a coborât din jeep decât rezultatul echipei antrenate de el în ziua respectivă (nu inventez nimic), au implementat picture-in-picture cu pătratul pentru surdo-muți, ei ciopârțesc filmele la unele faze (îmi aduce aminte de „justițiarul”, a.k.a. Zorro din perioada comunistă, condensat în 50 de minute între două telejurnale) și ca să ne gâdile la coarda sensibilă, ne-au făcut plăcerea să ascultăm imnul în zi națională interpretată de un rapsod minune (care rimează cu prune) minoritar și pitic.
    Altfel blurează la greu, mai puțin logoul de pe bluza lui Oanță.

    0

    0

    • #16

      Imi aduc aminte si acum un titlu de stire sportiva de la ProTv, de pe vremea cand Cosmin Contra inca mai juca si echipa lui a castigat un meci cu un gol inscris chiar de el: „Le-au dat-o prin Gurita”.

      0

      0

  7. #17

    @Cristian: esti mirlan

    0

    0

  8. #18

    Salut,
    Poti sa vin si eu cu o situatie?
    Comanda facuta pe emag (prin parterner marketplace) plasata pe 6 Dec 2018, total 850 LEI achitati cu cardul. Status comanda: Plata acceptata; Produse predate catre curier. Produsele nu au ajuns. Nimeni de la ei nu raspund la telefoane dupa 1 luna si ceva de zile. Practic banii disparuti.

    Dupa 8-9 apeluri la eMag sa mi se restituie banii (cei ce au vandut nu raspund la telefon nici celor de la emag) situatia este aceasi: „Am trimis notificare prin eMail catre ei, Marketplace si eMag fiind companii separate si nu putem sa va ajutam si ca avem nevoie de factura storno de la respectivii ca sa va dam banii”.

    Apeluri inregistrate, comanda inca in acelasi statut. Comanda pe pj, fara factura fara nimic, mai mult o tipa de la suport (apel inregistrat) mi-a zis ca am dovada comenzii si pot sa fac screenshot in loc de factura :|

    De ei de ce nu spunem nimic?

    0

    0

    • #19

      Am lasat si email corect daca cineva vrea sa verifice cele spuse! Multumesc pt. aprobare!

      0

      0

    • #20

      Sunt in aceeasi situatie ca tine(factura storno and shit). Eu inteleg si punctul lor de vedere si logica cu storno, in mare trebuie sa ajunga produsul inapoi la ei pentru a fi evaluat. Insa asta e logica de retur de la client dupa ce a receptionat comanda, nu de anulare comanda sau retur fara sa fi primit coletul, e problema lor cu firma de curierat daca produsul e desfacut, lovit etc. Eu am intrebat si ce se intampla daca ajunge coletul inapoi la ei intr-o luna(asa cum a ajuns la mine) sau daca nu mai ajunge…n-au stiu sa raspunda decat ca trebuie sa ajunga…n-are cum sa intarzie asa mult. Mai amuzant e ca coletul ala vine de la 10km distanta de mine(de la N. grigorescu la Timpuri noi) si astia de la cargus al livrat in 1 luna :))

      Abia dupa ce partenerul din market place da ok-ul si face storno…am termenul legal de primire a banilor. Numa’ ca sunt idioti si in T&C scrie ca banii trebuie virati in contul cumparatorului in cel mult 7 zile de la anularea comenzii iar eu prima anulare am avut-o pe 23, a doua pe 3, a treia pe 7 si tot a ajuns produsul la mine pe 9, deci nu au tinut cont de anulare. Sper ca pentru chestia asta sa isi ia amenda de cateva mii de lei.

      Chiar nu ma asteptam la lipsa asta de profesionalism de la eMag.

      Iti recomand si tie sa faci reclamatie la ANPC pe chestia asta. Pana la urma tu ai platit banii catre emag, e treaba lor cu isi gestioneaza contabilitatea si cum se regleaza cu partenerul.

      0

      0

    • #21

      Cu ajutorul lui Cetin am rezolvat problema. Multumesc. Se pare ca tot curierul ar fi problema in aceasta situatie prezentata! Multumesc din nou!

      0

      0

    • #22

      In sensul ca ti-a venit comanda sau ai primit banii inapoi ? Poate ma ajuta Cetin si pe mine :))

      0

      0

    • #23
      Arhi

      am trimis si mailul tau. sa vedem

      0

      0

    • #24

      Banii inapoi, incearca sa trimiti mesaj privat pe facebook, e cel mai ok daca nu reusesti la telefon. Asa mi s-a spus. Se rezolva problema sigur.

      0

      0

    • #25

      Cetin, merci frumos, mailul pe care am făcut comanda e asta(daca contează să mă gaseasca eMag mai repede cu comanda)

      Jimmy: am discutat cu ei și pe fb. Chiar m-au întrebat săptămâna trecută daca s-a rezolvat…dar a fost întrebare de complezență așa că nici nu au mai citit ce le-am scris după ce au întrebat)

      0

      0

  9. #26
    Dani Corban

    Cancanistul nr.1 al țării ori e PSD sub acoperire ori i se rupe de consecințele cancanismului său. De când a făcut mizeria cu Dăncilă, o plâng toate femizdele națiunii. Hai să-i plângem de milă, s-o consolăm, să-i iertăm tot, că doar oameni suntem. Și nici ea parcă nu-i așa de rea. Și nici partidul ei… UE Tolontan!

    0

    0

Citește și...

Ca să începem cu începutul. De ce am mers în Thasos, deși acum 2 ani am înjurat de toți sfinții. În primul rând, insula e de vis, oamenii, grecii, sunt incredibili și știu să facă turism la un nivel la care noi nu vom ajunge niciodată. Ca idee, singura acritură scârbă din […]