Am cumpărat de pe Amazon walkerul acesta pentru copii. Preț decent, pare decent ca utilitate, m-a atras, l-am luat. Vorba analfabeților de pe tiktok, l-am vrut, l-am avut.

Încă nu a venit, deci nu știu cum se prezintă. Dar, între timp, Amazon s-a gândit să îmi facă o ofertă de nerefuzat. Un walker identic, dar mai scump, că poate, cine știe, poate mai am nevoie de unul, în caz de ceva.

Mă scoate din sărite îngrozitor prostia asta a magazinelor online. Retargeting ca la cartea de proști, aicumpărat asta, păihai să te bombardez cu mailuri despre ea, că sigur mai ai nevoie de un walker sau de trei, patru, perechi de adidași identice.

Asta în timp ce piața geme de AI-uri care mai au un pic până la inteligență proprie, care pot urmări funneluri de vânzare cât de granular dorești, care pot asambla, pe baza cumpărăturilor și a browsingului, nevoi reale de cumpărături, nevoie de care nici targetul analizei încă nu știe.

Dar nu, nouă încă ne curge o băluță din colțul gurii. Ne-am gândit că te-ar interesă hîîîî hîîîî.