Cred că aș putea să le ofer o idee organizatorilor de evenimente online de la noi. La finalul evenimentului, să dea o lucrare de control, ca la clasa a 4 a, participanților, cu scop de verificare a cunoștințelor obținute și aprofundate în cadrul evenimentului.

De fapt, ideea mi-a venit uitându-mă la panelul de vorbitori de la Social Media Summit București. Exceptând-o pe omniprezenta Bogdana Butnar, care își va împrăștia flatulențele de google, as usual, ai de invatat de la toti, inclusiv de la chinezu, care daca va lasa la o parte chestia aia cu oamenii faini si lucrurile faine intalnite peste tot, chiar ar avea ceva de spus. Și, spre deosebire de zoso, mie chiar îmi place de Alexandru Negrea, atunci când vorbește despre specializarea sa, facebook.

Dealtfel, cu ocazia articolului de mai sus, am înțeles de ce, deși sunt posesor de Ford și relativ celebru în online, nu am primit niciodată vreo invitație la un eveniment Ford. Prietena mea, Adrian Ciubotaru, lucrează acolo :mrgreen: și, desigur, își face treaba cu profesionalism, iar eu nu fac parte din targetul Ford, nu sunt tânăr, sub 30, ci peste 30, gras și cu o droaie de copii. Așa înțelegem și testele de mașini cu păsărici pricepute și nu ne mai chinuim neuronul, în căutarea unor răspunsuri fără întrebări.)

Și totuși, deși evenimentele de online, social media, pr, marketing, aduc oameni care chiar sunt buni în așa ceva, știu ce vorbesc, prezintă interesant totul, multe din absolventele de asemenea evenimente ies la fel de pregătite ca atunci când au intrat. Adică cu un strop de salivă în colțul gurii. După care se reîntorc la joburile lor, folosind, ca amortizor de zgomot, platitudini obosite si de bun simt, plus punga de aer dintre urechi.

În fine, nu știu de ce, presimt că nici după acest articol, lumea nu va fi răsturnată din fundamentele sale, soarele va răsări tot de la est, iar oamenii vor fi la fel de bine pregătiți în munca lor.